Goed!

Ik ben goed geholpen bij mij zoekopdracht. Het contact verliep zeer goed. Als snel hadden ze een mooie auto gevonden. Ben er blij mee!! Bedankt

Geweldige service!

Goede service! Vriendelijk personeel. Goed geholpen en blij met onze nieuwe auto!!

Verkoopt nette auto's en zijn eerlijk over de staat van de auto's

We hebben een mooie Volkswagen Cup gekocht bij Autohuis Noord in Harlingen. Contact via de app gehad op zaterdagavond en op zondag de auto gekocht. Een fijne autoverkoper die open en eerlijk advies geeft. Wij zijn heel blij met onze nieuwe VW Cup, een prachtige auto met mooie opties. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Eerlijke en fijne garage

Eerst via de mail en later telefonisch contact gehad. Dit ging snel en vriendelijk. Bij de vraag of ik de auto kon reserveren was dit ook geen probleem. De foto's van de advertentie kwamen goed overeen met de werkelijkheid. Zeker een aanrader als je naar een eerlijke garage opzoek ben..!

Ik ben heel vriendelijk geholpen

Mijn ervaring bij autohuis is als volgt, ik ben heel vriendelijk geholpen en ik mocht een proefrit maken in de auto wanneer ik wilde. Verder zagen alle auto’s die er waren er goed uit. En netjes verzorgd! Ik ben tevreden

Blij met mijn nieuwe auto!

Het contact verliep prettig en snel via Whatsapp. De auto stond al klaar voor een proefrit toen we aankwamen. Wilco heeft ons vriendelijk te woord gestaan en de deal was snel gesloten.

Fantastisch!

Hele prettige en nette autodealer, voldoende keus en dat voor een zacht prijsje.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Prettig geholpen, en goede zaken gedaan. Houden zich aan de aanspraken. Snelle reactie op vragen. Altijd open op afspraak. Wij bevelen Autohuis Noord aan.

Geweldige ervaring! Goeie service en prima kwaliteit

Prima geholpen vandaag! Nette service en goed te woord gestaan. Uiteindelijk meteen een auto meegenomen! Aanrader voor een ieder

Fijne communicatie en snelle afhandeling.

Mijn eerste auto hier gekocht voor een mooie prijs. Aardige mensen en leuke gesprekken gevoerd. Totaal plaatje is vrijwel al compleet voor dit groeiende bedrijf.

Na contact met autohuis noord zijn ze op zoek gegaan naar een mooie up. Die vonden ze. Na contacten heen en weer, snel de deal rond gemaakt. De afhandeling en communicatie zeer plezierig. De auto was een verassing voor mijn vrouw. Afgesproken dat ze de auto thuis zouden afleveren met een grote strik erop. Mijn vrouw totaal verrast. Mooi dat de mannen meededen. Zou het volgende keer weer zo doen. Mijn dank is groot.

TOP!

Bellen, Kijken,kopen. Zonder gezeur een nieuwe auto voor de deur! Top service!

Betrouwbaar!

Ik heb een mooie nette up bij deze jongens gekocht. Ze waren behulpzaam is alles uitleggen en heb echt een super auto hier gekocht!! Ook krijg je koffie met zoveel koekjes als je wil!

Wij zijn goed en klantvriendelijk geholpen.

Autohuis Noord is een bedrijf dat klantvriendelijk is en ons prima heeft geholpen toen wij een auto zochten.

Prima service, klantvriendelijke nedrijfsvoeri.

Jong bedrijf, wat aan te bevelen is. Eerlijke verkoop met vlotte afhandeling. Ben zeer blij met de aankoop van de Seat MII

Goede service, erg blij met mijn aankoop!

Klantvriendelijk bedrijf met vriendelijke personeel.

Leuke mensen. Luisteren naar de klant. Verkopen geen praatjes en vertellen een eerlijk verhaal

Wij werden prima geholpen vanaf het maken van een afspraak tot en met het papierwerk na de koop. Prettig in omgang, geen loze praatjes maar gewoon eerlijk over de auto's en ook wat wel en niet kan. Wij zijn super blij met de aanschaf van een prachtige UP! en bevelen Autohuis Noord van harte aan!

Zeer goed en netjes behandeld!

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met het bedrijf. Een zeer leuke en luxe uitvoering VW Up aangekocht, de afhandeling ging snel en alle afspraken netjes nagekomen.

Een mooie VW UP! gekocht bij dit bedrijf

Klantvriendelijk en de verkoop is goed afgehandeld

Snel geregeld!

Binnen een weekje alles geregeld, erg aardig en fijn bedrijf. Nog jong maar zeker goed op weg! Erg aan te raden, konden flexibel een afspraak maken.

Goed geholpen, vriendelijk te woord gestaan en keurig voor elkaar.

Een mooie Up gekocht bij Autohuis Noord. De auto voldeed aan de verwachting die telefonisch werd geschept. We zijn keurig geholpen en er werd transparant gecommuniceerd. Al met al een prettige ervaring.

Perfect geholpen bij mijn zoekopdracht!

Na een tijd zoeken naar een fraaie BMW 5-serie station van de F11 generatie heb ik de hulp van AHN ingeschakeld. Ik had uitgebreide wensen zoals een M-pakket, Adaptive cruise control, automaat, comfort electrisch verstelbare stoelen, panorama dak, elektrische trekhaak, en een stoere kleur. Deze hebben ze eind Januari voor mij gevonden en rijdt voortreffelijk! Met wat geduld en specifieke wensen kan ik je AHN zeker aanbevelen om wat moois te zoeken!

Goede service, klantvriendelijkheid en keuzemogelijkheden

Via AutoScout24 had ik een VW Up! gevonden en zag bij het doorklikken dat ze meer varianten hebben staan. Vervolgens heb ik gebeld met Jurjen over mijn voorkeur en hebben we een afspraak gemaakt voor de auto naar keuze. We werden vriendelijk ontvangen en voelde al snel vertrouwd. Alle opties nagelopen van de auto's en in een paar auto's gereden om een juiste keuze te maken. Er staan nette auto's met weinig km en zou ze zeker aanraden om hier een auto te kopen. De service is goed door de vriendelijkheid, mogelijkheden en flexibiliteit in de tijden voor het maken van afspraken. Kortom: een tevreden klant!

Omdat t nu te slecht is om te fietsen en ik er klaar mee was om te leuren om een auto heb ik er zelf een aangeschaft!!! De super mooie vw up was gewoon boven mijn budget helaas🙄 Totdat ik bericht kreeg van Wilco👌 Hij heeft voor mij de perfecte auto gevonden☘️ Jurjen heeft mij er van overtuigd en nu ben ik een hele blij eigenaar van een geweldig stoer racemonster😉 Mannen BEDANKT

Mooie Volkswagen Up! Occasions

Een prima Autohuis met een leuk aanbod van Volkswagen Up's! in verschillende uitvoeringen. Nette occasions met bijbehorende onderhoudshistorie voor een marktconforme prijs. Vriendelijk geholpen, leuk jong bedrijf.

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.