Geweldig!!

We hebben the Target Games gespeeld. In 1 woord geweldig Leuke belevenis

• Soort activiteit The Target Games
  • Aantal deelnemers 15
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hele mooie reactie Patricia, dankjewel hiervoor! Graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Geweldig kinderfeestje voor mijn zoontje en zijn vriendjes!

Super leuk!

• Soort activiteit Paintballen
  • Aantal deelnemers 9
  • Heeft u nog tips? Nee

Dankjewel voor de mooie beoordeling!

Een leuke manier van groepsvorming.

We hebben de olympic games gedaan met onze leerlingen (4 MAVO). Het was een leuk en sportief programma waarbij gewerkt kon worden aan groepsvorming en kennismaking. Het was niet alleen interessant voor leerlingen, maar zeker ook voor de mentoren die zo goed konden observeren en deelgenoot konden zijn van de groepsdynamiek en groepsvorming van hun klassen.

• Soort activiteit Olympic games
  • Aantal deelnemers 163
  • U kwam voor een Schoolreisje
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Rob Dank voor de mooie uitgebreide review! Leuk om te lezen dat het een geschikt programma waas voor de groepsvorming en kennismaking van leerjaar 4. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

kei goed

fijne omgeving . goede begeleiding . ontspannen sfeer. en lekkere vlaai. we hebben een topdag gehad.

• Soort activiteit fun games
  • Aantal deelnemers 13
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? zo doorgaan

Dankjewel voor deze mooie reactie Margareth. Leuk dat jullie langskwamen. Graag tot nog eens. Groetjes, Team Liever Buiten

Leuke Familiedag

Familiedag gehad, Alles was top geregeld. En Lieke dacht ook bij alles mee. Bedankt

• Soort activiteit Boerenspel
  • Aantal deelnemers 44
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Boy voor deze mooie review! Fijn dat jullie genoten hebben van de familiedag. Graag tot ziens! Groetjes, Team Liever Buiten

Kei fijn

Goed ontvangen, heel mooi spel, bosgolf.

• Soort activiteit Bosgolf
  • Aantal deelnemers 10

Dank voor je leuke reactie Liesbeth! Groetjes, Team Liever Buiten

Wij hadden personeelsuitje met onze lunchroom medewerkers lunch bij trots uit Boxtel. We zochten en activiteiten en een gezellig samenzijn in één. Het bracht ons bij liever buiten in Deurne. Vanaf het eerste contact was het precies wat we zochten en nu na afloop kunnen we zeggen dat het aan onze verwachting voldeed. Sanne en Ilse waren onze gastvrouwen en ze waren bekwaam en vriendelijk en gastvrij. Voor iedereen die een bedrijfsuitje wil gaan doen ga naar liever buiten Namens lunch bij trots Jack

• Soort activiteit Exp Robinson en j de boule
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Ga zó door....

Hoi Jack, Wat een ontzettend leuke review, hartelijk dank hiervoor! Dank ook voor de complimenten voor de collega's. Fijn dat het allemaal aan jullie verwachting voldeed. Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes, Team Liever Buiten

Ontzettend leuke en goed verzorgde teamdag.

Alles was goed geregeld en duidelijk. Hoefden zelf niets te doen.

• Begeleiding
  • Soort activiteit op de brugge
  • Aantal deelnemers 45
  • U kwam voor een Teamuitje
  • Heeft u nog tips? de activiteit mag iets meer gevarïeerd zijn. Het was nu wel erg veel met muziek.

Dank voor deze mooie review Caroline. Fijn dat jullie een goed verzorgde teamdag hebben gehad bij ons. Dank voor jullie komst! Groetjes, Team Liever Buiten

Geslaagd !

Was leuk, de kinderen hebben zicht vermaakt.

• Soort activiteit Kinderpaintbal
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? Op een of andere manier proberen te regelen dat de kinderen toch een kleurtje krijgen als ze geraakt zijn, scheelt een hoop,discussies ….

Dankjewel voor het mooie cijfer Pieter, fijn dat de kinderen zich hebben vermaakt! Groetjes, Team Liever Buiten

Hartstikke leuk om keer te doen

Nog nooit bosgolf gedaan , dus een keer uitgeprobeerd, duurde ongeveer 1 1/2 uur , de emmers mochten wel iets dieper in de grond om het spel soepelere te laten verlopen,voor de rest geen bijzonderheden, werden leuk ontvangen, kregen duidelijk uitleg , ze liep netjes mee naar begin legde nog wat uit .

