Prima snelle afhandeling

Prettige medewerkster die begrip had voor de situatie en het snel oppikte. Weet niet zeker meer of het Maaike was!

• Naam adviseur: Maaike van Duijn

Snel en goed, zoals altijd

Wordt altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan, de service is erg goed en de snelheid waarmee alles wordt afgehandeld is hoog. Je bent bij de Leeuw geen nummer. Ben altijd tevreden!

• Naam adviseur: Maaike van Duijn

Geweldig en zeer vlotte afhandeling

Zoals ieder probleem wat wij hebben, De Leeuw, bellen. Binnen no time alles weer oké

prima geregeld

Snelle afhandeling

Prima afgehandeld

Als boven

• Naam adviseur: Rob van der Meij

De situatie werd zorgvuldig en volledig opgepakt!

Al tijdens ons verblijf in Griekenland, was er al contact met De Leeuw over onze reisverzekering, en wat we qua geld konden terugkrijgen. We voelden ons vanaf het begin erg gehoord en begrepen. Eenmaal in Nederland konden we alles op een rijtje zetten qua kosten, en hadden we binnen no time een reactie dat het was geregeld. Echt mega fijn dat we hier ons verder geen zorgen over hoefde te maken meer. We hadden een probleem en dat hebben jullie voor ons opgelost!

Proffesioneel en snel

Ik kreeg direct antwoord op mijn vraag of ik hiervoor verzekerd was en de verdere afhandeling is soepel en snel verlopen.

• Naam adviseur: Maaike van Duijn

Een vertrouwenwekkend snelle en correcte afhandeling. Opnieuw!

Voor de tweede keer (helaas..) in 10 maanden tijd een gemelde schade snel en correct uitgevoerd door De Leeuw Schade. Beide keren via hetzelfde schadeherstelbedrijf. Ook voor hen gelden dezelfde ervaringen. Zeer tevreden! Al hoop ik voorlopig wel weer voor langere tijd buiten schot te blijven.

Prima!

Prima geregeld

Ik kreeg erg snel antwoord op mijn vragen, en de afhandeling is ook snel geregeld.

• Naam adviseur: Oscar Botman

De schade is goed en snel afgehandeld

Alles is goed en snel afgehandeld

Slecht

Weinig hulp en meedenken,wij zijn niet zo bekent met het internet,moesten alles zelf maar uitzoeken,zelf een schadeexpert aangegeven,nooit over gesproken,iets oudere mensen mag je wel beter begeleiden

• Naam adviseur: Eveline Pronk

Goed dat wij, naar aanleiding van uw enquête, samen de afwikkeling van uw schade nogmaals hebben doorgenomen. Vervelend dat u door uw buren waterschade had. En dat het daarna lang duurde alvorens u een offerte van uw aannemer kon overleggen. Helaas konden wij niet eerder akkoord gaan, omdat de offerte niet officieel was opgesteld. Toen dat verholpen was hebben wij de schade snel aan u vergoed. En daar was u gelukkig wel tevreden over. Nogmaals dank voor het overleg. Rob van der Meij Hoofd Volmacht

goede afhandeling zonder gezeur

contact via mail was goed. snelle reactie na indienen van gegevens.

Teleurstellend

Vrijwel nooit iets geclaimd, is er een keer schade dan komt er een " gladde " expert die niet aangeeft dat hij een aannemer aansprakelijk gaat stellen. Diezelfde aannemer die kosteloos het dak, vanwege de lekkage, gerepareerd had en die nog een aantal bouwkundige zaken moet gaan uitvoeren, en waar een goede verstandhouding mee is. Daarom de claim maar ingetrokken en mijn mening over verzekeraars maar weer eens bevestigd zien worden. Die mening is de volgende : wij harken zó veel mogelijk premie binnen en bij schade doen wij er alles aan om argumenten te vinden om niet uit te betalen.

• Bereikbaarheid (tel./mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Zorgvuldigheid afhandeling N.v.t.
  • Naam adviseur: N.v.t.

