Altijd goede service!

Service en dienstverlening zijn altijd goed

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en schappelijke prijs. Bedankt heren.

Prima verzorgd.

Super attent - klant vriendelijk - behulpzaam!!

Fijne service!

Vriendelijk geholpen bij het kopen van een auto. De verkoper neemt rustig de tijd voor uitleg en vragen.

• Prijs/Kwaliteit

De werkzaamheden worden goed gedaan

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk- goeie service- snel klaar

Heb een grote beurt gedaan en twee nieuwe bandjes. Salayi liet me auto goed controleerde en belde me over wat eraan gedaan moest worden. Hij bespreekt de werkzaamheden en vraagt om toestemming voor hij te werk gaat (je staat niet voor verassingen bij het afrekenen) Binnen no time rijdt je weer veilig weg met je auto :)! Waar voor je geld.

Uitstekende service!

zeer goede service en een zeer goede prijs.

Goede adviezen

Vriendelijk en duidelijke service.

• Prijs/Kwaliteit

De beste onderhoud voor je auto die je kan krijgen!

Ik ben al best lang klant bij AutoFirst Salayi. Dienstverlening is ontzettend goed en zeer betrouwbaar. Keep up the good work!

Tevreden

Vanaf eerste keer tot nu toe altijd tevreden, al jaren ik laat mijn oude / nu andere auto naar Salayi brengen, voor kleine/grote beurt/checken.

Altijd top service

Zeer gastvrije en vakbekwame garage. Vriendelijke eigenaar en technisch goed. Denkt altijd mee voor de juiste oplossing. Echt een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Deskundige, snelle en vriendelijke service

• Prijs/Kwaliteit

De garage is goed bereikbaar voor het maken van een afspraak. De keuring van mijn auto verliep volgens planning. S morgens brengen, s middags ophalen. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg over wat ze hebben gevonden en er vervolgens aan hebben gedaan. Kortom zeer tevreden.

Snelle vriendelijke service

Ben super goed geholpen door deze garage.

Snelle vriendelijke service

Ben super goed geholpen door deze garage.

• Prijs/Kwaliteit

Fantastische service en snel geregeld!

Zoals altijd was de service weer fantastisch! Gisteravond gebracht en ik kon hem vanmiddag ophalen. Alles geregeld!

• Prijs/Kwaliteit

Fantastische service en snel geregeld!

• Prijs/Kwaliteit

Alle verkzaamheden uitgevoerd. Ben gebeld om te overleggen over aandachtspunten. Auto gewassen ! Mooi hoor

Markerkant 15 14 1314 AX Almere