• Soort activiteit Bosgolf
  • Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? Zie verhaal

Fijn om te horen Theo dat jullie het leuk vonden. Dank voor jullie komst bij Liever Buiten. Groetjes, Team Liever Buiten

Was een super dag

Wij hadden Familiedag en elke persoon is anders, maar hebben allemaal net zo fanatiek meegedaan aan de Boeren zeskamp. Ontvangst is top, koffie, thee en/of ranja met een lekker stukje vlaai. Uitleg was top, leuk persoon die ons heeft begeleid die dag. Al met al, een topdag gehad met z'n allen. Groetjes Tessa

• Soort activiteit Boeren zeskamp
  • Aantal deelnemers 19
  • Heeft u nog tips? Nee

Dankjewel Tessa voor deze mooie review en de complimenten! Fijn dat jullie genoten hebben van een super dag bij ons. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

We hebben genoten, alles stond klaar! Dirk leidde ons prima tijdens de spelletjes, ondanks ons baldadig of over enthousiasme. We zijn zeer tevreden over de middag, Bedank Dirk voor zijn inzet!

• Soort activiteit Boerenzeskamp
  • Aantal deelnemers 16
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? Geen!

Dank voor deze leuke reactie Charlotte. De complimenten zijn zeker doorgegeven aan Dirk, heel leuk en fijn! Leuk dat jullie er waren en graag tot nog eens! Groetjes, Team Liever Buiten

Lekker ontspannen !

We waren hier met een clubje mensen met zowel een verstandelijke als een lichamelijke beperking. Dirk begeleide ons door de diverse spellen en deed dit voortreffelijk. Rekening houdend met, en heerlijk ontspannen. Een aanrader.

• Soort activiteit Fun Games
  • U kwam voor een Overig
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Bedankt nog Jos voor deze mooie review! Fijn om te horen dat Dirk jullie voortreffelijk begeleidt heeft! Dank voor jullie komst en het vertrouwen. Groetjes, Team Liever Buiten

Een super leuke dag invulling

Voor het vrijgezellenfeest van een vriend zijn wij een dag naar jullie toe geweest. We hadden gekozen voor de boeren spellen en het paintballen. Dit was heel goed bevallen vooral het personeel was erg gezellig en vrolijk!

• Soort activiteit Groepsactiviteit
  • U kwam voor een Vrijgezellenfeest
  • Heeft u nog tips? 1 extra koffiezetapparaat aanschaffen.

Bedankt Bart voor deze mooie review, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad! Groetjes, Team Liever Buiten

Geweldig!!

FAMILIEDAGJE gehad ,we hebben Boeren zeskamp gedaan, superleuk, goede begeleiding,mooie locatie echt een aanrader!!

• Soort activiteit Superleuk
  • Heeft u nog tips? Nee

Dankjewel Wendy voor deze super mooie reactie! Graag tot ziens. Groetjes, Team Liever Buiten

Leuke teambuilding om het ijs meteen los te breken!

We hadden een toffe teambuilding, waarbij 2 groepen jongeren bij elkaar werden gegooid. Dit brak het ijs en zorgde ervoor dat ze meteen vertrokken waren voor de rest van ons kamp! Instructies waren goed, jammer dat het zo niet voor een prijs was, dat motiveert jongeren nog meer!

• Soort activiteit Boeren zeskamp
  • Aantal deelnemers 16
  • U kwam voor een Teamuitje, Overig
  • Heeft u nog tips? Wij hadden een extra drankje besteld, maar niet gekregen… of toch niet gecommuniceerd… dat was wel jammer

Dank voor het mooie cijfer Zoe!

We hebben een fantastische teammiddag mogen beleven!

Ons doel was een ontspannen middag waarin veel gelachen zou worden, dat is gelukt! Het enthousiasme van Lieke werkte aanstekelijk bij onze collega's. We komen zeker nog een keer terug.

• Soort activiteit Alles mag op brugge
  • Aantal deelnemers 23
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel voor deze super mooie review Judith! Leuk dat jullie bij ons langskwamen voor het teamuitje. Graag tot ziens! Groetjes, Team Liever Buiten

leuk, maar bogen zijn verouderd

Leuk spel, maar de bogen waarmee geschoten word zijn verouderd, haakjes afgebroken waar de pijl op moet rusten, elastiek springt van de boog. Pijl niet makkelijk op de elastiek te zetten doordat ijzertjes zijn verschoven

• Soort activiteit archery tag
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? materiaal op orde hebben

Hoi Yvonne, Sorry voor onze late reactie maar nog dank voor deze review, met name m.b.t. het materiaal, kunnen we zeker wat mee (ondertussen gedaan). Groetjes, Team Liever Buiten

Topdag gehad!

