Vriendelijke jongen Waren optijd en goed werk afgeleverd

Snel geplaatst, goed afgewerkt en vriendelijk

Dakraamconcurrent was echt de goedkoopste. Daarnaast werden de ramen snel gezet. Aardige mensen ook. Iets fijner zou zijn als je exact weet hoe laat ze komen. Nu kost het wel een hele dag wachten voor twee uurtjes werk.

Zeer tevreden met het advies en het plaatsen!

Snel en vakkundig advies bij het opmaken van de offerte. Er wordt met je meegedacht en de vragen worden correct en snel afgehandeld. Wel zo fijn, want andere leveranciers moeten nog steeds reageren op onze vragen bij het opstellen van een offerte. Op de dag van het plaatsen zijn ze ruim op tijd (precies volgens afspraak tussen 8:00 en 9:00). Er wordt heel netjes gewerkt. Ik ben ook nog steeds verbaasd hoe snel er 2 dakramen worden geplaatst op een dag (incl. afwerking). Wil je dus snel en vakkundig een dakraam laten plaatsen dan kan ik Dakraamconcurrent heel erg aanbevelen!

Geleverde kwaliteit perfect

Het bestellen via de site verloopt duidelijk, zo ook het maken van de afspraak. Het raam is keurig geplaatst en al het oude materiaal is netjes afgevoerd. Heel blij mee!

Top klus geleverd!

Mooi werk geleverd met het vervangen van drie grote dakramen. Beleefde medewerkers en alles keurig volgens afspraak. Wat wil je nog meer? Dank!

Keurig Velux dakraam gemonteerd

Fantastisch werk geleverd. Vriendelijk en kundige heren.

Van offerte tot plaatsing perfect.

Uitstekende communicatie vanaf de offerte tot aan plaatsing. Ze reageren snel op e-mails. De monteurs waren erg vriendelijk, werken netjes en hebben kennis van zaken. Toen ze klaar waren hebben ze alles weer netjes achtergelaten.

Doen wat ze beloven en communiceren uitstekend

DakraamConcurrent denkt mee, schouwt netjes van tevoren en past advies daarop aan. Ze werken nauwkeurig en laten alles keurig achter. Extra kapotte dakpan waar ze nog net bij konden pakken ze ook nog even mee om te repareren. En eindresultaat is prachtig!

Goed bedrijf.

Woensdag 5 juli is mijn oude dakraam vervangen door een Velux GGU MK04. Monteurs hebben kennis van zaken, zijn prettig in de omgang en werken netjes en vlot. Dakraam mooi gemonteerd en afgewerkt. Oud materiaal meegenomen en alles schoon achtergelaten

Snelle en nette plaatsing.

Ze waren lekker op tijd. Het oude dakraam verwijderen en de nieuwe plaatsen heeft ongeveer anderhalf uur in beslag genomen. Alles netjes af gevoerd en schoon gemaakt voordat zij vertrokken. Ook nog wat tips mee gekregen met betrekking tot het smeren van de schanieren etc. Super tevreden!

Snel, netjes en betaalbaar

Ons Velux dakraam was hard aan vervanging toe. Ik heb verschillende gecontacteerd, maar hier werd ik goed geadviseerd, ze dachten mee en waren flexibel in het inplannen. Ook niets dan lof voor de heren die letterlijk zingend hun werk stonden te doen en snel en keurig werkten.

vakbewaam goede prijs kwaliteit

Gisteren mijn oude Velux GGL08 vervangen voor een nieuwe met buiten en binnen zonnewering. communicatie vanaf begin zeer duidelijk. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Monteurs hebben kennis van zaken zijn prettig in de omgang en werken vlot en netjes. Dakraam Concurrent is een zeer prettig bedrijf om afspraken mee te maken en zelfs in het zuiden van land wordt je goed door hen geholpen.

Zeer tevreden!

Betreft vervanging 2 Velux dakramen. Van begin tot eind een hele goede ervaring met dit bedrijf. De offerte ziet er netjes uit, de prijs is scherp in vergelijking met andere partijen en ook het telefonische contact verliep erg prettig. I.v.m. plaatsing zonnepanelen was er haast bij geboden en heeft men ervoor gezorgd dat de ramen op tijd vervangen konden worden. De monteurs die de ramen hebben vervangen waren erg vriendelijk en werken netjes. Kortom, zeer tevreden met DakraamConcurrent.

Uitstekende dienstverlening / service

Het is voor mij nu al de 2e keer dat ik dit bedrijf heb benaderd en weer kan constateren dat alles naar volle tevredenheid gedaan. Het begint al met het zeer prettige contact met de backoffice. (Jaimie) Geen vraag is te veel en wordt voortvarend afgehandeld. De monteurs ( Quinten en collega) zeer vakkundig en stralen echt uit dat ze plezier in hun werk hebben. Ook met hen was de omgang zeer plezierig. Ook vermeldingswaard is dat ze keurig werken ( waar nodig uitleg geven wat ze doen) en na de klus alles meer dan schoon achterlaten Mijn grote tevredenheid over dit bedrijf heeft er toe geleid dat ik Dakraamcondcurrent bij mijn buurvrouw heb aanbevolen . Daar zijn inmiddels 2 Velux ramen vervangen en ook zij heeft dezelfde bevindingenmer dit bedrojf Kortom een keurig betrouwbaar professioneel bedrijf die ik met volle overtuiging iedereen kan aanraden !!! Mannen nogmaals bedankt !

Plaatsen van 1 dakraam. Men was een aantal uurtjes vroeger maar kwam hier prima uit. Wat betreft de werknemers: Beleefd, netjes en snel. Als ik iemand hoor over het plaatsen dakraam dan beveel ik de dakraamconcurent zeker aan!!

Perfect, 3x verouderde Velux dakramen laten vervangen voor nieuwere versie.

Een aantal offertes aangevraagd en deze was echt veel goedkoper dan de andere 2 partijen. Net een datum afgesproken. Zeer snelle en professionele communicatie via de mail. Op (ruim van tevoren) afgesproken datum kwamen ze de 3 dakramen vervangen. Netjes alles opgeruimd en zeer tevreden over het eindresultaat.

Geweldig werk geleverd

Zeer nette prijs, alles volgens afspraak gedaan en zeer netjes gewerkt. Zeer tevreden en aan te raden. Telefonisch niet zo makkelijk bereikbaar.

Paar weken terug nieuwe dakraam laten zetten. Personeel was erg meedenkend en aardig. Resultaat: geweldige dakraam!

Netjes gewerkt en een goed product

Waren keurig op tijd en hebben netjes gewerkt.

Zeer net bedrijf met keurige medewerkers! Erg blij met de nieuwe dakramen!!

Vakmannen

Nette jongens, komen optijd. Snelle reactie op de mail. Weet waar je aan toe bent en wat het kost geen gekke bijkomende kosten. Wordt netjes geplaatst. Zou iedereen dakraamconcurrent aanraden.

2 mooie veluxen

Netjes en snel geplaatst. Keurig en alles volgens afspraak.

Goed en netjes gepaatst

---

Adequaat, snel en mooie prijs

Dakraamconcurrent reageert snel, keurige offerte en snelle levering/plaatsing.

Top uitstekende service en top kwaliteit

De service was top Goed geregeld Werken netjes afwerking is ook netjes Zeker een aanrader

Potgieterlaan 10 2394VE Hazerswoude-rijndijk

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.