Echt heel goed

tapijttovenaar!

Snel en uitstekende service.

Goed bedrijf en denken met je mee. En al het werk is vakkundig uitgevoerd.

Buitengewoon tevreden.

Het tapijt keurig gelegd en de elektrische bedrading van verschillende lampen ook goed weggewerkt.

Waren goed op tijd en het vinyl was snel gelegd.

Aardige medewerker en voerde zijn werkzaamheden goed en snel uit.

Fijne communicatie en duidelijke vakmanschap.

Goede afspraak, super nagekomen

Fijne ervaring in de winkel, denken mee in oplossingen. Op de dag keurig gelegd, tevreden dus.

Super vriendelijk en geweldig geholpen

In de winkel erg goed geholpen en afspraken zijn allemaal nagekomen. Het leggen was ook supersnel klaar en een werkelijk geweldig vriendelijk meneer die het kwam doen. Zou zeker de volgende keer weer naar deze winkel gaan en iedereen aanbevelen als je goed geholpen wilt worden voor vloerbedekking.

PERFECT

Prima geholpen in de winkel en SUPER tevreden hoe de stoffeerder het visgraat vinyl gelegd heeft. Alles sluit netjes op elkaar aan en de naad zie je niet. Ik ben er heel erg blij mee!!!! Ka-Me-Ta Tapijt BEDANKT!!!!

zeer te vrede

Heel fijn geholpen, goed advies gehad Gewoon erg tevreden. Als we weer wat nodig hebben komen we zeker terug!

On een woord van het begin tot het einde top

Goed advies in de winkel, na 1 zin wist de verkoopster wat ik zocht, goede prijs. En goede levering. Super netjes gelegd hele aardige, nette profesionele meneer en heel snel. Aardige mensen en gewoon. Geen gedoe. Ik ben erg tevreden. Het is prachtig!!! Dank daarvoor. Aanbevelen doe ik al.

Goeie kwaliteit, snelle service

Vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit en prijs vinyl. Kon snel gelegd worden en kag binnen een kwartiertje in mijn keuken. Top!

Top kwaliteit

De man kwam in zijn eentje het zeil leggen op de eerste verdieping en op de zolder. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit zeil en over de manier hoe hij de planken over liet lopen op elkaar top. Mvg jeroen

We hadden een aardig tijdje geleden Vinyl gekocht, maar konden door omstandigheden het pas na 1.5 jaar laten plaatsen. geen probleem bij KaMeTa, keurig voor ons bewaard en perfect geplaatst

Zoals altijd positief!

Ik ben al jaren klant bij kameta. Afspraken worden altijd correct nagekomen en de kwaliteit is natuurlijk prima.

Geachte heer/ mevrouw, Wij waren zeer aangenaam verrast door 1. de service, het meedenken met ons, en 2. met jullie vakman die het bij ons kwam aanleggen. Met vriendelijke groet, Wouter van Miert

Super service, kundige vakmensen

Snelle service, goed geholpen, mooi tapijt en vakkundig gelegd door hele aardige man!

Zeer goed geholpen en unieke collectie!

Mooi kleed, prima afgewerkt, snelle levering en heel goed geholpen. Unieke zaak, we rijden er 89 km voor dus dat zegt wel wat!

Gewoon super nette, fijne winkel

Ondanks de huidige crisis hebben zij mij keurig geholpen en alles ging netjes op tijd en volgens afspraak. Super fijn en de volgende vloer halen we zeker weer hier.

Vriendelijk kwaliteit redelijk prijs

Er is weinig aan toe te voegen! Ruime keuze

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik zou Kameta zeker aanraden. Fijne winkel, ervaren mensen.

Zeer klantvriendelijk en deskundig

In de winkel werd ik fijn en vriendelijk geholpen. Heel klant gericht. De verkoopster had goed door wat ik zocht en adviseerde me goed. Degene die het vinyl kwam leggen werkte vlot en secuur. Gaf me daarna nog wat advies . Hele prima ervaring! 2e x via hun en zou het zeker weer doen.

Niks te klagen alleen maar goeds

Meedenkende en bekwame personeelsleden maakten het voor mij heel makkelijk om voor KAMETA te kiezen.

Zo’n goede service! En hele goede kwaliteit!

Nog elke dag blij met de beslissing om de trap te bekleden met de mooie panter vloerbedekking. Super gelegd! Aanrader.

Wat een lieve mensen!

Wat een lieve mensen, erg behulpzaam.

Over KA-ME-TA TAPIJT

Al bijna 50 jaar is KA-ME-TA Tapijt een begrip in en rondom Den Haag. In onze 900 m² grote winkel vindt u alle soorten vloerbedekkingen. Door onze jarenlange ervaring, kennis, kunde en veel interesse in onze branche is KA-ME-TA Tapijt de vloerenwinkel voor deskundig advies. Bij KA-ME-TA Tapijt bent u aan het goede adres voor: tapijt, vloerkleden, trapbekleding, tapijttegels, vinylvloeren, laminaat en kunstgras. Zo beschikken wij over 600 rollen tapijt en 200 rollen vinyl in alle soorten en maten. Vanuit onze vloerenwinkel met eigen magazijn is alles direct uit voorraad leverbaar.