Met ons bedrijfsuitje zijn wij met ruim 50 man bij liever buiten geweest. zij hebben het gehele bedrijfsuitje verzorgd van paintball tot fun games! Extra complimenten voor de begeleiders van de spellen erg enthousiast!

• Soort activiteit Fungames / paintball
  • Aantal deelnemers 50

Dankjewel nog Wouter voor deze mooie review! Groetjes, Team Liever Buiten

Super activiteit

Het paintballen voor de kinderen was erg leuk, voor iedereen was het de 1e keer. Goede uitleg en leuk speelveld. Sommigen hadden wel wat kleine blauwe plekjes van de balletjes die niet kapot gingen maar toch wat harder aankwamen bij het schieten ook al hielden ze 5m afstand.

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Fijn dat jullie genoten hebben van een leuke activiteit Marlies. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Superleuk!

Erg gezellig, vrolijk ontvangen, alles was goed geregeld maar er was ook mogelijkheid voor flexibiliteit, heel tof! :)

• Soort activiteit Paintball
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? Er was enige verwarring bij mij ivm de betaling, aangezien op de factuur stond dat er tot dinsdag 18 juli kon worden betaald, maar voor die datum werd er al meermaals gevraagd of er betaald kon worden. Dat is natuurlijk geen probleem, maar stond dat beetje onduidelijk aangegeven op de factuur

Dank nog voor deze mooie review Jules!

Super geslaagd kinderfeestje!

Kinderfeestje met groepje van 8 kinderen, jongens en meisjes groep 5/6. In twee groepjes op pad, extra leuk en spannend om tegen elkaar te strijden om het mysterie op te lossen. Leuke opdrachten en raadsels onderweg om aanwijzingen te kunnen krijgen. Heerlijk gewandeld en gespeurd in de bossen. Met op het einde een spannende ontknoping of het de teams gelukt is de gemaskerde man te achterhalen. Alle kinderen vonden het erg leuk! En wij als ouders ook;)

• Soort activiteit Het mysterie van de gemaskerde man
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? Uitleg aan kinderen en ontvangst op het einde mocht iets uitgebreider. En onderweg misschien fijn om een keer te vragen hoe het gaat.

Dankjewel voor deze mooie en uitgebreide review Karien! Fijn dat jullie een geslaagd feestje hebben gehad. Groetjes, Team Liever Buiten

Onvergetelijk voor de kinderen!

Kinderen waren erg enthousiast na het paintballen. Er werd lang over nagesproken!

• Soort activiteit Kinderpaintball
  • U kwam voor een Schoolreisje
  • Heeft u nog tips? Nee

Leuk Femke dat de kids er lang over na gesproken hebben, goed teken :) Groetjes, Team Liever Buiten

Super leuke activiteit

We hebben met 14 jongeren ge paintballed en het was goed, veilig en leuk geregeld.

• Soort activiteit Paintballen
  • Aantal deelnemers 13
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? Zo doorgaan!

Top Ruben, fijn te horen! Groetjes, Team Liever Buiten

Prachtige locatie en diverse mogelijkheden

Het is telkens weer een uitdaging om voor onze kleine groep weer iets te vinden om te doen aangezien de meeste locaties in minimum aantal deelnemers vraagt. Deze locatie heeft dat niet en de middag met aansluitend een bbq was top geregeld. Wij hebben Bosgolf gedaan en handboogschieten maar we hebben wel gezien dat er veel meer mogelijkheden zijn om te doen. Overigens weet ik niet of voor de overige spellen wel een minimum aantal deelnemers geldt. De ontvangst was top! De spelen waren top! De BBQ was fantastisch, goed vlees, meer dan voldoende en niet onbelangrijk, goed gebakken. Klein puntje van kritiek. Het bbq-en ging naar onze mening iets te snel maar dat mag geen naam hebben. Ga zo door!

• Soort activiteit Bosgolf en Handboogschieten
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Het bakken van vlees mocht voor ons wat minder snel

Hi Liane, Dankjewel nog voor deze ontzettend mooie review! Fijn dat jullie een hele fijne middag en avond bij ons hebben gehad. Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

Bruggenseweg 12

5752SC Deurne

06 23 09 00 35

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!