Hoofdpijn door een verwaarloosde hersenschudding, door de behandeling van deze chiropractor ,ben ik van 80% van de pijn af en slaap ik weer prima.

Efficient, Effective & Reliable

Shareev treated me for 2 days after I could not walk for 6 days after injuring my back from a bad fall. He was very patient with my sensitivity to pain and highly motivational on getting me back on my feet again. Now I can walk upright and with greater ease after only 2 sessions from Shareev. Very professional chiropractor!

Kundig!

Rustige uitleg en baat bij de behandeling.

Snel en effectief van mijn klachten af

Dankzij Bobs kundige behandelingen ben ik na een aantal bezoeken van mijn schouder-, nek- en rugklachten af na een verwaarloosde hersenschudding. Hij is een sociaal en betrokken persoon die dankzij zijn humor ervoor zorgt dat je met een glimlach de praktijk verlaat.

Helemaal top

Zo fijn om bij Shareev te zijn. Hij is mijn therapeut voor enkele jaren en nu eindelijk om de hoek. Hij kijkt integraal naar je klachten en helpt je dan verder. Een aanrader. En voor mensen buiten Houten: op minder dan 1 minuut van het station! Oh ja, reserveren gaat ook super makkelijk.

Fijn contact en goed advies

Ik heb al jaren last van mijn onderrug, overal geweest, fysio, Chiro, manueel, ziekenhuis maar niemand heeft zo goed advies gegeven als deze praktijk! Enorm blij ben ik er mee!

van forse pijn in enkele weken naar pijnvrij.

Ik kwam met forse nekpijn uitstralend naar beide armen. Ik deed al 2 maanden oefeningen zonder resultaat. Ik bleek artrose in de schouder te hebben en een vernauwing bij de nek. Veel slaapgebrek hierdoor. Al na 1 behandeling was de pijn 25% minder, na de 5e behandeling pijnvrij, dit had ik echt niet verwacht! Zelf hield ik het goed bij met een 'foamroller" en gerichte oefeningen. Gestopt met pijnstillers. Ik voelde me erg serieus genomen, professioneel en to the point. Ik gun iedereen die pijnklachten heeft om hier heen te gaan! Geen dure scans, maar doelgerichte behandeling!

Persoonlijke aandacht en uitmuntende service

Voor mijn rug problemen bij chiropractie Houten terecht gekomen. Na een duidelijk en gericht behandelplan snel van mijn klachten afgekomen! Nu in onderhoud om te zorgen dat mijn klachten niet meer terugkomen. Ik wil zowel Bob als Shareev bedanken. Tot snel!

Snel resultaat, heldere uitleg!

Bij Bob kwam ik een paar weken geleden terecht, kort nadat de praktijk open was. Ik had al langere tijd rugklachten. Bob heeft eerst een scan uitgevoerd van mijn rug en nek en op basis daarvan een behandelplan ingericht. Hij heeft mij heel duidelijk uitgelegd wat de oorzaak van mijn klachten was en wat er allemaal schots en scheef zat in mijn lijf. Na de eerste behandeling merkte ik al verschil, na 4 behandelingen was ik vrij van klachten. Ook de tussentijdse coaching m.b.t wat wel en wat niet te doen op het gebied van bijvoorbeeld sporten was heel prettig en resultaat gericht.

Heel prettig, open en eerlijk

Last van langdurige zeurende lage rug klachten. Duidelijke uitleg gekregen, plan gemaakt en heeft inderdaad goed geholpen, veel minder last van.

Goede behandeling vriendelijk personeel

Bob behandeld mij al ruime tijd. De behandelingen zorgen ervoor dat mijn klachten verminderen en ik kan functioneren in het dagelijks leven.

Goed geholpen, maar niet volledig van mijn klachten af.

Jarenlange rugklachten en verschillende trajecten geprobeerd. Momenteel wel verbeteringen in mijn klacht maar helaas nog niet volledig weg. Desondanks goed geholpen.

Zeer goede een deskundige behandeling.

Professioneel, vriendelijk en kundig

Ik ben recent meerdere keren behandeld door de heer Sewradj. Zonder uitzondering heb ik deze behandelingen als zeer prettig ervaren. Door mijn werk heb ik soms wat fysieke klachten. De heer Sewradj is kundig, geeft goede en helpende oefeningen en zoekt zorgvuldig naar de oorzaak van mijn klachten. Ik beveel hem zeker aan!

Uitstel van heupoperatie

Ik ben bij Bob onder behandeling vanwege lage rugklachten en een versleten heup. Zo proberen we een operatie zo lang mogelijk uit te stellen. Ik heb stukken minder last en kan dagelijkse dingen weer beter doen.

Zeer deskundig en professioneel

Mijn jarenlange rugklachten zijn door de zeer deskundige en professionele behandelingen geheel verdwenen, echt een wonder! De nieuwe praktijk is een verademing in aandacht en dienstverlening, waarbij de hele mens integraal centraal staat. De open en kwalitatieve ambiance draagt ook positief bij aan de algehele beleving van de praktijk. Vitaliteit heeft voor mij een geheel nieuwe betekenis gekregen. Ik beveel Chiropractie Houten dan ook met enthousiasme aan!

Uitstekende behandeling

Aandacht voor de klachten en prettig in de omgang.

Persoonlijke benadering en kundige chiropractoren

Ik werd prettig ontvangen door Bob, er heerst een fijne sfeer in de praktijk. Al maanden kampte ik met hoofdpijn en nekklachten. Door een goed behandeltraject heb ik veel minder last.

Super geholpen!

Super geholpen!

Professioneel, goede voorlichting en advies. Neemt de tijd voor mij.

Zeer kundig, communicatief en enorme kennis.

Shareev is een zeer kundige chiropractor. Ik had veel fysieke spanningsklachten die een stuk minder zijn geworden sinds ik bij hem in behandeling ben. (Migraine, gespannen kaken, duizelig etc). Ik was de eerste keer erg nerveus, maar dat bleek nergens voor nodig. Hij is zeer communicatief, geduldig en geruststellend. En uitzonderlijk goed. Ik kan hem iedereen aanraden!!

Uitstekend geholpen

Hele aardige mannen die mij goed geholpen hebben! Ze namen echt de tijd voor mij.

Over Chiropractie Houten

De Chiropractoren van Chiropractie Houten zijn universitair opgeleide specialisten in het diagnosticeren, behandelen en de preventie van klachten aan de wervelkolom. Deze klachten hebben een relatie met het zenuwstelsel, gewrichten, spieren en kunnen symptomen zoals uitstralingen naar armen , benen en hoofdpijn veroorzaken.