Expeditie Robinson: Ons team vond het super leuk en gezellig, Het was ook een teambuilding waar je samen dingen op moest lossen. Wij hebben zeker genoten, en het personeel was ook vriendelijk en legde alles goed uit.

• Soort activiteit Expeditie robinson
  • Aantal deelnemers 16
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Super fijn Ingrid dat jullie het leuk vonden! Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Goed geregeld en verzorgd

Mooie locatie in een landelijke omgeving.

• Soort activiteit Jeu de Boule
  • Aantal deelnemers 12

Bedankt voor deze review Peter! Groetjes Team Liever Buiten

Een geweldige dag!

Het is een gave locatie. De spellen die wij hebben gedaan waren echt leuk om te doen. Het personeel waren allemaal leuke vlotte jonge meiden wat gezellig was. En de BBQ was echt prima verzorgd. Met goed vlees en salades. En groot compliment wij hadden 1 persoon die glutenvrij moest eten en zelfs tot aan het gebak was er aan haar gedacht. Zeker een aanrader! (1 nadeeltje maar daar kan Liever Buiten niets aan doen wij zijn lek gestoken door de muggen)

• Soort activiteit Boerenzeskamp en kipnapped
  • Aantal deelnemers 14
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Houden zo!

Dank voor deze mooie reactie Nathalie, super leuk! Fijn dat jullie een geweldige dag hebben beleefd bij ons. Dank je wel voor het langskomen! Groetjes Team Liever Buiten

Hele leuke activiteit

Goede communicatie over de reservering. Bosgolf was een ontzettend leuke activiteit en tussen de drie teams was er echt een strijd om te winnen.

• Soort activiteit Bosgolf
  • Aantal deelnemers 11
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? Bij aanvang aangeven dat er links en rechtshandige klompen zijn om te slaan . Kwamen wij later achter.

Dankjewel Helmi voor deze mooie review! Leuk dat jullie hebben kunnen strijden in de 3 teams. Groetjes, Team Liever Buiten

Alles was tot in de puntjes geregeld!

Wij hebben met 30 personen een bedrijfsuitje gehad bij Liever buiten. Eerst een welkomstdrankje, paintball, archery tag en een bbq. Alles was perfect geregeld en we hebben het goed naar ons zin gehad!

• Soort activiteit Paintball, Archery Tag
  • Aantal deelnemers 30
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor deze ontzettend mooie review Martijn! Fijn dat jullie genoten hebben van een leuk teamuitje bij ons. Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Leuke activiteiten op een mooie plek

Na een heerlijk stukje gebak bij de koffie hebben we diverse leuke activiteiten gedaan tijdens onze familiedag. We werden heel gastvrij ontvangen en de begeleiding was super! Het was leuk voor zowel jong als oud.

• Soort activiteit Boeren bosgolf, jeu de boules, gemaskerde man
  • Aantal deelnemers 46
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel voor deze mooie review! Fijn dat jullie een geslaagde familiedag beleefde bij ons. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Verrassend en leuk

Onder begeleiding hebben we het spel “Alles mag op Brugge” gespeeld bij ons thuis voor onze familie dag en dat was zeer fijn. De begeleiding zorgde dat alles klaar lag en legde de spellen goed uit. Vanwege het competitie element in onze familie was een buitenstaander ook zeker nodig. We hebben veel gelachen en kunnen deze activiteit zeker aanraden.

• Locatie N.v.t.
  • Soort activiteit Alles mag op Brugge

Hartelijk dank voor deze mooie review Rinie! Groetjes Team Liever Buiten

Was goed geregeld

Wij hadden bedrijfsuitje en hebben leuke spellen gedaan in een mooie boeren bosrijke omgeving, goed georganiseerd en hele fijne dag gehad met de club, alle lof voor Lieke en haar team. Zeker weten tot een volgende keer!

• Soort activiteit Goed
  • Aantal deelnemers 35
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Ja, vooral zo door blijven gaan

Bedankt Jacob voor deze super goede review! Fijn dat jullie het leuk vonden. Dank voor de komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Super gastvrij en een mooie lokatie

Een leuk spel, mooie omgeving, en zeer gastvrij! Eten heel goed verzorgd! Een hele fijne team building dag gehad! We gaan er zeker nog eens heen!

