Zeer slecht

Ook wij zijn hier vorig jaar op de neus gevallen Een afspraak gemaakt om een auto te kijken Mee naar onze monteur gereden, die al snel zag dat de auto in elkaar had gezeten, de accu geheel los stond en nog wat kleine punten Terug naar Tiel gereden dail gesloten alles zou gemaakt zijn bij aflevering Er hoefde niets op papier kwam allemaal in orde Krijg in de avond een App bericht sorry de auto is al verkocht en opgehaald Schandalig zo als ze daar mensen behandelen Las net het bericht van die mevr uit Drenthe dus denk ik zal mijn zelfde ervaring ook eens delen

Teleurstellend

Super gaaf bakkie gezien om Markplaats de zwarte Daihatsu cuore en staat ook netjes te koop op de website. Dus regel ik om naar Tiel te kunnen om heb te bekijken en eventueel te kopen, meerdere keren is er gebeld om te zeggen dat we belangstelling hebben en zaterdag willen komen kijken, hij reseveerd geen auto's, maar we konden hem zaterdag wel bellen rond 8 uur als we weg reden uit Drenthe en of hij nog te koop is, en dan reseveerde hij de auto wel voor ons nog extra navragen gedaan of we dan al zo vroeg meneer konden bereiken, Ja de telefoon stond doorgeschakeld naar zijn privé 06. Neemt 3 keer niet op, maar overal stond hij nog steeds te koop dus wij in de auto naar Tiel staan we daar even na 10e voor de deur overigens slecht te vinden, maar worden we gebeld met de mededeling dat hij Verkocht is. Ik zeg nog 100% ja Mevrouw 100%. Wij weer terug naar Drente, nu 2 dagen later nog steeds op Marktplaats, Facebook & website te koop, maar wat me ook op is gevallen is dat de prijs op Marktplaats en de website anders is dan met hun Facebook. Kortom, Waardeloos zwikkie!

• Showroom N.v.t.

Mevrouw de Bruin, We begrijpen dat het u frustreert omdat het voertuig verkocht is. Er is duidelijk een miscommunicatie ontstaan. Het verzoek was om na 10:00 uur te bellen naar het kantoor i.v.m. de openingstijden. Tevens werd eerder aan uw man of vriend voorgesteld om 11:00 uur naar het bedrijf te komen vanwege de afstand. Zoals bovengenoemd is een miscommunicatie ontstaan waarbij de informatie niet juist is overgekomen. Onze excuses voor de miscommunicatie. We helpen u graag met een andere voertuig. Alvast bedankt. Autocentrum Tiel

Slecht

Mijn dochter heeft vorig jaar een fiat 500 automaat daar gekocht. Na 3a 4 weken problemen met de versnellingsbak. Contact proberen op te nemen maar ze namen niet op op mails werd ook niet geantwoord. Uiteindelijk heeft mijn dochter de auto bij een andere garage gebracht. Waar ze er een nieuwe versnellingsbak in hebben gezet Nog een keer proberen contact te zoeken voor een tegemoetkoming in de kosten. Nooit meer iets van hun gehoord. Dus als u er een auto koopt laat hem dan eerst even nakijken bij een andere garage

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Showroom N.v.t.

Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede service.

• Showroom

Heb hier 2.5 jaar geleden een auto gekocht en rijd er nog steeds mee al 60.000km verder ook met onderhoud netjes alles gemaakt uitstekende service,Dhr Igci is klantvriendelijk en kijkt altijd naar oplossingen ik zou er zo weer een auto kopen zeer betrouwbaar

Betrouwbare service met kwaliteit

Betrouwbare service met kwaliteit

Goed en vriendelijk geholpen

Mooie auto gekocht. Erg tevreden en rijdt uitstekend. Snel en vakkundig geholpen. Ook de financiën zijn uitstekend geregeld. Dank hiervoor ben er zeer blij mee

Autocentrum Tiel

Wat een mooi bedrijf. Geweldig geholpen. Aan de auto gaan we veel plezier beleven. Nog bedankt voor alle goede adviesen en service.

• Showroom

Vriendelijke mensen met verstand van zaken.

De eigenaar luisterde met aandacht naar onze wensen en vragen. Daar werden passende en professionele antwoorden op gegeven. Een leuk, jong bedrijf waar je graag terug komt.

