Zeer tevreden over Leslie en zijn collega’s

Afgelopen zaterdag stonden Leslie en drie collega’s om 07.00 uur bij mij op de stoep. Vier sympathieke mannen. Ze verstaan hun vak en hebben mooi werk geleverd. Ze hebben twee muren behangen en vier muren met stucco d’or behandeld. Ik kan ze echt iedereen aanbevelen!

Schilders die hun vak verstaan!

Onlangs is ons huis buiten geschilderd. Het is prachtig geworden! Leslie en Bas weten wat goed en mooi schilderen is. Daarnaast zijn we goed geadviseerd over een andere verf voor onze schutting, fijn dat ze betrokken zijn en meedenken. Daarnaast zijn het harde werkers die hun afspraken nakomen en ook nog een leuk en gezellig zijn in de omgang. Enige tip die ik heb; het zou fijn zijn als er een samenwerking is met een goede timmerman bijvoorbeeld om in ons geval hout te vervangen wegens houtrot. Ik kan Bos Schilderwerken van harte aanbevelen!

Afspraak is afspraak bij Leslie

Een jaar geleden afspraak gemaakt Dit is keurig nagekomen. Het schilderwerk is goed en vakkundig zelfs hier en daar een rot houtplekje is serieus opgepakt en netjes geworden We zijn er zeer blij mee en uiterst tevreden

Zeer sympathiek, heldere snelle communicatie en kwalitatief goed werk!

Wij zijn enorm blij met Leslie! Hij kon ons snel helpen met het aanbrengen van renovlies en sausen van onze woonkamer. Hij reageert snel, geeft een heldere offerte en levert fantastisch werk. Dat hij daarnaast enorm sympathiek is, is erg fijn! Het oude schilderwerk had een herstellende verf nodig, deze was iets duurder. Dit bespreekt hij vooraf en is eerlijk over de kosten. Wij weten wel wie voortaan bij ons alles mag komen schilderen! Leslie enorm bedankt voor je snelle en mooie werk :)

Betrouwbare schilder, erg netjes&vakkundig schilderwerk

Erg goede ervaring met Bos Schilderwerken, zowel voor binnen- als buitenschilderwerk. Hij werkt erg netjes, luistert goed naar de wensen, de afwerking is heel mooi en het resultaat is dan ook top! We zijn er erg blij mee! De communicatie is duidelijk en transparant, betrouwbare schilder die zijn afspraken nakomt.

Vakwerk, meedenkend en vriendelijk.

Leslie heeft uitstekend schilderwerk afgeleverd. Daarnaast communiceert hij duidelijk en is hij (en zijn team) fijn in de omgang. Ook wist hij tijdens de werkzaamheden goed rekening te houden met onze thuissituatie (compact huis, twee grote honden, druk en rommelig gezinsleven door pasgeboren baby). Kortom: ik ben tevreden en kan Bos Schilderwerken van harte aanbevelen.

GEWELDIG!!

Mijn nieuwbouw huis van top tot teen laten schilderen door Leslie. En wat is het prachtig geworden! Precies zoals hoe ik wilde. Les denkt met je mee en zal je het beste advies geven. Hij werkt met hele mooi kleuren en voor iedereen wat wils. Werkt netjes, vlot en komt zijn afspraken na! Zeker een aanrader!!

Leslie zegt wat hij doet en doet wat hij zegt

Leslie heeft voor ons het buitenschilderwerk voor twee appartementen gedaan. Leslie informeert en reageert snel. Hij communiceert op een aangename manier. Leslie heeft een heldere offerte gemaakt. Hij maakt melding van onvoorziene dingen en denkt in oplossingen. Zijn manier van aanpak was voor ons een verademing.

Knap schilderwerk in korte doorlooptijd

Het schilderwerk is gedegen gedaan. De afspraken zijn goed nagekomen. Zelfstandig aan de slag zonder dat er iemand bij hoeft te zijn. Een aandachtspuntje, beetje aanvegen na afloop :)

Top schilder!!

Vriendelijk en prettig in omgang. Kwalitatief goed werk afgeleverd. Vult en repareerde zwakke plekken. Verft met goed dekkende verf! Raad deze schilder zeer zeker aan!

Levert strak werk

Tevreden met de werkwijze en resultaat

Mooi schilderwerk

Ons huis staat weer prachtig in de verf. Leslie werkt professioneel en is heel vriendelijk. Zou hem zeker aanbevelen.

Goeie gast, goed werk, goede prijs!

Leslie communiceert helder over wat ie doet en wat het kost. Hij werkt netjes, secuur en vlot. Resultaat schilderwerk is zeer goed, geen druipers, geen uitschieters en mooi gelijkmatig aangebracht! Echt top!

hij levert mooi werk

Leslie is een vakman. Deskundig. Denkt mee en geeft advies, bv over kleur. Wil ook weten wat je ervan vindt. Werkt stevig door.

Eerlijke vakman die meedenkt met de klant

Leslie is een vakman waarbij de wens van de klant centraal staat. Daarnaast komt hij met goede adviezen over kleuren en stijlen. Loopt hij tijdens het schilderen tegen onvoorziene zaken aan (bijvoorbeeld rot houtwerk) wordt er eerst overlegd met de klant voordat er gehandeld wordt. Topschilder tegen een marktconforme prijs die ik iedereen aan kan raden.

Echt vakwerk

In april 2019 mijn appartement laten schilderen door Boss Schilderwerken. Mijn oude appartement moest opgeleverd worden dus er moest snel gehandeld worden om het nieuwe appartement te laten schilderen en in nog geen week was alles strak in de verf. Vakwerk en komt de gemaakte afspraken na. super blij mee!

Super professioneel bedrijf!

Bos Schilderwerken heeft het binnenwerk van mijn woning gedaan en ook het binnenwerk van mijn bedrijf. Je ziet echt dat ze werken vanuit hun passie en leveren echt top kwaliteit af. Ga zo door mannen!

Het meedenken en het eindresultaat heb ik al zeer positief ervaren!

Het maken van afspraken, het meedenken in mogelijkheden en het uitbrengen van een persoonlijk advies met een professionele werkhouding spreekt mij erg aan. Ik zou dan ook iedereen Bos Schilderwerken aanraden!

Persoonlijk!

Ik vind het belangrijk om een schilder in huis te nemen die los van zijn kwaliteit ook goed kan communiceren en kan vertellen over z’n vak en eerlijk is over de voor- en nadelen waardoor je samen kan zoeken naar de beste oplossing. Fijn!