Topdag

Een hele gezellige en goed georganiseerd vrijgezellenfeest gehad bij Liever Buiten. Leuke activiteit en een heerlijke bbq!

• Soort activiteit The Target Game
  • Aantal deelnemers 28
  • U kwam voor een Vrijgezellenfeest

Super leuke familiedag!

We hebben een erg leuke middag bij Liever buiten met de familie gehad! We expeditie Robinson gedaan. Leuk spel om samen te doen als je van iets actief en spellen houdt. Prachtige locatie en we hadden goede begeleiding. Aanrader!

• Soort activiteit Expeditie Robinson
  • Aantal deelnemers 9

Leuk teamuitje bij Liever Buiten

Alles was tot in de puntjes goed geregeld.

• Soort activiteit Boeren bosgolf en muziekbingo
  • Aantal deelnemers 15

Het was geweldig!!

We hebben met een klein gezelschap van ons team een hele fijne ochtend gehad. Iedereen vond het werkelijk super leuk en we hadden ook het weer mee gelukkig. Met het zonnetje heerlijk buiten op de wei spelletjes doen is echt heel fijn. Alles was super goed geregeld, enthousiaste begeleiding, leuke spelletjes, heerlijke taart en daarna nog een heel goed verzorgde lunch lekker buiten. Jullie hebben er een hele fijne ochtend van gemaakt, heel veel dank hiervoor en we komen zeker nog een keertje terug!

• Soort activiteit van bruggenspel
  • Aantal deelnemers 6
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? zo doorgaan!

Goedemorgen Hanneke, Wat een ontzettend mooie reactie! Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie teamuitje bij ons. Heel graag gedaan en hopelijk tot nog eens! Dank voor jullie komst. Groetjes, Team Liever Buiten

gelachen

Ons teamuitje bij Liever Buiten met Fungames en barbecue was supergoed verzorgd. Zo gelachen met de FUN games, was echt FUN. De aansluitende bbq was heerlijk verzorgd, zelfs het bereiden werd voor ons gedaan. chapeau !!

• Soort activiteit Fun games
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? ga zo door

Dankjewel voor deze mooie review Esther! Fijn dat jullie genoten hebben. Dank voor jullie komst!! Groetjes Team Liever Buiten

Super leuk kinderfeestje!

Top ervaring. Alles prima: paintball, eten, instructeur.

• Heeft u nog tips? N.v.t.

Fantastische review, dankjewel!! Super leuk! Dank voor jullie komst. Groetjes Team Liever Buiten

Erg leuk, en mooie locatie.

We hebben Jop zijn kinderfeestje bij jullie gevierd, met kinderpaintballen frietjes eten. Dit was zeer geslaagd, en erg leuk. Jullie hebben een erg mooie locatie. Er waren een aantal kinderen bij die dit graag ook voor hun kinderfeestje willen doen, dus ben benieuwd of je er meer van terug gaat zien. Heel erg bedankt in ieder geval voor de mooie middag, Jop vond het erg leuk.

• Heeft u nog tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor deze mooie review Tom! Fijn dat jullie, Job en de andere kindjes genoten hebben van het kinderfeestje. Zou zeker leuk zijn als er inderdaad meer feestjes komen :) Bedankt voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Leuke locatie met goede begeleiding

de eerste keer dat wij hier een uitje hadden met onze groep. De locatie is goed, verzorgd, netjes en veel mogelijkheden om een leuke tijd te beleven samen.

• Begeleiding
  • Soort activiteit paintball en eten
  • Aantal deelnemers 12
  • Heeft u nog tips? nee

Dankjewel Jan voor dit mooie cijfer en deze review! Graag tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Mijn zoon heeft laatst bij jullie zijn kinderfeestje gevierd. Hij had voor paintballen gekozen. Fijn ontvangst, goede uitleg en een hele fijne sfeer! Complimenten! De kinderen waren super enthousiast en we kregen leuke reacties. Zeker tot een volgende keer! Groetjes Silke van der Aa

