Geweldige service !

We hebben een oud Velux dakraam laten vervangen door een nieuw exemplaar in kunststof met een rolluik op zonne-energie en een insectenhor. Verder hebben we de oude betimmering aan de binnenkant ook meteen laten vervangen. Het is supermooi geworden. Ze kwamen op de aangegeven tijd bij ons aan, werkten vlot door en ze waren zeer beleefd. Het contact voorafgaand aan de uiteindelijke bestelling was heel direct, snel, vriendelijk, en vooral duidelijk. Zowel per email als per telefoon. Kortom niets dan lof !!!

Wat een service!

Bij VELUX een nieuw dakraam gordijn besteld. Dakraamconcurrent was zo vriendelijk om een monteur, die in de buurt, in te plannen om het te monteren. Wat een service!

Super tevreden

We zijn blij met onze nieuwe dakramen, en de monteurs hebben t keurig netjes afgewerkt en alles na afloop keurig netjes opgeruimd. Als men nieuwe dakramen nodig heeft dan raden we dit bedrijf zeker aan…

Zeer professioneel werk en keurig opgeruimd

Vanaf offertestadium tot oplevering, alle afspraken worden nagekomen en te wordt geheel ontzorgt.

Goede communicatie netjes geplaatst

Netjes en conform afspraak zijn er twee dakramen geplaatst.

Super snel en vakkundig geplaatst dakraam. Goed werk van de monteurs ze waren heel aardig en ze wisten wat ze deden. .

Leveren goed werk en komen afspraken stipt na.

Goede informatie, snelle offerte en stipte uitvoering.

Heel fijn contact van te voren. Plaatsen super snel en super netjes Heel erg bedankt!

Duidelijke offerte, goede prijs en snel en netjes gewerkt

Wij kregen snel een goede offerte. Deze was duidelijk en kon meer malen naar onze wensen worden aangepast. Volledig werk geleverd, inclusief tijdelijk verplaatsen van zonnepanelen, uiteraard voor kleine meerprijs, maar daardoor wel alles bij een partij geregeld. Ook geen onnodig dure kraan huren als het ook met steiger kan.

Denken vooraf goed mee en de plaatsing zelf is perfect elf is perfect

We hebben hem vier dakramen laten vervangen en daarbij een deel van de screens over laten zetten naar de nieuwe ramen. Ze dachten tot op detail niveau heel prettig mee en de plaatsing zelf was in een halve dag gebeurd op een hele nette manier en door erg vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding is echt uitstekend.

Precies volgens afspraak

Helder en duidelijk

Top service en medewerkers

Zeer nette medewerkers die top werk geleverd hebben, het volgende raam gaat ook besteld worden

Goed, snel en netjes.

Duidelijke communicatie. Keurig op afspraak, goed en snel gewerkt, netjes opgeruimd.

Top service netjes Mannen!

De mannen van dakraamconcurrent kwamen netjes op het afgesproken tijdstip en plaatsten de dakramen vakkundig! Alles netjes afgewerkt. Voor elkaar, bedankt heren!!

Mooi afgewerkt,geweldige jongens

Goed gewerkt,mooi afgewerkt,netjes opgeruimd Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf. Bedankt.

Goede service!

Gister is ons nieuwe dakraam geplaatst. Netjes gedaan en vriendelijke jongens!

Zeer prettig personeel

Snelle levering, na een foutje in de planning goed opgelost en dakraam snel en vakkundig geplaatst door zeer net personeel

Deskundig en gemotiveerd

Zie hierboven

Goede communicatie We zijn tevreden over het resultaat Geen onverwachte kosten

Goed werk

Bij de aanvraag voor het plaatsen van een dakraam direct vriendelijk geholpen. Vanmorgen 2 vlotte gasten aan de deur. Ik was iets verrast doordat ze er vrij jong uitzagen. Heb ze verder de instructie gegeven dat ik het raam op dezelfde hoogte en uitlijning als andere woningen in de straat wilde. I.v.m. aanzicht maar ook doordat er meer zonnepanelen bij komen. Dan past er namelijk precies een zonnepaneel boven en onder het raam. Ongeveer 2.5uur later zat het raam op de juiste plek erin. Ben zeer tevreden over het geleverde werk en het mooie licht dat ik nu heb. Mogelijk wil ik in de toekomst nog een extra raam en zal dan zeker weer de opdracht bij dit bedrijf plaatsen.

Offerte en levering keurig volgens plan, aan te raden!

Communicatie was helder en correct. Vlotte en duidelijke offerte, prima prijs met alle onderdelen netjes gespecifieerd, afspraak voor levering binnen enkele weken en dit werd keurig aangehouden. Dakraam is goed gemonteerd, twee vriendelijke medewerkers die na afloop alles netjes hebben opgeruimd en ook een korte uitleg over de functionaliteiten van het nieuwe dakraam gaven. Kortom, wij zijn meer dan tevreden en zouden het zo weer doen bij de DakraamConcurrent! Complimenten van begin t/m einde :-)

uitstekend

snelle offerte, snelle levering, komt afspraken na. Ik kan niet anders dan dakraamconcurrent aanbevelen.

Erg tevreden over vervangen van onze dakramen

Erg goede ervaring met Dakraam Concurrent voor de vervanging van onze drie dakramen. Vanaf eerste contact vriendelijk en transparant. Ook installatie ging snel, heel prettig en de medewerkers waren heel vriendelijk en netjes met werken.

Kort en kundig

Ondanks regen en kou gewoon alles geïnstalleerd én de ontstane troep opgeruimd.Bovendien beleefd en vriendelijk

Goede prijs en kwaliteit

Nieuw Velux dakraam laten monteren, keurig werk geleverd en snel gemonteerd, vriendelijke monteurs!

Over DakraamConcurrent

Een prachtig nieuw dakraam van de nieuwste generatie VELUX? Deze monteren wij graag bij u! In 2013 introduceerde het merk de nieuwste generatie dakramen. Deze dakramen zijn verkrijgbaar in kunststof en wit of blank afgelakt grenenhout. Dit zijn zeer innovatieve dakramen met sterke eigenschappen.