Top Ervaring

De twee jongens van autohuis noord hebben de zaakjes goed voorelkaar. Het eerste contact verliep zeer positief. Op hun locatie werden we verwelkomd met een kop koffie. Na een uileg over hun bedrijf en activiteiten hebben we een proefrit gemaakt. Al snel was onze keuze gemaakt voor de Skoda Kamiq. Na een nette onderhandeling hebben we de auto gekocht. Na dat de auto in een garage gechecked was hebben we de auto op unnen halen. De twee jongens hadden de auto bij afhalen voorzien va een mooie strik wat het extra speciaal maakt. We zijn zeer tevteden met onze aankoop. Wilco en Jurjen veel succes gewenst met jullie bedrijf. Joost en Lia Drachten

Super vriendelijk

Ik ben heel goed geholpen. De verkoper heeft mij zelfs op het station opgehaald. En ik ben blij met mijn mooie auto.

Prima bedrijf

Goede ontvangst en niet opdringerig. Prachtige Volkswagen Golf r line gekocht zeer tevreden mee.Complimenten voor Wilco.

Fijne ervaring!

Hebben het zaakje goed voorelkaar, alles wordt netjes afgeleverd en er wordt netjes gehandeld. Ook de eigenaren erg vriendelijk en tijd voor een praatje. Komen weer terug voor de volgende!

Positief

Hele fijne zaak, snelle service, altijd bereikbaar en super goed geholpen door Wilco!

Betrouwbaar en top service

Nette Volkswagen Tiquan gekocht.

Snel, betrouwbaar en top service

Ik had een ongeluk met de auto en had snel een nieuwe auto nodig. Ik belde 2 uur na het ongeluk en kon de volgende ochtend meteen een proefrit doen. Binnen 2 dagen zat ik in mijn nieuwe auto. Hele vriendelijke man, betrouwbaar en man, wat een service. Zeker een aanrader en ben in vervolg terug voor mijn volgende auto !

Binnen 13 dagen reed ik al in mijn nieuwe T-Roc

Zo snel gegaan en met duidelijke uitleg en ook kijken wat beter bij MIJ pas... AANRADER.. PS ik reed vanuit DEN HAAG Naomi

Autohuis Noord heeft ons aan een nieuwe volkswagen golf geholpen. De communicatie liep soepel en snel en we werden verwelkomd met een lekkere kop koffie en thee. Deze mannen weten wat ze doen en hoe ze alles netjes en op tijd kunnen regelen. Ook bij vragen achteraf konden wij gewoon contact opnemen! Voor mijn volgende auto zal ik hun zeker als eerste weer opzoeken!!!

Mijn ervaring is zeer goed, ik ben super vriendelijk geholpen en uiteindelijk met een hele mooie auto de deur uit gegaan. Ik zou het iedereen aanraden even langs te gaan bij deze vriendelijke en goeie autohandelaar

Nette en vriendelijke ontvangst. Verkoper komt eerlijk/oprecht over en geeft goeie uitleg. Was een snelle communicatie en ook fijn dat we in de avond uren langs konden komen. Auto was zoals omschreven en konden de auto gelijk meenemen. Dit bedrijf is zeker een aanrader voor de aanschaf van een andere auto!

Super service !

Reageren super snel

Nette verkoop prijzen en top service!

Na 6 weken rondgekeken te hebben voor een M140i met alle opties ben ik uitgekomen bij autohuis noord. Na een vriendelijk gesprek gehad te hebben besloten om helemaal vanuit limburg richting Harlingen te rijden.(dik 3 uur rijden) Na het bekijken van de auto en een testrit gemaakt te hebben besloten om de auto te kopen. Echter lag toen toevallig die uitgerekende dag de ING de hele dag eruit dus kon er geen betaling plaatsvinden. Er werd direct aangeboden om de auto dan zaterdag op de trailer te brengen tegen een vergoeding van alleen de brandstof. (Zelf terugrijden had mij meer gekost) Waar vind je nog een top service zoals dit tegenwoordig. 6 maanden garantie was ook geen probleem zonder meerprijs. Dit is een teken dat je achter je eigen product staat en weet dat je kwaliteit verkoopt en geen rommel.

Service met een hoofdletter S

Aangegeven dat ik een nieuwe auto zocht bij Wilco. Opties besproken en zijn gaan zoeken. Op het moment was er weinig te koop maar gelukkig hadden ze twee mooie auto’s staan, waaronder de Audi A3. Niet mijn eerste keus maar uiteindelijk toch ervoor gegaan. Luxe uitgerust en zeer comfortabele auto. Tijdens het hele proces het vertrouwen gevoeld. Altijd nog blij met mijn keuze. Mijn dank is groot naar de jongens toe en de volgende keer is het zeker mijn eerste adres waar ik ga kijken!

Ik kwam bij autohuis noord via een vriend van mij, Ik had een zoekopdracht en hun hebben die heel snel vervuld. De service en communicatie zijn top. Het voelde gelijk vertrouwd dus ben ik met ze rond de tafel geweest, elke dagen later hadden ze een auto gevonden en hebben ze mij gelijk gebeld Het is een prachtige eerlijke auto! Al snel stond hij voor mij klaar en over de aflevering ook niks te zeggen. Chappou

Auto is zoals op internet beschreven

Vanaf moment een erg prettige communicatie gehad met Jurjen. Auto was in werkelijkheid ook zoals via whatsapp / internet beschreven. In zijn geheel een prettige en betrouwbare ervaring. Ik kan Autohuis Noord alleen maar aanraden.

Prettige persoonlijke service

Prettig meedenkend om te zorgen dat de auto aan jouw wensen voldoet!

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

De auto werd zelfs thuis afgeleverd omdat hij toch in buurt moest zijn, waar vindt je dat nog.

Nette en betrouwbare autohandel

Vorige maand mijn nieuwe auto gekocht bij autohuis noord. Ik werd vriendelijk behandeld en alle informatie over de auto werd eerlijk en transparant gegeven. Nu inmiddels 2500 km met de auto gereden. De auto rijd perfect. Ziet er netjes uit.

Professioneel, correct en staat achter het product

Na het zoeken en testrijden van verschillende BMW M140i’s viel mijn oog op de goed uitgeruste wagen die AutohuisNoord net te koop had gezet. Na een testrit en gesprek kwamen we dicht bij elkaar qua kosten en wensen. Een aankoopkeuring was geen probleem en over de tijd van 2 weken was ik volledig overtuigd. Constant met geduld geholpen en te woord gestaan en de indruk gekregen dat we als auto liefhebbers konden praten met verstand van zaken.

Helemaal top!

Alles zoals beschreven en alle afspraken nagekomen! Bedankt!

Nette en eerlijke manier van werken

Bij dit bedrijf mijn auto gekocht. Op een nette en zeer vriendelijke manier behandeld en naar tevredenheid een mooie auto gekocht. De informatie over de auto werd open en transparant gegeven.

Over Autohuis Noord

In en verkoop van jonge occasions. Ook voor zoekopdrachten, import en/of export bent u aan het juiste adres.