Duidelijke communicatie over de prijs en het werk. Ze houden zich aan de afspraken en hebben mooi werk afgeleverd. Erg blij mee!

Niet lullen, maar poetsen

vriendelijke lui, snel gewerkt en netjes opgeruimd, ik ben helemaal tevreden en kan het zeker aanraden.

Snel en goed werk geleverd

Twee dakramen laten vervangen. Ging snel en soepel. Afwerking is ook top gedaan. Vriendelijke werkers en ze konden korte termijn leveren en plaatsen. Daarna netjes opgeruimd en duidelijke instructies voor het onderhoud. Wij zijn tevreden.

Super snel

Het was super geregeld. Mensen waren super vriendelijk en gezellig Alles is naar wens echt blij mee En veel licht er bij gekregen

Zeer tevreden zoals zoveel anderen in de review schreven.

Koen en Leo werken netjes en volgens afspraak. 2x kantelramen laten vervangen en ben blij dat ik voor dakraamconcurrent heb gekozen. Offerte is duidelijk, tevens binnen no time antwoordt via e-mail, Quinten dat is nog eens service en duidelijkheid en dat maak je niet veel meer mee. Toppie ga zo door, ik raad jullie zeker aan.

TOP team

Fijn team, komen op tijd, werken netjes en snel. Geven uitleg en pas na een paar dagen betalen als je helemaal tevreden bent. En dat alles voor een zeer scherpe prijs. Wat wil je nog meer.

Vriendelijke service en mooi resultaat

Aanvraag voor offerte werd snel en vriendelijk opgevolgd. Afspraak werd snel gemaakt en goed nagekomen. Ze namen echt de moeite om het raam goed te plaatsen. Geen verborgen kosten. Heel blij met het resultaat!

Op tijd, goede prijs,vakmannen!

Dakramen volgens afspraak geplaatst.

De dakramen zijn volgens afspraak geplaatst voor een nette prijs. Ik vind het prettig dat de kosten inclusief installatie en opties duidelijk op de website vermeld staan. De vriendelijke vakmannen hebben uitgelegd hoe het raam te bedienen en te onderhouden. Kortom, zeer tevreden.

Beleefd, kundig en hard serkend

Zal zeker weer voor jullie kiezen. Bedankt voor de goede zorg en uitmuntende uitvoerimg.

Prima en nette service

Op tijd komen, netjes werken, goed advies geven, prima werk, kortom zeer tevreden.

Snelle en vriendelijke levering

Supersnelle levering en plaatsing van dakraam door vriendelijk personeel.

Goed ingespeeld team

3 man sterk kwamen een bestaand dakraam vervangen en voor een ander dakraam grotere terugplaatsen. Netjes voorgesteld, doorgenomen wat er gaat gebeuren en zoals ik had verwacht ivm dakconstructie een extra versteviging zoals van te voren aangegeven was als dat moest gebeuren. Een goed, vriendelijk en professioneel team. Toppers

Fijn bedrijf

Fijne monteurs, die netjes werken. Wij zijn heel tevreden.

Goed en snel

Kwamen om even voor negen uur binnen en waren om elf uur alweer klaar, ook de rommel opgeruimd. Prima team keurig werk.

Netjes, snel en professioneel

2 oude tuimelramen laten vervangen door dakraamconcurrent. Wat zijn deze mannen goed op elkaar ingespeeld. Het team van 3 mannen hebben snel maar ook vakkundig de nieuwe (kunststof) ramen geplaatst. Netjes opgeruimd en verdere uitleg gegeven.

Goede harde werkers.

Goede ervaren harde werkers. Van mij een 10

Top geregeld door keurig personeel

We zijn heel blij met de wijze waarop ons raam is geplaatst. Er wordt goed overlegd over de positie. Daarna hebben de heren vakkundig ons raam geplaatst en netjes afgewerkt. Alles wordt keurig opgeruimd. Helemaal goed geregeld.

Vakkundig en snel!

Zeer prettige en vakkundige monteurs hebben en raam geplaatst. Alles netjes opgeruimd en keurig opgeleverd. Daarnaast heeft de Dakraamconcurrent een zeer scherpe prijs. Dus alles bij elkaar een zeer groot compliment!

Ondersteboven van

Wat werken die jongens snel en netjes WOW!!!!!

Vlot, vriendelijk, vakkundig

Duidelijke offerte en advies. Snelle afspraak. Dakramen met zorg voor onze spullen gedemonteerd en gemonteerd. Vlot uitgevoerd, vriendelijk, duidelijke instructie. We zijn blij met onze nieuwe dakramen.

Snel en vakkundig

Na thuiskomst van vakantie zag het er strak uit en geen restanten van oude raam en ander materiaal.

Gelukkig de juiste keuze gemaakt voor het laten vervangen van onze dakramen. Alles soepel, duidelijk en volgens plan verlopen. Keurige hardwerkende mensen die goed op elkaar ingespeeld zijn. Geen rammers zoals je vaak meemaakt. Duidelijke uitleg ook.

Vriendelijke jongen Waren optijd en goed werk afgeleverd

Snel geplaatst, goed afgewerkt en vriendelijk

Dakraamconcurrent was echt de goedkoopste. Daarnaast werden de ramen snel gezet. Aardige mensen ook. Iets fijner zou zijn als je exact weet hoe laat ze komen. Nu kost het wel een hele dag wachten voor twee uurtjes werk.

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.