• Soort activiteit Robinson
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Peggy voor deze leuke reactie. Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Bubbelvoetbal was vooral lachen

Potje bubbelvoetbal moet je niet al te serieus nemen dus deden ons groepje kids ook niet. Grappig om die kids te zien bumperen en over de kop te zien rollen. Ze hebben veel lol gehad. Het uur vloog voorbij.

• Soort activiteit Bumperball
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? De rode kinderbumperbal was niet echt praktisch

Hoi Joyce, haha. Nee dat klopt, bumperball is niet zo'n serieuze activiteit. Fijn dat jullie het leuk vonden! Groetjes Team Liever Buiten

Hele geslaagde middag!

De locatie is mooi - we werden goed begeleid en geholpen - de bbq was goed. De kinderen konden doen - rond rennen/steppen/ballen en naar de koeien kijken! Het weer speelde natuurlijk ook heel er mee, want het was prima! Fijne communicatie vooraf m.b.t. het regelen van de dag.

• Soort activiteit fungames
  • Heeft u nog tips? --

Hartelijk dank voor deze mooie reactie Els. Leuk dat jullie genoten hebben van een geslaagde middag. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Wat hebben wij een leuke dag gehad, eerst gezellig lunchen met zijn achten, daarna de fungames gedaan, wat een lol hebben we gehad, de spellen zijn super leuk (alleen te kort, jammer) en daarna met zijn allen nog lekker bbq. Het eten was goed geregeld, en heerlijk.

• Soort activiteit 9
  • U kwam voor een Familiedag
  • Heeft u nog tips? sommige spellen van de fungames zouden iets langer mogen duren. Zijn veelste snel voorbij

Haha, hele leuke reactie Do! Lekker enthousiast, heerlijk om te lezen. Dank voor jullie komst en graag tot een volgende keer! Groetjes Team Liever Buiten

Cool

Mede door het mooie weer, de leuke bezigheden, de begeleiding van "coole" Dirk was het een geslaagd uitje....

• Soort activiteit Spel en sport
  • Aantal deelnemers 13
  • Heeft u nog tips? Vooral zo doorgaan

Hoi Riny Dank voor je super mooie review. Fijn om te lezen dat jullie een 'coole' dag hebben gehad met onze 'coole' Dirk, haha! Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Heel bijzonder en ontzettend veel gelachen

Jullie hebben 52 mensen een fantastische! zeskamp bezorgd Een zeskamp die uit 8 onderdelen bestaat zegt al genoeg over de humor De manier waarop jullie de groepen begeleidden was plezierig, deskundig en ook soepel Dank

• Soort activiteit Zeskamp
  • Aantal deelnemers 52
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Wat een ontzettend mooie review Martin en Anne! Dank jullie wel. Fijn dat jullie genoten hebben van een fantastische zeskamp met 8 spellen ;). Dank voor het vertrouwen en de komst! Groetjes Team Liever Buiten

Gezellig uitje

Heerlijke zaterdagmiddag/avond met lekker weer en leuke activiteiten.

• Soort activiteit bosgolf/boogschieten
  • Aantal deelnemers 40
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank Gonneke voor deze mooie review. Leuk dat jullie langskwamen en graag tot ziens! Groetjes Team Liever Buiten

Vriendelijke spelbegeleidster. Duidelijke uitleg van het spel. Fijn dat we ook de uitleg op papier mee kregen. Er was een groepje buiten de gemarkeerde speellocatie gegaan, omdat ze te veel hadden ingezoomd. Misschien een iets duidelijker markering of blokkering of iets dat een melding weergeeft.

• Soort activiteit The Target Game
  • Aantal deelnemers 15
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Leuk om te lezen dat jullie het een leuk spel vonden. Dank voor de mooie review. Groetjes Team Liever Buiten

Geweldig!!

We hebben the Target Games gespeeld. In 1 woord geweldig Leuke belevenis

• Soort activiteit The Target Games
  • Aantal deelnemers 15
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hele mooie reactie Patricia, dankjewel hiervoor! Graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Geweldig kinderfeestje voor mijn zoontje en zijn vriendjes!

