Een mooie VW UP! gekocht bij dit bedrijf

Klantvriendelijk en de verkoop is goed afgehandeld

Snel geregeld!

Binnen een weekje alles geregeld, erg aardig en fijn bedrijf. Nog jong maar zeker goed op weg! Erg aan te raden, konden flexibel een afspraak maken.

Goed geholpen, vriendelijk te woord gestaan en keurig voor elkaar.

Een mooie Up gekocht bij Autohuis Noord. De auto voldeed aan de verwachting die telefonisch werd geschept. We zijn keurig geholpen en er werd transparant gecommuniceerd. Al met al een prettige ervaring.

Perfect geholpen bij mijn zoekopdracht!

Na een tijd zoeken naar een fraaie BMW 5-serie station van de F11 generatie heb ik de hulp van AHN ingeschakeld. Ik had uitgebreide wensen zoals een M-pakket, Adaptive cruise control, automaat, comfort electrisch verstelbare stoelen, panorama dak, elektrische trekhaak, en een stoere kleur. Deze hebben ze eind Januari voor mij gevonden en rijdt voortreffelijk! Met wat geduld en specifieke wensen kan ik je AHN zeker aanbevelen om wat moois te zoeken!

Goede service, klantvriendelijkheid en keuzemogelijkheden

Via AutoScout24 had ik een VW Up! gevonden en zag bij het doorklikken dat ze meer varianten hebben staan. Vervolgens heb ik gebeld met Jurjen over mijn voorkeur en hebben we een afspraak gemaakt voor de auto naar keuze. We werden vriendelijk ontvangen en voelde al snel vertrouwd. Alle opties nagelopen van de auto's en in een paar auto's gereden om een juiste keuze te maken. Er staan nette auto's met weinig km en zou ze zeker aanraden om hier een auto te kopen. De service is goed door de vriendelijkheid, mogelijkheden en flexibiliteit in de tijden voor het maken van afspraken. Kortom: een tevreden klant!

Omdat t nu te slecht is om te fietsen en ik er klaar mee was om te leuren om een auto heb ik er zelf een aangeschaft!!! De super mooie vw up was gewoon boven mijn budget helaas🙄 Totdat ik bericht kreeg van Wilco👌 Hij heeft voor mij de perfecte auto gevonden☘️ Jurjen heeft mij er van overtuigd en nu ben ik een hele blij eigenaar van een geweldig stoer racemonster😉 Mannen BEDANKT

Mooie Volkswagen Up! Occasions

Een prima Autohuis met een leuk aanbod van Volkswagen Up's! in verschillende uitvoeringen. Nette occasions met bijbehorende onderhoudshistorie voor een marktconforme prijs. Vriendelijk geholpen, leuk jong bedrijf.

Leuke auto gekocht bij een klantvriendelijk bedrijf.

Na een korte zoektocht naar een VW Polo zijn we terecht gekomen bij autohuis noord in Harlingen. Vooraf aan ons bezoek klantvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en zelfs via whatsapp. Tijdens de bezichtiging kennis van zaken en een goede uitleg. Uiteindelijk hebben we besloten de auto te kopen en we zijn er super blij mee.

Top service.

Zeer snel van mijn auto afgekomen voor een uitstekende prijs. Geholpen door zeer gemotiveerde jonge proffesionals. Zeker voor herhaling vatbaar!

Prettige communicatie, goede service en fijne auto!

We zagen de auto op internet. Direct reactie op het online contact. Heel prettig contact, de auto werd even voor ons vastgehouden tot we konden komen. Werden zelfs van het station gehaald! Auto is pico bello, heel blij mee.

Super klantgericht!

Het hele proces van het eerste telefoontje tot de aflevering als zeer plezierig ervaren. Super klantgericht, reageren snel & professioneel en denken actief met je mee!

Goed geholpen en eerlijk bedrijf

Suzuki s cross aangeschaft en peugeot 107 ingeruild Auto zo meegenomen en zonder garantie zeer mooie auto en goed geholpen. Zeer tevreden.

Mooie auto voor een mooie prijs, erg blij mee!🙂

Top Kwaliteit!

Autohuis Noord is een jong beginnend bedrijf! Beide enthousiaste ondernemers doen hun uiterste best om de klant met een tevreden gevoel naar huis te laten rijden in een jonge Duitse topkwaliteit auto voor een (h)eerlijke prijs! Mannen veel succes met jullie bedrijf!!

Klantvriendelijk met een goede service en prima prijs.

Vanaf het eerste contactmoment ben ik netjes gedurende het aankoopproces op de hoogte gehouden. De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Voor mij een fijne manier van samenwerken.

Eerlijke jongens die kwalitatief goed gecontroleerde auto’s in en verkopen

Poosje geleden een Up! bij deze jongens gekocht, ze reageren snel en duidelijk, kwamen betrouwbaar op mij over en zijn ze uiteindelijk ook gebleken. Geen verassingen achteraf. Aanrader!

Goede auto en vriendelijke verkopers

Via via bij Autohuis Noord gekomen. Ik kon snel terecht om de auto te komen bekijken, de auto zag er netjes uit en alle vragen waren welkom. Ook stond de auto de volgende dag al voor mijn huis! Al met al uitstekende en snelle service. Aanrader!

Goed rijdende auto! Kon hem gelijk meenemen!

Klantvriendelijk en afspraken worden keurig nagekomen. Auto's stuk voor stuk in een nette staat en worden ook als zodanig afgeleverd.

Snel antwoord, goed geholpen

Startend bedrijf. Leuke auto’s met net wat extra. Snel antwoord en keurig geholpen.

Oude Trekweg 102 8861KT Harlingen

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.