Zeer tevreden met (het sluiten van) de koop van een mooie tweedehands auto voor een eerlijke prijs. Jan-Willem was uit zichzelf erg informatief en hij kon ook mijn vele vragen goed beantwoorden. Hij komt transparant over en weet waar hij het over heeft. We zijn met een vertrouwd gevoel naar huis gereden!

• Begeleiding

Hallo Chantal, Bedankt voor de mooie review. Ik wens jullie heel veel veilige kilometers toe met de fraaie VW Golf! Grt Jan-Willem Jolink.

Met hulp van Jolink is een auto kopen een feest!

Een andere auto, het moet er nu van komen, maar hoe? Met Jan Willem Jolink werd het een prettig proces met een super resultaat; precies de auto waar ik weer jaren mee kan toeren.

Service gericht en betrouwbaar

Wij hebben een occasion, Jeep Wrangler, gekocht. Het hele proces tot en met het sluiten van de koop verliep ontspannen. Jan-Willem is service gericht en wilt naar onze ervaring oprecht goed doen. De afspraken worden nagekomen en eigenlijk zelfs met een schepje er bovenop. Zo werden de remmen vervangen bij de afleverbeurt. Na aflevering polst Jan-Willem nog om te kijken of alles tijdens het gebruik van de auto in orde is.

• Begeleiding

Onze ervaring was meer dan goed, klantvriendelijk, goede service en betrouwbaar. Ontzettend blij met onze nieuwe auto.

• Begeleiding

Hallo Monique, Bedankt voor de mooie beoordeling en het leuke contact....Wordt gewaardeerd! Ik wens je veel plezierige en veilige kilometers toe met de Mini. Geniet ervan. Grt Jan-Willem Jolink.

Goede begeleiding

goed advies bij aankoop nieuwe auto en inruil oude auto

• Begeleiding

Hallo Peter, Bedankt voor je mooie review en prettige samenwerking. Het was een hele uitdaging om je "oude", geïmporteerde Volvo diesel te verkopen, maar dat is boven verwachting goed gelukt. Daarnaast een mooie korting op de nieuwe Volvo XC40 Plug-In Hybrid als "kers op de taart"! Geniet ervan! Grt Jan-Willem Jolink

Betrouwbaar en gedegen verkoop van mijn auto

Ik vind Jolink een goede en betrouwbare automakelaar, met een gedegen verstand van zaken. Hij is er betrokken en nauwgezet en daarbij prettig in communicatie. Mocht het in de toekomst spelen, neem ik zeker weer contact op. Zowel voor aankoop als verkoop van mijn auto.

• Begeleiding

Komt betrouwbaar over en een heel prettige samenwerking

Zeer goede ervaring, komt keurig afspraken na en een heel rustige, eerlijke manier van werken. De volgende keer zal ik zeker weer van zijn diensten gebruik maken.

• Begeleiding

ik heb er geen verstand van, hij wel

Als makelaar onroerend goed weet ik alles van huizen. Van auto's niet. Daarom schakelde ik een deskundige in die mijn belang behartigt en objektief is. Dat heeft Jan Willem uitstekend gedaan. Gewenste auto gevonden en beoordeeld. Bedankt.

• Begeleiding

Afspraak is een afspraak, “gaat me lukken”

Ik had nogal wat wensen! Niet alleen merk, type, maar ook jaar - aantal km - open dak, etc en een maximale prijs. Zelf ook al gezocht in NL en D, maar niet echt gevonden. Dacht dat het ook wel effe zou gaan duren, maar Jolink mailde me binnen een week met een “mooie auto”. Dat klopte, deal was snel gemaakt, BEDANKT

• Begeleiding

Hallo Jacques, Bedankt voor de mooie beoordeling! Ik heb het graag voor je gedaan.... Geniet van de mooie BMW! Grt, Jan-Willem Jolink

Versteegstraat 35 7425 CH Deventer

06 51836865

Over Automakelaar Jolink

Automakelaar Jolink biedt u onafhankelijk advies en persoonlijke begeleiding bij zowel de aanschaf als de verkoop van een auto. Samen met Automakelaar Jolink maakt u de juiste keuze en sluit u de beste deal. Automakelaar Jolink werkt zonder winstoogmerk. Steeds met het streven naar de hoogste kwaliteit voor de beste prijs. Want het enige belang dat telt, is uw belang!