Zeer prettig, vakkundig en duidelijk.

Tessa heeft mij in deze moeilijke periode goed begeleid. Zij heeft alles perfect geregeld en heeft regelmatig contact opgenomen. Daarnaast gaf ze mij de ruimte om over beslissingen na te denken. Verder nam zij de tijd om mijn vragen te beantwoorden en was ze makkelijk bereikbaar.

Goede ervaring

Onze ervaring was heel goed, ondanks de moeilijke situatie. Esther Post heeft een goed begeleid en geholpen, hele lieve vrouw. Onze dank daarvoor, namens ons!

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Het was tot in de puntjes verzorgd

Alles was perfect geregeld precies zoals wij het voor ogen hadden. Op de catering na, die voldeed niet aan onze wensen.

Duidelijk en eenvoudig

Wij zijn goed geholpen, aan al onze wensen is gehoor gegeven alles kan niks hoeft,duidelijk in de kosten en alles simpel geregeld

Vriendelijk en meedenkend

Tip: als er een administratieve verandering is meld dit na het afscheid ipv voor het naar binnen gaan. Verder alles netjes geregeld, ook toen de bloemen vergeten waren het keurig opgelost.

Erg goede ervaring met PC

Begeleiding en nazorg erg professioneel.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Heel fijn om in verdrietige tijden zo goed gesteund en geholpen te worden

Na het plotselinge overlijden van mijn moeder, moesten we allerlei zaken regelen. Dan is het fijn als je daarbij ontzorgd en geholpen wordt door een specialist. Fijn ook dat we al onze wensen en die van mijn moeder konden waarmaken dmv een warm afscheid op een mooie locatie. Een waardig afscheid.

Hele fijne begeleiding

Hele fijne en empathische begeleiding van Dennis.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Groet, Mark

Keurige begeleiding, en nette uitvaart.

Astrid heeft ons prima begeleid, en alles naar wens geregeld. Altijd beschikbaar voor vragen, en hulp.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Zoals gebruikelijk uitstekend verzorgd.

Uitstekend.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Wij hebben alle medewerking gekregen om de uitvaart volgens onze eigen wensen en met veel live muziek te laten plaatsvinden. De uitvaartleider hield zich bescheiden op de achtergrond en was alleen in het begin en helemaal aan het einde even aanwezig. Wij kijken tevreden terug op een ceremonie die helemaal paste bij onze geliefde.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Prettig kontakt met telefoniste Op halen van overledene duurde lang (3uur ipv 1 1/2 uur)zeer tevreden over uitvaart begeleidster

Fijne ervaring.

Personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam, begripvol en meedenkend. Bijzonder, dat je ondanks het verdriet, dit laatste stuk zo mooi kan af sluiten.

echt alles keurig geregeld

van af dag 1 goed begeleid door de uitvaart begeleider alles duidelijk en in goed overleg deze dame was erg attent en meedenkend

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Een liefdevolle en meelevende benadering

Vanaf het begin was de benadering heel vriendelijk en persoonlijk. Bijna elke dag belde Irene hoe het ging en of er nog wensen waren. Suus deed de uitvaart en dat ging ook heel prettig. Voor de andere medewerkers geldt hetzelfde. Kortom, dankzij de PC en alle belangstellenden was het een waardig afscheid, waar ik, ondanks het verdriet, met een goed gevoel op terugkijk.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Heel goede begeleiding door uitvaartleider.

Van het begin tot het eind uitstekende begeleiding door de uitvaartleider. Kreeg ook van de aanwezigen bij de uitvaart complimenten over de begeleiding van de uitvaartleider.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Geweldige begeleiding van begin tot het einde, ruimte voor alle ideeën en mogelijkheden. Tot zelfs een borrel bij de kist! Fijne medewerkers die snel reageren op de app of mail. Nu de 2e uitvaart door hen laten verzorgen en meer dan tevreden!!

top geregeld

helemaal goed geregeld!!!!!!!!!!!!!

Super goed!

Fijne ervaring gehad vanaf het moment dat mijn moeder was overleden t/m de plechtigheid. Corina UVL heeft het super gedaan luisterend oor en regelmatig contact gezocht.

Zorgvuldig

De crematie van onze moeder en de bijeenkomst kort daarvoor was tot in de puntjes verzorgd. Dank daarvoor!

Perfect geregeld!

De uitvaart was klein en we wisten precies wat we wilden. Astrid voelde ons perfect aan, deed de juiste suggesties, vond een fantastische locatie. Ook het moment van de uitvaart zelf verliep perfect. Alles was geregeld, we hoefden zelf nergens op te letten!

Goed geregeld

Alles ging naar wens. Zag er keurig uit. Al het personeel ook super lief. Ook de catering was prima. Niets te klagen. Groet Madeleine.

Verontrustende intake en rekening

Afscheid was persoonlijk en informeel. Door ons zelf geregeld in een van uw zaaltjes. De intake was een drama. De freelancer die zichzelf zo aankondigde vertelde direct dat zij 1900 euro krijgt voor het regelen. Dan ontstaat daarover een discussie en hebben wij besloten dat wij dingen zelf kunnen regelen. Wij hebben dus zelf bloemen, foto, gastenboek en muziek geregeld. Echter al deze zaken blijken achteraf niet in het aannametarief te zitten. Koffie en thee hebben mensen zelf genomen en ook 3 speeches zelf begeleid. Het personeel heeft ons gelaten. Echter op de offerte moest ik tekenen maar uw freelancer tekende zelf niet. Haar visitekaartje was een afgescheurd stukje papier. Wij hebben geen boekje meegekregen over hoe nu verder(welke instanties en hoe nu verder). Veel later, na een klacht hierover, info per mail over hoe nu verder. Zaandam zou goedkoper moeten zijn als Amsterdam maar daarvan niks gemerkt. De faktuur is hoger als offerte. Ziekenhuiskosten zijn doorberekend maar het ziekenhuis weet nergens van. Mijn moeder woonde in Assendelft en lag in het ZMC te Zaandam. Vroeger werd er geen balletje opgegooid maar punt voor punt doorgenomen wat de wensen zijn. En je tekende allebei.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw review. Dit is niet de kwaliteit waar wij voor staan, onze excuses. Wij gaan dit intern oppakken en koppelen dit naar u terug met een passende oplossing. Groet, Mark

Alles goed geregeld

Ben heeltevreden met intake en uitvoering van crematie van mijn man

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review. Groet, Mark

Het was heel mooi en ik ben heel erg dankbaar voor de hulp van Robert

Ik had altijd een heel somber beeld van begrafenissen, maar Robert heeft mij het tegendeel laten bewijzen en laten zien dat het ook heel mooi en informeel kon zijn! Ik vond het een hele mooie en een fijne samenwerking! Bedankt voor alles Robert!

Over PC Uitvaart B.V.

Al sinds 1931 verzorgen wij uitvaarten naar wens. Wij weten als geen ander dat een goed en persoonlijk afscheid troost biedt voor de nabestaanden. Wij hebben alles in huis om een goed afscheid te verzorgen. Onze ervaren uitvaartbegeleiders helpen graag met het organiseren van een passend en persoonlijk afscheid en nemen zoveel mogelijk zorgen uit handen en hebben wij uitvaartlocaties door heel Noordwest-Nederland. Ook bieden wij de mogelijkheid om vooraf uitvaartwensen vast te leggen en te sparen voor het afscheid. PC Uitvaart. Alles voor een goed afscheid.