Better than the rest. Absolutely the real deal.

I am so lucky Gitte Stevens took my case. She is intellegent, professional, experienced and she cares about her clients. She was quickly able to study my case file and defend me well in court and was I free so fast it was a surprise to me.I had 3 other lawyers before her and they did not even come close to performing at the level Gitte Stevens performs. She separates herself from the rest because she highly competent and gets results. If you're lucky enough to have the chance to have Gitte Stevens defend then go for it. If she can't help no one can. She is the aboslute best! I highly reccomend her services. I am free because if her. Ms. Karastan, United States of America

Geweldige Advocate !

Superadvocaat met veel kennis,ervaring en menselijkheid. Zéér betrokken, haalt het onderste uit de kan. Tegelijkertijd heeft ze een hart van goud. Al jarenlang een cliënt van mr. Stevens-Waltmans en zou geen andere advovaat willen of vertrouwen zoals Mr. Stevens. Altijd bereikbaar, het persoonlijke touch ondanks de vele cliënten. Rolmodel voor advocaten.

Betrokken en goed bereikbaar

Gitte is zeer betrokken en erg goed bereikbaar. Ze gaat door het vuur voor haar klanten!

Betrokken, zeer deskundig , eerlijk

Top advocate. Betrokken bij haar cliënten. Geeft je vertrouwen. Ondanks haar drukke werkzaamheden is ze altijd goed bereikbaar. Doet net dat extra stapje...

Professionele,uitmuntende service

Het kantoor staat continu voor je klaar,een aangename mix tussen profesioneel en persoonlijk contact.

top

top

• Betrokkenheid

Als vrijheid de enige optie is....Gitte Stevens

Onvoorstelbaar gepassioneerd in haar vak...en onvoorstelbaar betrokken met haar cliënten. Rechtvaardigheidsgevoel ten top. Ondanks drukte in haar werk...is ze altijd wel bereikbaar...of beantwoord ze tenminste dezelfde dag nog je vragen. Geen vraag is haar dan ook te gek. Als je iemand in zn vak moet beoordelen op een schaal van 1 tot 10, dan is een 9 of een 9.5 maximaal. Er is nl. altijd wel iets op- of aan te merken. Gitte stevens jouw geef ik een 11. Mijn fam. En ik zijn jouw voor altijd dankbaar!!

Altijd goed

Ben al 20 jaar client en dat zal altijd zo blijven. Zeer tevreden Ben een client fora life Time haha

Betrokken

Gitte Stevens is deskundig , kan luisteren en is betrokken

Ongeëvenaard

Na een detentie van 9 jaar, waarvan 3 jaar in voorarrest mocht ik met een enkelbandje en voorwaarden naar huis toe. Een paar maanden later kreeg ik in een nog lopende strafzaak een eis van levenslang samen met nog 3 andere medeverdachten. In totaal dus 4 maal levenslang geëist. Na bijna een jaar wachten kwam eindelijk de uitspraak, en dat was vrijspraak voor alle verdachten. Ongekend ! Dit mede dankzij een enorme bijdrage van mr Gitte Stevens met wie ik een geweldige samenwerking heb mogen ervaren. Zij geeft je het gevoel dat je letterlijk je leven in haar handen kan leggen en dat ze er alles voor zal doen dit te waarborgen. En dat heeft ze waargemaakt. Ik kan niet anders zeggen dat mijn gezin en ik haar ontzettend dankbaar zijn voor alles wat ze heeft gedaan, en voor haar bikkelharde inzet 24/7.

• Betrokkenheid

TopAdvocate in de ruimste zin v h woord en in alle opzichten

Gitte Stevens heeft mij meedere malen als raadsvrouw bijgestaan en ben zeer tevreden over haar steun en aanpak, vriendelijk, realistich en professioneel, zeer tevreden dus, hoop dat ik haar nooit meer nodig heb maar blijft mijn nr 1 . Topadvocate.

Over Gitte Stevens Advocatuur

Bij Gitte Stevens Advocatuur kunt u terecht voor al uw vragen en/of bijstand op het gebied van nationaal en internationaal strafrecht. Uzelf en uw strafzaak, wensen en belangen staan centraal, en op basis daarvan wordt de behandeling ontworpen en de strategie bepaald. Geen standaard verhaal of aanpak, maar een benadering met oog voor het individu. Neem contact op met ons advocatenkantoor voor meer informatie.