Het contact was plezierig en adviezen doelgericht waarbij het klantbelang centraal stond.

In een juridisch geschil wordt het verschil gemaakt als het kantoor het onderwerp begrijpt en het inlevingsvermogen heeft. Door de expertise met korte lijnen zijn wij in staat geweest de juiste beslissingen te nemen in de procedure.

• Geholpen door: Rob Hendrikx

Zeer positief!

Waar ik een bodemloze put zag, gaf Hendrikx Advocaten doormiddel van Mvr.Potma mij een sprankel hoop, wat uiteindelijk heeft geleid naar succes!! In mijn zaak.

• Geholpen door: Rosanne Potma

Zeer prettige en snelle dienstverlening

Michelle heeft ons zeer goed begeleid in ons proces. Met persoonlijke en deskundige aanpak. Advies op de juiste momenten. Wij waren ook gebaat bij een snelle afhandeling en zij hebben hier super goed aan meegewerkt. Heel erg fijn, bedankt.

• Geholpen door: Michelle Roobeek

juridisch uitermatig deskundig, fijn bureau om mee samen te werken

Hendrikx advocaten heeft mij met goed resultaat bijgestaan in een familliezaak. De communicatie met het kantoor liep soepel en de samenwerking met mr. Potsma was plezierig en professioneel. Mijn zaak werd grondig aangepakt en mr. Potsma dacht pro-actief mee met suggesties die ik zelf inbracht. De door Hendrikx voorgestelde strategie was succesvol en werd prima uitgevoerd.

• Geholpen door: Rosanne Potma

Fantastische ervaring opgedaan met Hendrikx Advocaten!

In mijn zaak omtrent een bergingruil, waarbij het uitgangspunt van kadastraal eigendomsrecht werd overtreden door de tegenpartij, ben ik op een zeer professionele wijze bijgestaan door Hendrikx Advocaten. Wat ik als zeer plezierig heb ervaren: de klantgerichtheid, een pro-actieve houding en de heldere communicatie. In mijn zaak is onder regie van Hendrikx Advocaten een kortgeding gevoerd. Voorafgaand- en tijdens de zitting spatte de vakinhoudelijke kennis van de aan mij toegewezen Advocaat er vanaf. Ik ben enorm tevreden en kan een ieder met een juridisch vraagstuk Hendrikx Advocaten van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Goede juridische ondersteuning op een fijne en betrouwbare manier.

Na verloop van tijd werden we bijgestaan door Dewy Kluft. Dit contact verliep op een prettige manier. Zij komt afspraken na, weet wat ze zegt en zoekt naar een oplossing waar beide partijen uiteindelijk mee uit de voeten kunnen.

Goed en betrouwbaar advies

Wij hebben in Sebastiaan van den Brink een betrouwbare partner gevonden, die ons met raad en daad van advies dient. hierdoor kunnen wij onze bedrijfsvoering nog beter doen.

goed bedrijfskundig advies

Na wijzigingen in de bedrijfsstructuur zeer goed juridisch advies gekregen over een passende rechtsvorm.

Professioneel Adequaat klantgericht vriendelijk

Via onze accountant Peter van Dort kwamen wij in contact met Hendrikx Advocaten. zij werken in meerder projecten met elkaar samen. Ze werken uit hetzelfde pand, dus dat is makkelijk afspreken met elkaar. Wij hadden een conflict met het ontslag van een medewerker. dit werd door hun medewerking deskundig opgelost.

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Altijd bereikbaar, zeer terzake kundig en zeer accuraat.

Zie bovenstaand!

• Geholpen door: Sebastiaan van den Brink

Zeer goed Advocaten kantoor met een enorm goede en persoonlijke aanpak !

Hendrikx Advocaten heeft ons meerdere keren super geholpen. Chapeau voor Rob Hendrikx en team !

• Geholpen door: Rob Hendrikx

Deskundig advies en - niet onbelangrijk - snel met reacties op vragen.

Deskundig, duidelijk en professioneel

Deskundig bedrijf, duidelijk in communicatie en betrokken bij je situatie. Erg prettige ervaring, zeer tevreden!

• Geholpen door: Michelle Roobeek

Ik ben zeer tevreden. Ondanks dat mijn ex-partner in het buitenland verbleef was het mogelijk om zeer snel tot ondertekening over te gaan, waardoor de scheiding geen vertraging opliep. Heel fijn.

• Geholpen door: Michelle Roobeek

Een zeer fijne en professionele samenwerking

Ik heb de samenwerking als erg prettig en professioneel ervaren. Karin was kundig, soms ook even mee aan t balen met mij, maar ze hield mij ook juridisch bij de les en gaf ook duidelijk aan wat in haar beleving de grens was. Verder was het ook steeds snel schakelen samen.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Vakbekwame en bijzonder prettige mensen.

Hendrikx Advocaten heeft mij begeleidt bij mijn scheiding en heeft dat op een hele prettige en informele wijze uitgevoerd. Vakkundig, professioneel én zakelijk advies maar nooit de aandacht voor het menselijke aspect laten vervagen. Een fijn kantoor met deskundige mensen!

Betrokken en deskundig

Ondanks de situatie heb ik de samenwerking met Karin en Bernice als zeer prettig ervaren. De communicatie was helder, prettig en betrokken. De ondersteuning was deskundig.

• Geholpen door: Karin van Zijtveld

Fijn, netjes en snel alles kunnen regelen

Ik heb de samenwerking als fijn ervaren. We zijn netjes op de hoogte gehouden van alle stappen die genomen moesten worden en de stukken werden tijdig via mail toegestuurd. Kan niet anders zeggen als dat ik het super prettig heb ervaren ondanks de situatie.

We zijn zeer tevreden met Hendrikx Advocaten kantoor

Hendrikx Advocate kantoor heeft ons snel , zeer professioneel en deskundig geholpen. We zij onderweg goed begeleidt en tijdig zoals in begin afgesproken geïnformeerd. Communicatie , deskundigheid , betrokkenheid en advies is op zeer hoog niveau . We raden Hendrikx advocaten kantoor iedereen aan .

Fijne rustige informatieve uitleg

De ervaring was goed kort maar krachtig hebben de info gekregen waar we om vroegen en vond het een snelle afhandeling. Vr gr Mariëlle

Goed geholpen

Positief

betrokken, bereikbaar, flexibel, deskundig

Bijzonder prettig en deskundig

• Geholpen door: Bernice Nonnekes

Nemen de tijd voor jou verhaal,geven deskundig advies,zijn goed bereikbaar en nemen verantwoordelijkheid, vertellen wat de voor en nadelen zijn. Ik ben erg tevreden over mijn advocate.

Zeer Prettig

Zeer betrokken en uitstekende adviezen. Meer dan uitstekend bijgestaan.

Prima!

De ervaring met Hendrikx Advocaten is prima geweest. Hoewel het contact op afstand was, via mail of via videobellen, was dit contact prima. De communicatie was duidelijk, snel en toch 'persoonlijk'.

Over Hendrikx Advocaten

Kwalitatief hoge juridische expertise, écht contact met de klant en betrouwbaarheid. Dat is waar wij van Hendrikx Advocaten voor staan. Wij zijn een informeel en modern kantoor, gevestigd in het groene hart van Nederland. Wij staan al meer dan een decennium lang met veel plezier onze klanten bij. Hiertoe behoren ondernemingen, (semi-)overheden en particulieren.

Over Advocaatscore