Top, ben ontzettend blij met het resultaat.

Heb al heel lang permanente make up, maar ben nog nooit zo tevreden geweest als nu. Ik wil wel een afspraak maken om het mooi bij te houden. Ik bel komende week om iets in te plannen. M.vr.gr. Karin Soethoudt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Karin, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de permanente make up. Tot snel. Team Cosmediq

Heel kundig en gezellig geholpen!

Ik heb mijn wenkbrauwen laten tatoeëren en ben heel tevreden met het resultaat. Ze zijn precies goed. Niet te opzichtig en niet te fijn. Vakwerk!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Esther, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de permanente make up wenkbrauwen. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Heel tevreden

Ben blij met het resultaat van m’n wenkbrauwen.

• Service N.v.t.

Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Jacqueline, Bedankt voor je review. Tot snel. Team Cosmediq.

Tijdens het intakegesprek is in overleg de behandeling afgestemd met een prachtig eindresultaat.

Tijdens het intakegesprek heb ik aangegeven wat mijn wensen zijn voor de PMU van mijn wenkbrauwen. Paul heeft gekeken wat de mogelijkheden zijn en op basis daarvan een advies gegeven. Het eindresultaat is prachtig, ik ben zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Ine, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met je permanente make up wenkbrauwen. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

superrrrr

ik was er erg zenuwachtig voor , maar met de grapjes en rustige uitleg van Paul was ik er snel over heen ,. de pijn was in het begin wat onwennig maar viel uiteindelijk reuze mee. ik ben super blij met mn wenkies , beste beslissing ever. gr. karin

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Karin, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over je wenkbrauwen permanente make up. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Ondanks het feit dat ik wat gespannen was, erg blij dat ik het gedaan heb.

Superfijne behandeling ook mede door de click met Paul.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Corrie, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Hartelijke groet, Team Cosmediq

kan niet beter

je hebt naar mij geluisterd en duidelijk uitleg gegeven. ik vind alleen de telefoontjes tussendoor storend.

Beste Vera, Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Professionele dienstverlening en mooi resultaat

Paul is een klantvriendelijke professional en ik ben blij met het mooie resultaat!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Nina, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met de service en resultaat. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Super!!

Mijn "nieuwe" wenkbrauwen zijn prachtig geworden. Ik ben er trots op. Goed geholpen en met veel aandacht zijn de wenkbrauwen gezet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Janette, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe wenkbrauwen (permanente make up). Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Zeer professioneel en hygienisch

Prettig en professioneel. Mooi resultaat. Vrijwel pijnloos

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Gonnie, Bedankt voor je review, Fijn om te horen dat je blij bent met het resultaat. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Erg mooie schone hygiënische zaak vriendelijke hulpvaardige jongens

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Nicky, Bedankt voor je review. Wordt zeer gewaardeerd. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Top!!

Zeer professioneel en ontzettend aardig ontvangen.Het was voor mij de eerste keer om mijn wenkbrauwen te laten tatoeeren. Alles werd zeer goed uitgelegd wat mij erg gerustelde. De behandeling en nabehandeling was top. Totaal geen spijt van dat ik dit heb laten doen. En zeker voor herhaling vatbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Marie, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je blij bent met je wenkbrauwen. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Geweldig.......

Al geweest voor tandenbleken, carbon laserpeeling en mijn groeven (marionetlijnen) laten behandelen. Iedere keer uiterst vriendelijk ontvangen, goed geadviseerd over de mogelijkheden. Behandelingen worden perfect uitgevoerd, met in achtname van hygienemaatregelen. En je krijgt verzorgingstips mee. Kom hier graag (terug) en kan het een ieder adviseren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Danny, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de carbon laserpeeling en onze overige behandelingen. We zien jullie graag weer bij ons in de salon. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Geweldig!!

Paul is een vakman en daarbij ook nog eens een heel warm persoon.