Goed dat u de moeite heeft genomen om te reageren. Uiteraard begrijp ik dat u de verstandhouding met uw aannemer goed wilt houden. Wij hebben deze schade voor u in behandeling genomen omdat uw aannemer fouten heeft gemaakt waardoor u waterschade heeft opgelopen. Deze schade is direct door ons aan u vergoed. Het is niet eerlijk ten opzichte van u om dit vanuit uw eigen opstalverzekering te vergoeden. Iemand anders heeft namelijk een fout gemaakt, daarom verhalen wij deze schade op die aannemer. Zo willen wij ook uw premie betaalbaar houden. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met mij op, ik help u graag verder. Rob van der Meij Hoofd Volmacht

Chapeau voor de snelle afhandeling!

Chapeau voor de snelle en correcte handelswijze in mijn zaak. Niets op aan te merken, dat ga ik dan ook niet doen.

Prima afhandeling.

Altijd prettig contact en prima afhandeling. Al 25 jaar tevreden.

• Naam adviseur: Rob van der Meij

kan niet beter, zeer snel en zonder enige ellende van heel veel mailtjes naar elkaar.

zie boven

• Naam adviseur: Oscar Botman

Zeer vriendelijk en correct geholpen.

Na een operatie mocht ik niet vliegen. Volgens de doorlopende annuleringsverzekering was dit gedekt. Na het opsturen van alle benodigde informatie had ik na een paar dagen het geld op mijn rekening. Op vakantie gaan is leuker maar als het niet anders kan en je wordt zo geholpen dan ben ik ook wel weer tevreden.

Prima afgehandeld

Mijn schadebemiddeling was snel en adequate afgehandeld. Het geld stond snel op mijn rekening en de medewerkers reageerde erg snel op mijn emails.

Gewoon goed geregeld

Vanaf ons vakantie adres had ik een klein ongelukje, na contact te hebben gehad met jullie schade afdeling ben ik keurig geholpen. Na onze vakantie is alles snel en netjes afgehandeld, dank hiervoor!

Snelle en betrokken afhandeling

Je vakantie moeten afbreken vanwege familieomstandigheden is nooit leuk. Het is dan wel fijn als je kunt rekenen op een snelle en betrokken schade afhandeling. Bedankt.

• Naam adviseur: Rob van der Meij

Snel, goed en professioneel geholpen

Afdoende afgehandeld

Dit is mijn eerste schade, daar door wist ik niet wat de procedure was en hoelang zoiets duurt/ duren zou. Ondertussen wordt de auto volgende week pas gemaakt, omdat de garage eerder geen tijd heeft. Al net al gaat er een lange tijd overheen.

• Naam adviseur: Jaap van Duijvenboden

Goed opgepakt!

Nadat onze tv van de muur af was gekomen nadat er een monteur van Samsung was geweest, namen ze daar niet de verantwoordelijkheid. Het zou mijn eigen schuld waarschijnlijk zijn geweest. Met hulp van de Leeuw heb ik de reparatiekosten vergoed gekregen. En zij zijn achteraf gaan proberen om Samsung/ Servilux montage tot verantwoording te roepen. Maar bleven hun handen ervan af trekken. Bedankt voor het dekken van de kosten hiervoor en de aandacht die jullie het hebben gegeven.

• Naam adviseur: Steven van der Wateren

Top geregeld

Goed geregeld

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Over Heilbron Leiden

Vertrouwd, maar in een nieuw jasje: De Leeuw Verzekeringen gaat verder onder de naam Heilbron Leiden. Door onze regionale aanwezigheid en de gebundelde krachten met Heilbron kunnen wij u nog beter bedienen. Onze onderhandelingspositie en inkoopkracht bij verzekeraars worden versterkt, daar profiteert u van. Iedere dag weer is het ons streven om u te voorzien van onze persoonlijke service. Onze vaste aanspreekpunten en de regionale aanwezigheid blijven zoals u dat van ons gewend bent. Met Heilbron heeft u altijd het beste advies omdat wij alle kennis en expertise in huis hebben én omdat wij op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in uw branche.