Betrouwbaar en betaalbaar

Ik heb een zeer goede ervaring met autocentrum Tiel. Betrouwbare auto's voor betaalbare prijzen. Als er iets mee aan de hand is, wordt altijd met je meegedacht. Al met al een aanrader.

Topppp

Super goede service en kwaliteit voor een redelijk prijs. Echt een aanrader.

• Showroom

Duidelijk, eerlijk, gastvrij. Gewoon hoe het hoort.

Mijn volgende auto ga ik hier ook zeker halen. Bedankt nogmaals voor de goede service.

Gekocht Bmw 530i

Zeer vakkundig personeel en uitstekende service! Onlangs een mooie Bmw 530i gekocht! Mijn auto is super netjes afgeleverd en ook nog eens professioneel gepoetst! Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen! Hartstikke bedankt!

• Showroom

Top ervaring en goed geholpen

Erg goed geholpen met het uitzoeken van mijn eerste auto. Er word tijd gemaakt om met je mee te kijken en de eigenaar was erg vriendelijk.

Schandalig

Op 23 april jl. heb ik e-mail gestuurd met aanvullende vragen over een BMW. Geen enkele reactie ontvangen. De arrogantie ten top om zo met een serieuze geïnteresseerde om te gaan. Wat een slechte eerste indruk van dit bedrijf. Zal daarom daar nooit een auto kopen.

• Showroom N.v.t.

Beste, we vinden het jammer om uw review te lezen terwijl ons bedrijf in deze tijd uiterst zijn best doet voor de goede service en kwaliteit. Zoals eerder gecorrespondeerd, hebben we onze excuses aangeboden vanwege latere reactie op uw aanvraag omdat deze in onze spam mailbox terecht kwam. U nam hier geen genoegen mee en gebruikte vervolgens grof taalgebruik. Daar zijn we als bedrijf helaas niet van gediend en de noodzaak was om datgene aan u duidelijk te maken en uw aanvraag daarbij te annuleren.

Geweldig!!!

Gevonden op Facebook direct contact opgenomen. Uiteindelijk zelfde week nog mogen komen en direct een auto gevonden!!!! Super klantvriendelijk en geduldig

• Showroom

Very bad. This seller is liar

BEVARE OF BUSINESS WITH THIS SELLER! This seller deceived me when sold me a Peugeot 308 1.6 vti 2008 year. I've bought a car for export to Ukraine so I couldn't pickup a car by meself because of quarantine. I connect with seller in Whatsapp and made a lot of questions about a car and I've got answers that there is 100% everything ok with a car. Also I've asked about engine and he answered that engine is fully ok. He made a short video. A car was picked-up with a trailer by spedition company. When car was delivered to me I've finded that engine was totally broken. Now I have to repair engine and that will cost me more than 2000 EUR. After I founded that engine is broken I wrote to seller about it but he rejected everything and told me that engine was ok. That is LIAR. I don't recommend this seller and I can give all proofs about this purchase.

• Would you recommend us? No
  • N/A

Sir, I understand that you are fed up with this car. You were aware of the defects in the car. You knowingly bought the car. That was also the reason why the car was intended for export. All defects were clearly stated. We apologize for the inconvenience.

We zijn hier netjes en vriendelijk geholpen. Gaan er van uit, dat wij een prima auto hebben gekocht. Bedrijf is ook erg sociaal.

Goed geholpen!

Goede communicatie en werd snel geholpen!

Goede ervaring

Fijne ervaring

Eerlijk en netjes behandeld

Top geregeld alles.netjes en eerlijk behandeld.

Betrouwbaar en betaalbaar

Mensen met verstand van zaken

• Showroom

Een verkoper die zijn verantwoordelijkheid kent

Een beste tijd geleden had ik hier een auto gekocht. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Ook daarna had ik contact gezocht voor keuring en degelijke. Kon allemaal en snel gehandeld. Uitermate netjes! Chapau

• Showroom

Je word op een vriendelijke en nette manier behandeld, de service is zeer goed en betrouwbaar. En het is zeker een aanrader om daar een keer te gaan kijken.

GE-WEL-DIG.

Klantvriendelijk goede service en wat heel belangrijk is man van zn woord!! Zoals ze hem al kennen NIET DE GROOTSTE WEL DE BESTE!!