• Soort activiteit Paintballen
  • Heeft u nog tips? Nee

Wat een mooie review Silke, hartelijk dank hiervoor. Fijn dat jullie een super feestje hebben beleefd! Tot een volgende keer. Groetjes Team Liever Buiten

Was een hele fijne leuke locatie

Een hele fijne gezellige middag gehad met leuke begeleiding van Sanne en collega. Heerlijke bbq Alles was prima verzorgd

• Begeleiding
  • Soort activiteit N.v.t.
  • Aantal deelnemers 19
  • Heeft u nog tips? Nee

Dankjewel voor je review Wilma, fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad en genoten hebben van een heerlijke barbecue. Graag tot ziens. Groetjes Liever Buiten

Hele leuke avond met super gezellige begeleiding

Het was een hele leuke muziekbingo. Leuke enthousiaste dames die het spel begeleiden.

• Soort activiteit Muziekbingo
  • Aantal deelnemers 31
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Sanne wat een leuke review :) Goed om te lezen dat de muziekbingo heel geslaagd was! Bedankt en wie weet tot een volgende keer. Groetjes Liever Buiten

Echt super leuk

Als familie uitje helemaal geslaagd, aardige en leuke begeleiding. En mooie blauwe plekken als herinnering. Maar dat mocht de pret niet drukken.

• Soort activiteit Paintballen
  • Heeft u nog tips? Nee

Haha, dankjewel voor de reactie Sylvia en voor het mooie cijfer! Hopelijk zijn de blauwe plekken nu ondertussen weg getrokken ;). Graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

We hebben genoten

We deden dit met vrienden, en ondanks het weer hebben we veel lol gehad. De tocht was leuk, en de puzzels ook. Wel sloeg de tablet bij 2 groepen een vraag over, maar dat kan ook door de regen komen. Mocht de pret in ieder geval niet drukken. Succes

• Soort activiteit Kidnapping Eefje
  • Aantal deelnemers 12
  • Heeft u nog tips? Nee

Fijn France om te lezen dat jullie het ondanks het weer toch goed naar de zin hebben gehad. Dank voor jullie komst!

Topper!

Een paintball feestje voor kleineren op een mooie locatie en goed verzorgd!

Dank voor deze mooie review! Groetjes Team Liever Buiten

Kinderen vonden het geweldig

Kinderen vonden het geweldig

• Activiteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Hele mooie reactie!! Dankjewel voor jullie komst! Groetjes Team Liever Buiten

Super leuk en goed geregeld

Paintballen was erg leuk, heel leuk terrein en ook nog keuze in 2 terreinen dus we mochten ook nog halverwege afwisselen. Verschillende soorten spelvormen wat het ook afwisselend en leuk houdt. Top geregeld en aardig personeel. Super locatie. Bij meerdere locaties geweest en dit is de beste tot nu toe. Top!

• Soort activiteit paintballen
  • U kwam voor een Overig
  • Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u nog tips? Oude kleding aan, verf komt door de overal heen en krijg je er niet bij elk kledingstuk uit.

Hoi Ankie, Dankjewel voor deze super mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat jullie het super leuk hebben gehad. Dank ook voor de complimenten van de locatie en instructeur. Dank voor jullie komst en graag tot ziens. Groetjes Team Liever Buiten

Heerlijke middag ervaart met vrienden

Leuke acitiviteiten in 1,5 uur. Enorm gelachen met onze groep. Simpele spelletjes maar toch op een gekke twist toegevoegd een leuke wijze gepresenteerd.

• Soort activiteit fun games
  • Aantal deelnemers 10
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Bedankt voor deze mooie recensie Lisa! Fijn dat jullie een heerlijke middag hebben gehad bij ons. Dank voor jullie komst!

Goed vertier voor een ochtend

Goede ontvangst en uitleg. Makkelijk spel, leuk tijdverdrijf op een zaterdagochtend voor een klein groepje mannen

• Soort activiteit Boerenbosgolf
  • Aantal deelnemers 5
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Jop voor deze mooie review! Bedankt voor het komen :).

