Geweldig goed

Vriendelijke man Heel goed riool doorgespoten met hoge druk. Is best lang bezig geweest. Netjes achtergelaten, en voor de prijs ook nog met garantie. Zeer goed gereinigd. Ben er ontzettend blij mee. Zeer zeker aanrader voor iedereen met riool problemen.

Geweldig!

Hans-Jürgen heeft onze afvoer in de woning te Etten-Leur ontstopt. De huurders die er in hebben gezeten hebben veel vet in de afvoer gegooit. Hans-Jürgen heeft dit zeer professioneel aangepakt en de verstopping verholpen. Hij heeft goed uitgelegd hoe het werkt en wat hij heeft gedaan. Dit voor een tarief zoals op de website vermeld staat. Dus geen cowboy tarieven! Wij zijn zeer tevreden. En raden aan Hans-Jürgen uw riool te ontstoppen.

Snel en vakkundig

De afspraak was binnen een halve dag geregeld en de afvoer was snel ontstopt. Half uurtje werk tegen een acceptabel tarief! Aardige serieuze man die goed kan uitleggen wat het probleem is en wat hij doet. Complimenten!

Vriendelijke, snelle en goede service. Zaterdag om 9.15 uur gebeld. Flinke verstopping. Om 12.30 uur was alles opgelost.

• Bereikbaarheid

Vakkundig, professioneel en betaalbaar. Heeft hier de ellende van een ander opgelost, en alles werkt weer zoals het hoort. Ik raad hem dus zeker aan!!

• Bereikbaarheid

Keurige reparatie uitgevoerd. Vriendelijke medewerker.

• Bereikbaarheid

Monteur heeft perfect werk afgeleverd.

• Bereikbaarheid

Kan niet anders dan een 10 geven. Aanwezig op de afgesproken tijd, klus zorgvuldig en binnen een uur geklaard! Wij hadden da afvoer al toegankelijk gemaakt. Prima werk!!

• Bereikbaarheid

hans was binnen 1 uur hier om mij van de verstopping af te helpen. Snel opgelost en geen belachelijke prijs. Top service Hans nogmaals bedankt

• Bereikbaarheid

Onze gootsteen was snel weer ontstopt en Hans liet alles weer keurig netjes achter. Zeker het aanbevelen waard.

• Bereikbaarheid

Snelle reactie en snelle dienstverlening. Geen verrassingen, gewoon precies wat je zoekt als de afvoer/het riool verstopt is geraakt.

• Bereikbaarheid

Ik had na de melding via de online chat binnen een minuut reactie en de volgende ochtend is de verstopping binnen het uur verholpen. Voor de zekerheid zijn de 10 meter na de verstopping ook gefreesd en alles werd weer netjes achtergelaten. Veel offertes opgevraagd, deze was veruit het voordeligst en heeft uitstekend werk geleverd.

• Bereikbaarheid

We hebben met ons bedrijf nu meerdere keren een beroep gedaan op de kwaliteiten van Hans. Was gelukkig erg snel ter plaatse en gaat uiterst vakkundig te werk!! Klasse!!!!

• Bereikbaarheid

Gebeld voor een storing en de andere dag al verholpen

• Bereikbaarheid

Keurig nette en vriendelijke afhandeling van onze klacht.

• Bereikbaarheid

Snelle en accurate service en fantastisch opgelost tegen een redelijk tarief.

• Bereikbaarheid

Super snelle service en Hans heeft zelfs voor de zekerheid de andere leidingen ook nagekeken. Wat een topservice!

• Bereikbaarheid

Wij zijn zeer blij dat u tevreden bent met onze service.

Topservice. En goedkoop. Een 10

• Bereikbaarheid

Fijn dat we de klus naar tevredeheid hebben kunnen oplossen.

Snel, efficient en klantgericht. Absoluut een aanrader bij problemen met je riool of afvoer!

Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons ontstoppingsbedrijf

Na een ontstopping kwam de eigenaar zelf langs. Binnen een half uur was het probleem verholpen. Helemaal top!

Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons ontstoppingsbedrijf

Goede vakman die weet waar hij mee bezig is. Komt netjes over en is klant vriendelijk.

Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons ontstoppingsbedrijf

Geweldig wat ben ik goed geholpen door dit bedrijf. Ik heb maar meteen een paar visitekaartjes gevraagd. Dan kan ik mijn vrienden op dit bedrijf attenderen. Dank je wel dat je ons probleem zo vakkundig hebt opgelost.

Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons ontstoppingsbedrijf

Komt afspraken na en werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd.

Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons ontstoppingsbedrijf

Al een aantal keer gebruik gemaakt van de vakkundigheid van Hans-Jürgen Christiaans. Hij is goed te bereiken, op tijd, duidelijke communicatie en snel voor een goede prijs. Onze verstopping in de badkamer was zo opgelost. Nogmaals bedankt!

Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons ontstoppingsbedrijf

Hele goede service als hij tijd heeft komt hij meteen zelfs in het weekend

Over Riool-Afvoer-Onstoppingsdienst

Riool Afvoer Ontstoppingsdienst uit Tilburg. Is een zeer vakkundig bedrijf in het oplossen van riool en afvoer problemen. Wij hanteren vaste prijzen welke vooraf altijd duidelijk zijn. Mocht u meer informatie willen dan zijn wij telefonisch te bereiken of via de mail. Het is voor ons altijd fijn om u beoordeling na onze werkzaam heden te ontvangen om zo onze dienstverlening nog beter te kunnen afstemmen op uw wensen.