Super leuk!

• Soort activiteit Paintballen
  • Aantal deelnemers 9
  • Heeft u nog tips? Nee

Dankjewel voor de mooie beoordeling!

Een leuke manier van groepsvorming.

We hebben de olympic games gedaan met onze leerlingen (4 MAVO). Het was een leuk en sportief programma waarbij gewerkt kon worden aan groepsvorming en kennismaking. Het was niet alleen interessant voor leerlingen, maar zeker ook voor de mentoren die zo goed konden observeren en deelgenoot konden zijn van de groepsdynamiek en groepsvorming van hun klassen.

• Soort activiteit Olympic games
  • Aantal deelnemers 163
  • U kwam voor een Schoolreisje
  • Heeft u nog tips? Nee

Hoi Rob Dank voor de mooie uitgebreide review! Leuk om te lezen dat het een geschikt programma waas voor de groepsvorming en kennismaking van leerjaar 4. Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

kei goed

fijne omgeving . goede begeleiding . ontspannen sfeer. en lekkere vlaai. we hebben een topdag gehad.

• Soort activiteit fun games
  • Aantal deelnemers 13
  • U kwam voor een Vriendengroep
  • Heeft u nog tips? zo doorgaan

Dankjewel voor deze mooie reactie Margareth. Leuk dat jullie langskwamen. Graag tot nog eens. Groetjes, Team Liever Buiten

Leuke Familiedag

Familiedag gehad, Alles was top geregeld. En Lieke dacht ook bij alles mee. Bedankt

• Soort activiteit Boerenspel
  • Aantal deelnemers 44
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Boy voor deze mooie review! Fijn dat jullie genoten hebben van de familiedag. Graag tot ziens! Groetjes, Team Liever Buiten

Kei fijn

Goed ontvangen, heel mooi spel, bosgolf.

• Soort activiteit Bosgolf
  • Aantal deelnemers 10

Dank voor je leuke reactie Liesbeth! Groetjes, Team Liever Buiten

Wij hadden personeelsuitje met onze lunchroom medewerkers lunch bij trots uit Boxtel. We zochten en activiteiten en een gezellig samenzijn in één. Het bracht ons bij liever buiten in Deurne. Vanaf het eerste contact was het precies wat we zochten en nu na afloop kunnen we zeggen dat het aan onze verwachting voldeed. Sanne en Ilse waren onze gastvrouwen en ze waren bekwaam en vriendelijk en gastvrij. Voor iedereen die een bedrijfsuitje wil gaan doen ga naar liever buiten Namens lunch bij trots Jack

• Soort activiteit Exp Robinson en j de boule
  • Aantal deelnemers 12
  • U kwam voor een Bedrijfsuitje
  • Heeft u nog tips? Ga zó door....

Hoi Jack, Wat een ontzettend leuke review, hartelijk dank hiervoor! Dank ook voor de complimenten voor de collega's. Fijn dat het allemaal aan jullie verwachting voldeed. Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes, Team Liever Buiten

Ontzettend leuke en goed verzorgde teamdag.

Alles was goed geregeld en duidelijk. Hoefden zelf niets te doen.

• Begeleiding
  • Soort activiteit op de brugge
  • Aantal deelnemers 45
  • U kwam voor een Teamuitje
  • Heeft u nog tips? de activiteit mag iets meer gevarïeerd zijn. Het was nu wel erg veel met muziek.

Dank voor deze mooie review Caroline. Fijn dat jullie een goed verzorgde teamdag hebben gehad bij ons. Dank voor jullie komst! Groetjes, Team Liever Buiten

Geslaagd !

Was leuk, de kinderen hebben zicht vermaakt.

• Soort activiteit Kinderpaintbal
  • U kwam voor een Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? Op een of andere manier proberen te regelen dat de kinderen toch een kleurtje krijgen als ze geraakt zijn, scheelt een hoop,discussies ….

Dankjewel voor het mooie cijfer Pieter, fijn dat de kinderen zich hebben vermaakt! Groetjes, Team Liever Buiten

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!