Goed advies en betrokkenheid, duidelijke communicatie

Er is begrip en respect voor de persoon achter de situatie. Informatie wordt vlot en correct gecommuniceerd, wat voor rust en overzicht in je zaak zorgt. Dat is een van de belangrijkste dingen die je als cliënt nodig hebt. Ik ben uiterst tevreden op de manier waarop ik geholpen ben. Ik zal jullie praktijk zeker aanraden!

Topadvocaat

Topadvocaat. Een team, een taak.

• Betrokkenheid

Goeie bijstand en fijne samenwerking.

Gitte staat je goed bij met goed advies. Ook is ze zeer deskundig en fijn in de omgang. Ze krijgt de zaak altijd goed voor elkaar.

The best of the best

Ik kan alleen maar lovend zijn!

Top Advocate

Zeer goede advocate..mij goed van raad geweest en bijgestaan..TOP!!

• Betrokkenheid

Een eerlijke betrokkene zeer ervaren en goed bereikbare top van een advocate.

Ik ervaar Gitte als een fijne advocate die veel oog heeft voor de cliënt en zich goed inzet en inleest in je zaak.Daarbij is ze zeer goed bereikbaar en haalt alles uit de kast voor een goed resultaat. Ik zou haar zeker aanraden als je buiten wilt blijven. Gr.Frank

• Betrokkenheid

Zeer professioneel, recht door zee en no-nonsense.

Ik heb mevr. Stevens (Gitte) gezien als iemand die eerlijk en oprecht is, iemand die recht op haar doel af gaat. Maar ook iemand die veel onzekerheid bij iemand kan wegnemen. Gitte ziet overal kansen.

• Betrokkenheid

Zeer professionele begeleiding tijdens een proces

Door haar professionele wijze van handelen is mijn zaak tot een sepot gekomen. Ik heb geen ervaring met het gerechtssysteem en wil er ook niet meer mee te maken hebben. Voor een simpele burger/militair kan een simpele zaak toch moeilijk worden. Door de begeleiding van Gitte Stevens toch naar het gewenste doel gekomen. Professioneel/warm onthaal/recht voor z’n raap. Gitte breidt er niet omheen en zegt waar het op staat. Zowel tegen de client als tegen de overheidsinstanties. Ik heb dat als zeer prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Goede service werd goed ontvangen en geïnformeerd ben zeer tevreden over het advocatenkantoor en de

Alleen goede ervaringen opgedaan met het kantoor

Een topper in haar vak.

Mevrouw Stevens is een aangenaam persoon om mee te praten. Verder heb ik mij verbaasd hoe snel zij dingen aanpakt. Zij is een echte pitbull en laat pas los als er een antwoordt is. Verder is mevrouw Stevens en haar secretaresse een echte team. 1 zin: Top advocaat top secretaresse. Ga zo door, want hoe jullie zaken oppakken en communiceren met cliënten/ klanten zijn er weinig. 100% aanrader!!

• Betrokkenheid

Kan niks anders bedenken dan fantastisch

Daar waar ik 0 ervaring heb met dit heeft zij me gerust gesteld en echt gestreden voor me als een leeuw, hierdoor voelde ik me meer dan op mn gemak! Had gehoopt dat zij ook familie recht advocaat was, dan had ik eindelijk iemand gehad die voor me vocht

• Betrokkenheid

Geeft je het veiligste gevoel als er een probleem is

Deze advocate is de beste van Nederland naar mijn inziens. Een aantal aanvaringen met justitie gehad en mevrouw Stevens heeft me altijd bijgestaan en verdedigd. Behalve dat ik altijd tevreden ben geweest met de uitkomst is de werkwijze altijd transparant en altijd het gevoel dat ze zich voor de volle 100% inzet. Voor mij is de definitie van een strafrechtadvocaat Gitte Stevens

Top Advocaat

Zij heeft het onmogelijke mogelijk gemaakt voor zij is echt een toppertje.

Een top advocaat

In mijn leven ben ik regelmatig in aanraking gekomen met justitie. Vaak terecht en soms onterecht maar altijd wist ik mij verzekerd van een uistekende advocaat gitte Stevens. Meer dan eens ben ik door haar Vindingrijkheid, vasthoudendheid en overtuigingskracht op zitting door het oog van de naald gekropen. Gitte is voor mij een echte top advocaat!

