Top Samenwerking tot het gewenst resultaat!!!

Karin heeft met haar deskundigheid als juriste met mijn vakkennis op HR gebied mijn zaak heel efficiënt en doelgericht weten aan te pakken. Evenzo is zij heel open en eerlijk in haar aanpak. Kortom zij is een kei van een juriste. Ik beveel haar ook aan in mijn kennissenkring en iedereen die een juriste nodig heeft.

Kundig, meedenkend en praktisch

In de voorgelegde casuïstiek werd gedegen jurisprudentie uitgezocht, meegedacht over de oplossingsrichting en is contact erg prettig.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Very happy with the professionel advise!

Karin did a very good job, also speaks very good English. We received quick and helpful feedback and will definetly get back in touch, in case we need legal support for our employees in the Netherlands.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Gedegen, no-nonsense, betrokken en sterk

Mijn ervaring met Hendrikx advocaten is zeer positief. De samenwerking met hen, Rob en Sebastiaan, heb ik altijd als bijzonder prettig ervaren. Het is onwennig om als schoolleider een beroep te moeten doen op advocaten. Dan is er iets aan de hand. De wijze waarop Sebastiaan en Rob me altijd geholpen hebben, vertrouwen hebben gegeven, heeft veel betekend in vaak vervelende situaties. Ze zijn beide heel helder in hun advies. Hun schriftelijke en mondelinge onderbouwing en verdediging heb is als professioneel en sterk ervaren.

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Zeer professioneel, klantgericht en snel

Tot nu toe zeer positieve ervaring in de samenwerking met Karin van Zijtveld. Ze is zeer professioneel, klantgericht, positief ingesteld, nauwkeurig en werkt snel. Daarbij legt ze complexe zaken helder uit en neemt ze input goed over. Ze waarschuwt tijdig als naar haar professionele inzicht een wijziging of voorstel van opdrachtgever (juridisch of anderszins) niet haalbaar is. Om vervolgens in overleg te zoeken naar andere oplossingen.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Fijne en kundige juridische bijstand gehad.

Ik heb prima rechtshulp gehad bij de ontbinding van mijn dienstverband. Het contact was prettig en betrokken. De ondersteuning deskundig.

• Geholpen door: Bernice Nonnekes

Waardevol partnerschap en altijd passen en kundig juridisch advies van Siep

Siep is een wendbare denker. De ingewikkelde juridische wetgeving binnen het onderwijs weet hij altijd creatief toe te passen binnen de grenzen die er zijn. Siep denkt mee en heeft oprechte positieve intenties. Odyssee, ik en Siep passen bij elkaar, qua visie denken en professionaliteit. Hij volgt mij en remt mij af precies op de juiste natuurlijke momenten. Waardevol partnerschap.

• Geholpen door: Siep van der Galiën

Zeer tevreden.

Adequate en betrokken medewerker. Scherp en klantvriendelijk.

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Zeer fijne samenwerking

Ondanks dat Siep een 'externe' is voelt het of hij een collega van ons team is. Siep is dienstverlenend, adequaat en verstaat zijn vak goed. Naast het zakelijke is hij ook geïnteresseerd in je als persoon. Onze samenwerking gaat helaas eindigen aangezien ik Wellantcollege ga verlaten. Ik denk met zeer veel genoegen terug aan onze samenwerking en ga Siep dan ook zeker missen als mens en als collega. Fijne groet, Irene van den Berg

• Geholpen door: Siep van der Galiën

n.v.t

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Rob Hendrikx

Over Hendrikx Advocaten

Kwalitatief hoge juridische expertise, écht contact met de klant en betrouwbaarheid. Dat is waar wij van Hendrikx Advocaten voor staan. Wij zijn een informeel en modern kantoor, gevestigd in het groene hart van Nederland. Wij staan al meer dan een decennium lang met veel plezier onze klanten bij. Hiertoe behoren ondernemingen, (semi-)overheden en particulieren.

Over Advocaatscore.nl