Topservice

Donderdag middag gebeld, gelijk vrijdag een afspraak. Super aardige vakman. En na n klein uurtje heel de verstopping opgelost. Wat een fijne ervaring!!!!

Snel ter plaatsen en alles netjes opgelost

Na een flinke regenbui bleek het riool verstopt. Toilet liep niet meer door en de hele zooi kwam uit de afvoerput in de garage naar boven. Hans-Jürgen Gebeld en die kwam - ondanks een overvolle agenda - s’avonds nog langs en loste het netjes op. Geen gedoe, geen verrassingen. Gewoon goed werk!

Top geregeld

Aardige man en een vakman is Hans, binnen korte tyd verstopping opgelost! Een aanrader!

Vakkundig & snel afvoer-ontstopt

Hans, heeft het afvoerprobleem vakkundig & snel opgelost! Deze vakman direct aan te bevelen!

Geweldig goed

Vriendelijke man Heel goed riool doorgespoten met hoge druk. Is best lang bezig geweest. Netjes achtergelaten, en voor de prijs ook nog met garantie. Zeer goed gereinigd. Ben er ontzettend blij mee. Zeer zeker aanrader voor iedereen met riool problemen.

Hans-Jürgen heeft onze afvoer in de woning te Etten-Leur ontstopt. De huurders die er in hebben gezeten hebben veel vet in de afvoer gegooit. Hans-Jürgen heeft dit zeer professioneel aangepakt en de verstopping verholpen. Hij heeft goed uitgelegd hoe het werkt en wat hij heeft gedaan. Dit voor een tarief zoals op de website vermeld staat. Dus geen cowboy tarieven! Wij zijn zeer tevreden. En raden aan Hans-Jürgen uw riool te ontstoppen.

Snel en vakkundig

De afspraak was binnen een halve dag geregeld en de afvoer was snel ontstopt. Half uurtje werk tegen een acceptabel tarief! Aardige serieuze man die goed kan uitleggen wat het probleem is en wat hij doet. Complimenten!

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke, snelle en goede service. Zaterdag om 9.15 uur gebeld. Flinke verstopping. Om 12.30 uur was alles opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

Vakkundig, professioneel en betaalbaar. Heeft hier de ellende van een ander opgelost, en alles werkt weer zoals het hoort. Ik raad hem dus zeker aan!!

goede service, goed behandeld

Keurige reparatie uitgevoerd. Vriendelijke medewerker.

goede service, goed behandeld

Monteur heeft perfect werk afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Kan niet anders dan een 10 geven. Aanwezig op de afgesproken tijd, klus zorgvuldig en binnen een uur geklaard! Wij hadden da afvoer al toegankelijk gemaakt. Prima werk!!

perfect, zeker aan te bevelen

hans was binnen 1 uur hier om mij van de verstopping af te helpen. Snel opgelost en geen belachelijke prijs. Top service Hans nogmaals bedankt

goede service, goed behandeld

Onze gootsteen was snel weer ontstopt en Hans liet alles weer keurig netjes achter. Zeker het aanbevelen waard.

perfect, zeker aan te bevelen

Snelle reactie en snelle dienstverlening. Geen verrassingen, gewoon precies wat je zoekt als de afvoer/het riool verstopt is geraakt.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had na de melding via de online chat binnen een minuut reactie en de volgende ochtend is de verstopping binnen het uur verholpen. Voor de zekerheid zijn de 10 meter na de verstopping ook gefreesd en alles werd weer netjes achtergelaten. Veel offertes opgevraagd, deze was veruit het voordeligst en heeft uitstekend werk geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben met ons bedrijf nu meerdere keren een beroep gedaan op de kwaliteiten van Hans. Was gelukkig erg snel ter plaatse en gaat uiterst vakkundig te werk!! Klasse!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Gebeld voor een storing en de andere dag al verholpen

goede service, goed behandeld

Keurig nette en vriendelijke afhandeling van onze klacht.

perfect, zeker aan te bevelen

Snelle en accurate service en fantastisch opgelost tegen een redelijk tarief.

perfect, zeker aan te bevelen

Super snelle service en Hans heeft zelfs voor de zekerheid de andere leidingen ook nagekeken. Wat een topservice!

• Bereikbaarheid

Wij zijn zeer blij dat u tevreden bent met onze service.

Topservice. En goedkoop. Een 10

• Bereikbaarheid

Fijn dat we de klus naar tevredeheid hebben kunnen oplossen.

perfect, zeker aan te bevelen

Snel, efficient en klantgericht. Absoluut een aanrader bij problemen met je riool of afvoer!

perfect, zeker aan te bevelen

Na een ontstopping kwam de eigenaar zelf langs. Binnen een half uur was het probleem verholpen. Helemaal top!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede vakman die weet waar hij mee bezig is. Komt netjes over en is klant vriendelijk.

Over Riool-Afvoer-Onstoppingsdienst

Riool Afvoer Ontstoppingsdienst uit Tilburg. Is een zeer vakkundig bedrijf in het oplossen van riool en afvoer problemen. Wij hanteren vaste prijzen welke vooraf altijd duidelijk zijn. Mocht u meer informatie willen dan zijn wij telefonisch te bereiken of via de mail. Het is voor ons altijd fijn om u beoordeling na onze werkzaam heden te ontvangen om zo onze dienstverlening nog beter te kunnen afstemmen op uw wensen.