Geduldig, kundig en correct

Geduldig, correct en verstand van zaken.

Na een zoektocht de juiste auto gevonden bij Autohuis Noord. Jurjen wist veel over de auto te vertellen en had zelf al een en ander uitgezocht. Een aankoopkeuring bij een derde partij was geen probleem en daarna hebben we een eerlijk gesprek over de prijs gehad. Zeer vriendelijk en correct stond de auto niet veel later klaar! Ruitenwissers bleken na de eerste bui toch redelijk versleten, zo opgelost, na 3dagen lagen er 2 nieuwe in de brievenbus. Kortom super geholpen en mega blij met de upgrade!

Top geregeld!

Vanaf het moment van het eerste contact tot de aflevering prima geholpen!

Komt afspraken na

Met de mannen van Autohuis Noord een bedrag afgesproken voor mijn nieuwe auto. Een aantal opties gegeven qua merken daar kwamen ze wel uit zeiden ze. Dit bleek dan ook goed te kloppen, gekregen wat ik wilde en ze bleven binnen het budget. Hielden me op de hoogte van de zoektocht, niets dan lof. Ook mooie auto's op voorraad echter zat mijn voorkeur er niet bij. Maar zeker het bezoeken waard. Kwaliteit voor een goede prijs.

Top bedrijf enorm goed geholpen mijn droom waar temaken

Top geholpen, aardig personeel en strakke en mooie auto's

Zeer goede service en klantvriendelijk

En de koffie staat altijd klaar

Super geholpen, vriendelijke kerel en goede communicatie.

Ik werd goed ontvangen, goed gesprek gehad, auto goed kunnen bekijken. Openlijk gesprek kunnen hebben, meedenkend en deal snel en makkelijk gesloten. Top service !

Vakkundig en goede service

Een mooie auto gezien bij dit bedrijf. Even contact gehad of het mogelijk was om in de avonduren een proefrit te maken, dit was geen enkel probleem. Proefrit gemaakt en overtuigd, maar had nog een auto in te ruilen. Hier werd een netjes voorstel op gedaan zonder rare fratsen. Uiteindelijk eens geworden over de prijs en diezelfde avond de nieuwe auto meegenomen! Er bleek een week later wat met de remmerij te zijn. Even gebeld met autohuis noord en het verhaal uitgelegd. Ik werd terug gebeld met het voorstel de auto naar de garage te brengen, en de factuur wordt door autohuis noord voldaan. Dat is nog eens dikke service! Ik kan dit bedrijf dan ook zeer zeker aanraden en wij zullen voor een volgende auto hier zeker weer terug komen! Wilco en Jurjen nogmaals bedankt!

Goede service!

Na een snelle rit met de E-trin waren we er snel uit! Goede service en alles was zo geregeld.

Prachtig aanbod en goede service

Recentelijk een Audi A3 S Line gekocht. Mooie exemplaren auto's en goede professionele service. Prettig in het contact en hele correcte jongens. Mooie auto's en ook goed onderhouden. Een echte aanrader!

Zeer goed bevallen.

Ik ben heel goed geholpen en zeer tevreden hoe het is gegaan. Top service.

Goede snelle concrete auto dealer

Ik heb mijn eerste auto bij Autohuis noord gekocht. Twee aardige jongens die het kopen van een auto netjes en snel regelen geen gezeik.

Autohuis Noord had een mooie golf GTI te koop staan. Na lang zoeken leek deze te voldoen aan de eisen die ik had. Na een berichtje werd er direct op gereageerd. Had een auto als inruil en ook dat was geen probleem. Kon op een zondag een proefrit doen. De auto voldeed keurig aan de omschrijving op de site en dus meteen de auto gekocht.

Klantvriendelijk en reageren snel op vragen

Zeer goede ervaring, kon in de avond proefrijden. Na een paar kleine puntjes ontdekt te hebben zoals een knipperlicht die bleef hangen, zorgde het bedrijf dat dit bij aflevering was verholpen. Als je opzoek bent naar een seat audi bmw die in nieuw staat is bent u hier bij het juiste adres

Goed geholpen, kennis van wat ze verkopen is zeker aanwezig. Aanrader!

Zeer goede service en mooie nette auto’s.

Na goed contact met Jurjen. Hebben we daar met een mooie inruilprijs voor onze oude auto een hele mooi Volkswagen Tiguan gekocht. Na aflevering was er nog iets met de banden. Ook dat is netjes opgelost. Jurjen en zijn team is echt aan te raden. En wat een service na inbouw van de achteruitrijcamera en AppleCar play thuis afgeleverd!

een fijn adres om een auto te kopen

Ik heb hier een bmw 116i gekocht met mooie opties. Na een paar weken mankeerde er iets aan de auto. Dit is meteen serieus opgepakt. De verkopers zijn enthousiast en doen hun uiterste best. kortom een fijn adres om een auto bomvol opties te kopen.

Prachtige auto’s en goede service!

Mooie 1 serie gekocht bij Autohuis Noord, bomvol opties en toch een scherpe prijs. Achteraf ook hun fantastische service mee mogen maken, ze denken graag mee en gaan voor die volle klanttevredenheid. Zeker een aanrader!

Een zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Goede service, goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader voor wie een goede gebruikte auto zoekt. Ze vinden snel de auto die je wilt

Super fijne auto gekocht!

Een super mooie bwm 1-serie gekocht bij Autohuis Noord! Goede service, hulp en een hele fijne auto!

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.