Perfect geholpen, top service.

Op de zoektocht naar een Estoril blauwe 1 serie ook maar besloten om deze zoekvraag bij Autohuis Noord neer te leggen. De wensen waren namelijk niet eenvoudig. Een M-pakket, 125dA, 4 deurs met stoelverwarming, grote navigatie en telefoon koppeling waren vereisten. Dit is wederom ruim overtroffen door Wilco en Jurjen door een sport automaat, open dak en sport interieur hier aan toe te voegen. Bedankt!

Ontzettend klantvriendelijk en vlot geholpen! Heel tevreden!

Ontzettend klantvriendelijk en vlot geholpen! Heel tevreden!

Geweldig geholpen aan een prachtige up

Dit bedrijf is een aanrader voor een mooie betrouwbare auto. Ze denken mee en regelen alles voor je. Heel betrouwbaar.

Zeer gemoedelijk, goede service en mooie wagens!

Heeft mooie wagens staan met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel gemoedelijk in omgang en een goede service.

Top service van begin tot eind!

We zochten een zo goed als nieuwe VW Jetta om onze oude Jetta mee te vervangen. Deze werd door Autohuis Noord binnen no-time gevonden. Tussentijds werden we goed op de hoogte gehouden waardoor je weet waar je aan toe bent. In het kort zou ik onze ervaring met Autohuis Noord omschrijven als 100% persoonlijk, 100% professioneel en 100% betrouwbaar. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Zeker een bedrijf om naar toe terug te gaan

Bij aankomst zeer prettig ontvangen, gelijk een lekker bakje koffie en een goed verhaal over de auto. Je bent hier zeker geen nummertje en er word goed aandacht aan je besteed

Het kopen van een auto bij Autohuis Noord was een topervaring.

De verkopers waren kundig, flexibel en vriendelijk. Alles wat wij vroegen kon: een paar proefritjes, een autokeuring. Het persoonlijke contact was ook heel goed, professioneel maar ook niet te koel en te zakelijk. Ik ben nog steeds heel blij met deauto!

Goed!

Ik ben goed geholpen bij mij zoekopdracht. Het contact verliep zeer goed. Als snel hadden ze een mooie auto gevonden. Ben er blij mee!! Bedankt

Geweldige service!

Goede service! Vriendelijk personeel. Goed geholpen en blij met onze nieuwe auto!!

Verkoopt nette auto's en zijn eerlijk over de staat van de auto's

We hebben een mooie Volkswagen Cup gekocht bij Autohuis Noord in Harlingen. Contact via de app gehad op zaterdagavond en op zondag de auto gekocht. Een fijne autoverkoper die open en eerlijk advies geeft. Wij zijn heel blij met onze nieuwe VW Cup, een prachtige auto met mooie opties. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Eerlijke en fijne garage

Eerst via de mail en later telefonisch contact gehad. Dit ging snel en vriendelijk. Bij de vraag of ik de auto kon reserveren was dit ook geen probleem. De foto's van de advertentie kwamen goed overeen met de werkelijkheid. Zeker een aanrader als je naar een eerlijke garage opzoek ben..!

Ik ben heel vriendelijk geholpen

Mijn ervaring bij autohuis is als volgt, ik ben heel vriendelijk geholpen en ik mocht een proefrit maken in de auto wanneer ik wilde. Verder zagen alle auto’s die er waren er goed uit. En netjes verzorgd! Ik ben tevreden

Blij met mijn nieuwe auto!

Het contact verliep prettig en snel via Whatsapp. De auto stond al klaar voor een proefrit toen we aankwamen. Wilco heeft ons vriendelijk te woord gestaan en de deal was snel gesloten.

Fantastisch!

Hele prettige en nette autodealer, voldoende keus en dat voor een zacht prijsje.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Prettig geholpen, en goede zaken gedaan. Houden zich aan de aanspraken. Snelle reactie op vragen. Altijd open op afspraak. Wij bevelen Autohuis Noord aan.

Geweldige ervaring! Goeie service en prima kwaliteit

Prima geholpen vandaag! Nette service en goed te woord gestaan. Uiteindelijk meteen een auto meegenomen! Aanrader voor een ieder

Fijne communicatie en snelle afhandeling.

Mijn eerste auto hier gekocht voor een mooie prijs. Aardige mensen en leuke gesprekken gevoerd. Totaal plaatje is vrijwel al compleet voor dit groeiende bedrijf.

Na contact met autohuis noord zijn ze op zoek gegaan naar een mooie up. Die vonden ze. Na contacten heen en weer, snel de deal rond gemaakt. De afhandeling en communicatie zeer plezierig. De auto was een verassing voor mijn vrouw. Afgesproken dat ze de auto thuis zouden afleveren met een grote strik erop. Mijn vrouw totaal verrast. Mooi dat de mannen meededen. Zou het volgende keer weer zo doen. Mijn dank is groot.

TOP!

Bellen, Kijken,kopen. Zonder gezeur een nieuwe auto voor de deur! Top service!

Betrouwbaar!

Ik heb een mooie nette up bij deze jongens gekocht. Ze waren behulpzaam is alles uitleggen en heb echt een super auto hier gekocht!! Ook krijg je koffie met zoveel koekjes als je wil!

Wij zijn goed en klantvriendelijk geholpen.

Autohuis Noord is een bedrijf dat klantvriendelijk is en ons prima heeft geholpen toen wij een auto zochten.

Prima service, klantvriendelijke nedrijfsvoeri.

Jong bedrijf, wat aan te bevelen is. Eerlijke verkoop met vlotte afhandeling. Ben zeer blij met de aankoop van de Seat MII

Goede service, erg blij met mijn aankoop!

Klantvriendelijk bedrijf met vriendelijke personeel.

Leuke mensen. Luisteren naar de klant. Verkopen geen praatjes en vertellen een eerlijk verhaal

Wij werden prima geholpen vanaf het maken van een afspraak tot en met het papierwerk na de koop. Prettig in omgang, geen loze praatjes maar gewoon eerlijk over de auto's en ook wat wel en niet kan. Wij zijn super blij met de aanschaf van een prachtige UP! en bevelen Autohuis Noord van harte aan!

Zeer goed en netjes behandeld!

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met het bedrijf. Een zeer leuke en luxe uitvoering VW Up aangekocht, de afhandeling ging snel en alle afspraken netjes nagekomen.

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.