Fantastisch, veel eerder moeten doen!!

Ik krijg geregeld complimentjes "wat heb je mooie wenkbrauwen" en dat zegt voor mij genoeg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Paula, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up wenkbrauwen. Team Cosmediq

Geweldig uitstekend

In een zin geweldig top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Carla, Bedankt dat je tevreden bent over Cosmediq Hartelijke groet, Team Cosmediq

Iemand die er echt verstand van heeft

Super geholpen en de permanente make up zit er nog steeds goed op dat na bijna 2 jaar Binnenkort kom ik weer voor een opfrisser ben erg tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.

Beste Tonny, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up. Tot snel. Team Cosmediq

Prima behandeling

Prima behandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Joke, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de Cosmediq. Hartelijke groet, Team Cosmediq

uitstekend

Paul is deskundig en heeft duidelijk veel ervaring. Hij luistert goed naar je wensen en geeft goed advies.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Anita, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze diensten. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Ik ben blij dat ik Paul heb leren kennen. Zijn kennis over het vak en zijn communicatie daarover, gaan zo goed samen. Daarnaast is het altijd super gezellig. Kortom, ik wil niemand anders meer voor mijn wenkbrauwen. Mijn vertrouwen ligt volledig bij Cosmediq! Snel weer een afspraak maken voor een opfrisbeurt… Tot gauw!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Shadé, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up wenkbrauwen. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Paul verstaat zijn vak!

Paul is heel deskundig en ervaren en maakt wenkbrauwen die bij je gezicht passen, zodat het er heel natuurlijk uitziet

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Marleen, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up wenkbrauwen. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Super geholpen!!

Ik ben zo goed geholpen, uitleg was top. Samen gekeken wat het beste was voor mij. Ben superblij met mijn nieuwe wenkbrauwen . Is ongeveer 1,5 jaar geleden gedaan en zit er nog prima op. Zogauw de wenkbrauwen wat gaan vervagen maak ik meteen weer een nieuwe afspraak. In ieder geval geen gezeur meer met potloden of iets dergelijks om wat vollere wenkbrauwen te hebben. Kan het iedereen aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Marie, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up wenkbrauwen. Wie weet tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Supertevreden!!!

Ondanks het feit dat ik er best tegenop zag, voelde ik me direct op mijn gemak. Vakkundig en accuraat. Top!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Corrie, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Een prettige behandeling met goed. Resultaat

Paul heeft goed naar mijn wensen geluisterd. Het resultaat is prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Wilma, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up. Hartelijke groet, Team Cosmediq

wimperverlenging super mooi

Hoi Paul, De wimpers zijn prachtig!! Nogmaals bedankt voor het verschuiven van de afspraak. Tot over drie weken. Groetjes, Merel

Zeer professioneel!

Zeer fijne en deskundige salon!

Beste Marjola, Bedankt voor je review. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Toen Mike over carbon laser peeling begon, was ik er vrij sceptisch over. Uiteindelijk toch gedaan en vraag me af waarom ik dit niet veel eerder heb gedaan! Mijn huid heeft in jaren niet zo zacht gevoeld. Altijd gezellig bij jullie en kijk uit naar de volgende behandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Lars, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over de carbon laser peeling. Geweldige behandeling met als resultaat een mooie zachte huid. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Paul je bent een topper. Door jou voel ik me weer zelfverzekerd met mijn mooie wenkbrauwen. Dankje wel ik ben je heel erg dankbaar. Groetjes sharon

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Sharon, Fijn om te horen dat je tevreden bent over je wenkbrauwen (Permanente make up) Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Carbon Laserpeeling geweldig en heerlijk

Geweldig resultaat. Tot snel. Groetjes Gonnie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Gonnie, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de laserbehandeling Carbon Laserpeeling. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Heel veel precisie en ervaring

Paul stelt je erg op je gemak, weet wat hij doet, is erg goed in zn vakgebied.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Henriette, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over de behandeling. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Mooie wenkbrauwen!

Omdat ik veel zwem en geen blotebillengezicht wil tijdens het zwemmen, ben ik naar Paul gegaan. Ik had al goede verhalen over hem gehoord en ik kan niet anders dan die bevestigen. Zorgvuldig, adequaat, hij geeft een goede uitleg, werkt hygiënisch én is een gezellige prater.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Els, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de behandelingen. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Mooi resultaat

Fijne behandelingen gehad bij Paul. Tevreden over de resultaten, mijn huid zag er na de eerste behandeling al meteen stralender uit. Doffe laag was verdwenen, zag ook verschil in de lijntjes die wat minder diep leken. In mijn omgeving merkten verschillende mensen het verschil op, altijd fijn om te horen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Peggy, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de laserbehandeling Carbon Laserpeeling. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Professioneel en vriendelijk

Keurig resultaat van eye liner boven en wenkbrauwen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Evelien, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo blij bent met je permanente make up eyeliner en wenkbrauwen. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Vakwerk !!!!

Wat een super lieve , vakkundige man ben je Paul . Mijn wenkbrauwen zijn prachtig en pijnloos in model getatoeëerd. Ik ben er Superrrrrrrrrr blij mee en krijg ook veel complimenten waarbij ik uiteraard jou salon aanraad .... Een zeer tevreden klant die je binnen kort terug ziet om ook nog een eye liner te laten zetten. Xxx

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Wiesje, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met je permanente make up wenkbrauwen. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Zeer relaxed en ook gezellig

Zeer relaxed en ook nog gezellig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Conny, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Vriendelijke en kundige behandeling

Ik ben heel tevreden over de behandeling. Alleen door Corona kon de nabehandeling niet meteen plaatsvinden, waardoor waarschijnlijk een iets minder goed resultaat. Maar Paul doet daar verder niet moeilijk over en binnenkort ga ik dus voor de derde keer om mijn wenkbrauwen te laten nabehandelen. Alle vertrouwen in.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Ludie, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de permanente make up behandeling. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Zeer proffesionele behandeling vanen wenkbrauwenmake up. Top

Ik was van tevoren nog wat nerveus, want eenmaal er op is het natuurlijk niet zomaar eraf als je niet tevreden bent. Maar paul heeft precies gedaan hoe ik mijn eyeliner en wenkbrauwen zelf deed met make-up. Ook was de sfeer zeer ontspannen. Blij dat ik de beste heb gevonden voor deze behandelingen. Ik zou bijna zeggen PERFECT.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Anita, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de permanente make up behandelingen. Tot snel. Hartelijke groet, Team Cosmediq.

Top, ben ontzettend blij met het resultaat.

Heb al heel lang permanente make up, maar ben nog nooit zo tevreden geweest als nu. Ik wil wel een afspraak maken om het mooi bij te houden. Ik bel komende week om iets in te plannen. M.vr.gr. Karin Soethoudt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Karin, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de permanente make up. Tot snel. Team Cosmediq

Heel kundig en gezellig geholpen!

Ik heb mijn wenkbrauwen laten tatoeëren en ben heel tevreden met het resultaat. Ze zijn precies goed. Niet te opzichtig en niet te fijn. Vakwerk!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Esther, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de permanente make up wenkbrauwen. Hartelijke groet, Team Cosmediq

Over Cosmediq - Permanente make up

Bij Cosmediq is Permanente make-up hoofdzaak en geen bijzaak. Hierdoor hebben we veel ervaring en leveren we een hoge kwaliteit. We gaan altijd voor een subtiel en naturel resultaat. Bij ons kunt u terecht voor prachtige wenkbrauwen, eyeliner en lippen. Cosmediq is verder gespecialiseerd in Injectables, laserbehandelingen en tanden bleken.