Advocaat van topniveau!

Komt haar afspraken na. Is heel discreet tegenover client. Na enkele maanden contact met Gitte weer herenigd met mijn vrijheid!!

• Betrokkenheid

Never change a winning team!

Heeel erg goed in wat ze doet! het gewoon een geweldige vrouw die heel veel Steun geeft aan mensen die het nodig hebben! Topp

Top advocate .

Gitte is een advocate met het hart op de juiste plek. Iemand die zich vol passie inzet en iemand die alles uit de kast haalt. Ze is zeer rechtuit en ze neemt geen blad voor de mond. En ze ziet er ook nog eens geweldig uit. Kortom... Gitte is een advocate die ik iedereen zou aanbevelen .

• Betrokkenheid

Een echte Tijger aan jouw kant

Na een zeer slechte ervaring met een bekende naam in de advocatuur beginnend met een M...die mij schrik aanjaagde en met een zeer gepeperde offerte zwaaide, kwam ik op een zaterdag terecht op de site van Gitte Stevens Advocatuur. Omdat ze daarop schrijft dat je haar altijd, dus ook op zaterdag, kon bereiken deed ik dat en binnen 30 minuten had ik haar aan de lijn. En wat een verademing was dat! Ze wist mij meteen gerust te stellen en goed te adviseren. Gitte heeft mij prima bijgestaan in de procedure. Niets anders dan lof. Gitte is bovendien ook een fijn mens. En de uitslag van de procedure? Goed natuurlijk.

Gitte is de beste

Staat altijd voor me klaar

• Betrokkenheid

Super Nog nooit zo super geholpen

Top advocate.zelden zo een fijne bejegening gehad.komt afspraken stipt na.niks is teveel.hart voor de klanten.duidelijk accuraat.ga zo door.tot de volgende keer en bedankt voor de lekkere koffie.

Het beste advocate

Gitte Stevens is het beste advocate. Ze is intelligent, betrouwbaar, echt professioneel en met veel ervaring. Altijd bereikbaar en heel vriendelijke met de klanten. Ik geloof in haar en haar werk.

• Betrokkenheid

Cum laude. Uiterst vakkundig en no-nonsense.

De juiste vakvrouw op het juiste moment: daar waar deskundigheid en ervaring treft op oprechte betrokkenheid en menselijke maat.

• Betrokkenheid

Better than the rest. Absolutely the real deal.

I am so lucky Gitte Stevens took my case. She is intellegent, professional, experienced and she cares about her clients. She was quickly able to study my case file and defend me well in court and was I free so fast it was a surprise to me.I had 3 other lawyers before her and they did not even come close to performing at the level Gitte Stevens performs. She separates herself from the rest because she highly competent and gets results. If you're lucky enough to have the chance to have Gitte Stevens defend then go for it. If she can't help no one can. She is the aboslute best! I highly reccomend her services. I am free because if her. Ms. Karastan, United States of America

Geweldige Advocate !

Superadvocaat met veel kennis,ervaring en menselijkheid. Zéér betrokken, haalt het onderste uit de kan. Tegelijkertijd heeft ze een hart van goud. Al jarenlang een cliënt van mr. Stevens-Waltmans en zou geen andere advovaat willen of vertrouwen zoals Mr. Stevens. Altijd bereikbaar, het persoonlijke touch ondanks de vele cliënten. Rolmodel voor advocaten.

Betrokken en goed bereikbaar

Gitte is zeer betrokken en erg goed bereikbaar. Ze gaat door het vuur voor haar klanten!

Over Gitte Stevens Advocatuur

Bij Gitte Stevens Advocatuur kunt u terecht voor al uw vragen en/of bijstand op het gebied van nationaal en internationaal strafrecht. Uzelf en uw strafzaak, wensen en belangen staan centraal, en op basis daarvan wordt de behandeling ontworpen en de strategie bepaald. Geen standaard verhaal of aanpak, maar een benadering met oog voor het individu. Neem contact op met ons advocatenkantoor voor meer informatie.