Top kinderfeestje gevierd bij jullie

Duidelijke informatie vooraf, goede begeleiding en uitleg bij de activiteit. Leuk hoe Lieke met de kinderen omgaat.

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Aantal deelnemers 9
  • Heeft u nog tips? Nee

Dank voor deze mooie beoordeling en fijne reactie Annemieke. Leuk dat jullie langskwamen! Graag tot nog eens.

Gezellig kinderfeestje

We werden hartelijk ontvangen en er werd gezongen voor de jarige. Na wat uitleg gingen we aan de gang met het bosgolf. Leuke activiteit maar door de grote regenplassen was het parcours wel een hele uitdaging. Na een korte pauze gingen we bumperballen. Onze Bas had hier erg naar uit gekeken. Helaas was het voor de helft van de groep te zwaar. Jammer ook dat er niet meer gestimuleerd werd om toch even de kinderen wat meer te motiveren om toch te proberen. Er werd geopperd om een gewoon potje te voetballen, maar hiervoor kwamen we natuurlijk niet. Dit kunnen we thuis ook. Na wat stimulans van onze kant en wat uitproberen met de ballen hadden de kinderen toch grootste lol vooral met het koprollen in de bal. Al met al een geslaagd feestje.

• Soort activiteit Bumperbal
  • U kwam voor een Familiedag, Kinderfeestje
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Hoi Marleen, Dankjewel voor het achterlaten van deze beoordeling. Jammer dat het bumperballen voor de helft van de kindjes zo zwaar was. (vooral jammer voor de jarige) maar fijn dat jullie er uiteindelijk met gekke truckjes nog wat leuks van hebben kunnen maken. Dank voor de tip die meegegeven wordt over het stimuleren van de kids, gaan we meenemen richting de instructeur(s). Groetjes Team Liever Buiten

Leuke dag

X

• Aantal deelnemers 6
  • Heeft u nog tips? X

Dank voor het mooie cijfer Olaf!

Super leuk!

Met een kinderfeestje wezen paintballen en dat was heel leuk. Ook de begeleidster was heel leuk en heeft zichtbaar plezier in haar werk. Het was gelukkig droog en dankzij alles een hele geslaagde dag!!

• Soort activiteit Kinder paintball
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders
  • Heeft u nog tips? -

Bedankt nog Kim voor deze super mooie review en het mooie cijfer. Dank voor jullie komst!

Top middag!

Alles volgens afspraak, vriendelijk en flexibel.

• Aantal deelnemers 10
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Dankjewel Erwin voor deze mooie beoordeling!

Gezellig

We hebben als teamuitje het spel alles mag op brugge gedaan. Heel leuk en voor alle leeftijden. We hebben erg gelachen en goed samen kunnen werken. Aanrader om als teamuitje te gaan doen!

• Soort activiteit Alles mag op brugge
  • Aantal deelnemers 25
  • U kwam voor een Teamuitje

Dankjewel voor deze super mooie review Kelly! Groetjes Team Liever Buiten

Een fantastische middag!

Op 23 september hebben wij het eerste uitje van de Personeelsvereniging gevierd bij Liever Buiten. Tot in de puntjes goed georganiseerd, fijne sparringspartners met veel flexibiliteit die meedenken om er voor iedereen een leuke dag van te maken! We hebben alleen maar positieve reacties ontvangen van onze collega's en raden het iedereen aan eens een kijkje te nemen bij Liever Buiten.

• Begeleiding
  • Soort activiteit Paintball, hand- en kruisboogschieten en combinatie van fun games, expeditie robinson en boerenzeskamp.
  • Aantal deelnemers 60
  • Heeft u nog tips? N.v.t.

Super leuk om deze reactie te lezen. Heel fijn dat jullie genoten hebben van een geslaagd teamuitje! Dank voor jullie komst en wie weet tot een volgende keer! Groetjes, Team Liever Buiten

Over Liever Buiten

Liever Buiten biedt verschillende activiteiten aan. Je kunt bij ons terecht voor een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, vriendendag, teamdag, familiedag, schoolreisje of een heel stoer kinderfeestje!