Een zeer fijne en professionele samenwerking

Ik heb de samenwerking als erg prettig en professioneel ervaren. Karin was kundig, soms ook even mee aan t balen met mij, maar ze hield mij ook juridisch bij de les en gaf ook duidelijk aan wat in haar beleving de grens was. Verder was het ook steeds snel schakelen samen.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Vakbekwame en bijzonder prettige mensen.

Hendrikx Advocaten heeft mij begeleidt bij mijn scheiding en heeft dat op een hele prettige en informele wijze uitgevoerd. Vakkundig, professioneel én zakelijk advies maar nooit de aandacht voor het menselijke aspect laten vervagen. Een fijn kantoor met deskundige mensen!

Betrokken en deskundig

Ondanks de situatie heb ik de samenwerking met Karin en Bernice als zeer prettig ervaren. De communicatie was helder, prettig en betrokken. De ondersteuning was deskundig.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Fijn, netjes en snel alles kunnen regelen

Ik heb de samenwerking als fijn ervaren. We zijn netjes op de hoogte gehouden van alle stappen die genomen moesten worden en de stukken werden tijdig via mail toegestuurd. Kan niet anders zeggen als dat ik het super prettig heb ervaren ondanks de situatie.

We zijn zeer tevreden met Hendrikx Advocaten kantoor

Hendrikx Advocate kantoor heeft ons snel , zeer professioneel en deskundig geholpen. We zij onderweg goed begeleidt en tijdig zoals in begin afgesproken geïnformeerd. Communicatie , deskundigheid , betrokkenheid en advies is op zeer hoog niveau . We raden Hendrikx advocaten kantoor iedereen aan .

Fijne rustige informatieve uitleg

De ervaring was goed kort maar krachtig hebben de info gekregen waar we om vroegen en vond het een snelle afhandeling. Vr gr Mariëlle

Positief

betrokken, bereikbaar, flexibel, deskundig

Bijzonder prettig en deskundig

• Geholpen door: Bernice Nonnekes

Nemen de tijd voor jou verhaal,geven deskundig advies,zijn goed bereikbaar en nemen verantwoordelijkheid, vertellen wat de voor en nadelen zijn. Ik ben erg tevreden over mijn advocate.

Zeer Prettig

Zeer betrokken en uitstekende adviezen. Meer dan uitstekend bijgestaan.

Prima!

De ervaring met Hendrikx Advocaten is prima geweest. Hoewel het contact op afstand was, via mail of via videobellen, was dit contact prima. De communicatie was duidelijk, snel en toch 'persoonlijk'.

• Geholpen door: Michelle Roobeek

Professioneel en ook heel menselijk en kundig geholpen

Fijne mediator/advocaat leeft erg mee en ook niet te beroerd om mee te denken en zaken uit te zoeken. Erg vriendelijk en neemt de tijd. Uitermate tevreden.

• Geholpen door: Michelle Roobeek

Van de hel in de hemel is onze ervaring.

Enorme betrokkenheid naar onze situatie in de vorm van begeleiding en informatie, Deirdre is heel competent in haar werk.

Deskundig, transparant en menselijk

De stap naar een advocaat is altijd spannend. Wat gaat er gebeuren en hoe zal de andere partij reageren? Met haar deskundigheid weet Bernice echter direct het juiste vertrouwen te geven. Tijdens de intake neemt ze de tijd en stelt de juiste vragen om een duidelijke beeld te krijgen van je wensen om deze vervolgens te vertalen naar een helder en gedegen plan. Fijn is dat Bernice de zaak menselijk benaderd. Uiteindelijk gaat het altijd om personen en voor mij is het belangrijk dit nooit uit het oog te verliezen.

ze doen wat ze beloven

goede open communicatie, gericht advies en professioneel

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Heel deskundig op het gebied van arbeidsrecht

Na kort de situatie besproken te hebben met Bernice, kwam er een krachtige formele brief met goede juridische onderbouwing. Hierdoor is mijn case naar mijn volle tevredenheid opgelost. Zeer aan te bevelen!

• Geholpen door: Bernice Nonnekes

Klantvriendelijk, direct, helder en duidelijk

Wanneer ik een beroep doe op de fa Hendrickx Advocaten wordt ik (bijna) altijd direct te woord gestaan en van een goed advies voorzien. Vooral de helderheid van de adviezen ervaren wij als heel prettig.

zeer klantgericht en deskundig

deskundig en sluit goed aan bij vraag van mij als klant.

• Geholpen door: Rob Hendrikx

Een prettig, gemakkelijk benaderbaar en deskundig advocatenkantoor.

Deskundig, snel, adequaat, klantgericht, prettig in contact, direct in benadering.

• Geholpen door: Rob Hendrikx

Deskundig advies en prettige samenwerking

Deskundig advies en een prettige samenwerking

heldere communicatie

plezierig

Leerzaam

We hebben een paar mooie tips gekregen m.b.t zorgplicht en het bieden van passend onderwijs op onze school. Fijn om te weten dat we onze situaties kunnen voorleggen.

wij zijn erg blij met Siep van der Galien

Siep kent onze school goed en weet zodoende ook wat wij nodig hebben als het gaat om juridisch advies.

• Geholpen door: Siep van der Galiën

Zeer deskundig, goede voorbereiding, duidelijk, realistisch advies, snelle en prettige communicatie

Zeer deskundig, goede voorbereiding;duidelijk, realistisch advies; snelle en prettige communicatie

Snel en accuraat

Prettig contact

Over Hendrikx Advocaten

Kwalitatief hoge juridische expertise, écht contact met de klant en betrouwbaarheid. Dat is waar wij van Hendrikx Advocaten voor staan. Wij zijn een informeel en modern kantoor, gevestigd in het groene hart van Nederland. Wij staan al meer dan een decennium lang met veel plezier onze klanten bij. Hiertoe behoren ondernemingen, (semi-)overheden en particulieren.

Over Advocaatscore.nl