Beste Karin, Bedankt voor je lieve review. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Eindelijk zijn mijn wenkbrauwen - PERFECT

Hoi Paul, Na lang aarzelen toch besloten om de stap te wagen. Super bedankt voor de prachtige wenkbrauwen. Mijn dochter vindt ze prachtig en belt je binnenkort voor het maken van een afspraak. Nogmaals bedankt voor je geduld en goed advies. Tot binnenkort. Groetjes Lenie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Lenie, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de wenkbrauwen. We hopen je snel weer te zien. Lieve groeten, Team Cosmediq

Mooie natuurlijke look, zeer professioneel

Ik ben erg tevreden over mijn behandeling! Heb permanente eyeliner laten zetten (boven en onder) en wou graag een hele natuurlijke look. Dat is Paul zeer zeker gelukt! Ik krijg er complimenten over van andere als ik vertel dat het permanente makeup is en daarnaast was de behandeling ook heel relaxt! Ook is hij zeer professioneel en ook in deze corona tijd hoef je niet bang te zijn voor de hygiene, want dat is super goed verzorgd. Zou het iedereen aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Maartje, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Hartelijke groet, Paul & Mike

Toppie

Zeer practisch, snel en pijnloos. Kreeg ook nog gezichtscrème kado.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Marian, Bedankt voor je review. We hopen je snel weer bij ons te zien. Hartelijke groet, Paul & Mike

Heel erg blij en tevreden met mijn wenkbrauwen en eyeliner

In mei 2019 voor het eerst mijn wenkbrauwen en eyeliner laten zetten. Eindelijk weer een gezicht na 5 jaar zonder wenkbrauwen en wimpers. Nu, september 2020 weer laten bijwerken. Zó blij met resultaat. Paul is een professional in álles. Uitstekende behandeling, perfecte hygiëne, en ontspannen sfeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Annette, Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank. Paul & Mike

professionele vakman

Heel duidelijk en deskundig geholpen door Paul. Hij weet precies wat hij doet en wat er bij je huid past. Gelijk en super mooi resultaat! Super bedankt en tot snel -xxx-

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Joyce, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Hartelijke groet, Paul & Mike

Heb mn tanden laten bleken bij cosmedique wat een mooie schone hygiënische zaak en wat een vriendelijke jongens Paul en Mike ze weten echt waar ze over praten en leggen alles erg duidelijk uit en zijn enorm klantvriendelijk en gezellig wil hier zeker nog eens terug komen in 1 woord TOP ga zo door! Mvg nicky brouwers

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Nicky, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. We hopen je snel weer te zien. Hartelijke groet, Paul & Mike

Prettig ,zeer vriendelijk en kundig geholpen

Hele fijne sfeer ,gastvrij , hygiënisch.en uiterst precieze werkwijze Heb al enkele zijn telefoon nr en adres in Baarle Nassau gegeven vanwege zeer positieve complimenten. Bedankt!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Debby, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je mijn gegevens aan het delen bent. Super! Hartelijke groet, Paul en Mike

Zenuwen vooraf beslist overbodig!

Had ik eerder moeten doen. Prachtig resultaat. Superaardig, prima klik met Paul!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Corrie, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Hartelijke groet, Paul & Mike

super!

ik ben zo ontzettend blij met mijn powderbrows. paul is zo ontzettend lief, werkt zo precies! alles is perfect.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Danique, Bedankt voor je review. Het ziet er ook prachtig uit! Tot snel. Hartelijke groet Paul & Mike

Carbon Laser Peeling behandeling. Wat een fantastische ervaring

Vorige week een Carbon Laser Peeling bij Cosmediq ondergaan. De behandeling is fantastisch. Na een duidelijke uitleg door de specialist (Mike) is de behandeling super gegaan. Met als resultaat een mooie stralende huid. Heel erg blij met het resultaat. Bedankt! Tot over 3 weken :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Jasmijn, Bedankt voor je review. Tot over twee weken. Hartelijke groet, Paul en Mike

Chaamseweg 4 A

5111 VM Baarle-Nassau

06 29298386

Over Cosmediq - Permanente make up

Bij Cosmediq is Permanente make-up hoofdzaak en geen bijzaak. Hierdoor hebben we veel ervaring en leveren we een hoge kwaliteit. We gaan altijd voor een subtiel en naturel resultaat. Bij ons kunt u terecht voor prachtige wenkbrauwen, eyeliner en lippen. Cosmediq is verder gespecialiseerd in Injectables, laserbehandelingen en tanden bleken.