Super klantgericht!

Het hele proces van het eerste telefoontje tot de aflevering als zeer plezierig ervaren. Super klantgericht, reageren snel & professioneel en denken actief met je mee!

Goed geholpen en eerlijk bedrijf

Suzuki s cross aangeschaft en peugeot 107 ingeruild Auto zo meegenomen en zonder garantie zeer mooie auto en goed geholpen. Zeer tevreden.

Mooie auto voor een mooie prijs, erg blij mee!🙂

Top Kwaliteit!

Autohuis Noord is een jong beginnend bedrijf! Beide enthousiaste ondernemers doen hun uiterste best om de klant met een tevreden gevoel naar huis te laten rijden in een jonge Duitse topkwaliteit auto voor een (h)eerlijke prijs! Mannen veel succes met jullie bedrijf!!

Klantvriendelijk met een goede service en prima prijs.

Vanaf het eerste contactmoment ben ik netjes gedurende het aankoopproces op de hoogte gehouden. De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Voor mij een fijne manier van samenwerken.

Eerlijke jongens die kwalitatief goed gecontroleerde auto’s in en verkopen

Poosje geleden een Up! bij deze jongens gekocht, ze reageren snel en duidelijk, kwamen betrouwbaar op mij over en zijn ze uiteindelijk ook gebleken. Geen verassingen achteraf. Aanrader!

Goede auto en vriendelijke verkopers

Via via bij Autohuis Noord gekomen. Ik kon snel terecht om de auto te komen bekijken, de auto zag er netjes uit en alle vragen waren welkom. Ook stond de auto de volgende dag al voor mijn huis! Al met al uitstekende en snelle service. Aanrader!

Super!

Goed rijdende auto! Kon hem gelijk meenemen!

Klantvriendelijk en afspraken worden keurig nagekomen. Auto's stuk voor stuk in een nette staat en worden ook als zodanig afgeleverd.

Snel antwoord, goed geholpen

Startend bedrijf. Leuke auto’s met net wat extra. Snel antwoord en keurig geholpen.

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.