Vriendelijk, flexibel en meedenkend.

Fijne ervaring met Bethino, Quinten en Paul. Ik wilde mijn AVD examen hier graag voortzetten binnen een korte tijd na een minder goede ervaring bij een andere rijschool. Zij hebben hier in meegedacht en dit mogelijk gemaakt. Ze nemen de tijd, zijn flexibel en vriendelijk. Dank!

Leuke en erg leerzaam

Het is leuk om auto te rijden hier je leert veel en je voelt dat je echt vooruit gaat, de rijinstructeurs zien goed je fouten en in en geven aan hoe je het beter moet doen en brengen het eigenlijk altijd op de juiste manier, al met al heb ik goeie ervaringen hieraan

Ga met Rijbewijsteam op pad, een betere rijschool heb je nog nooit gehad!!

Omdat ik graag en snel auto wilde leren rijden ben ik al begonnen toen ik net 16 1/2 jaar was. In het begin best onwennig maar al snel heel vertrouwd en vooral heel erg leuk! Fantastische begeleiding en spontane klik met instructeur Rik. Mede door zijn geweldige kennis, ervaring en vooral humor leerde ik snel en kon ik na 6 maanden al voor de eerste keer afrijden, en met succes!! Precies op mijn 17e verjaardag heb ik mijn rijbewijs gehaald, iets om nooit te vergeten. Bedankt Rijbewijsteam, jullie zijn top!!

In December ben ik op de bonnefooi in het kantoor binnengestapt aan de President Rooseveltlaan binnengestapt. Enigszins was ik negatief bevoordeeld. Maar de eigenaar wist mij direct te overtuigen dat dit wel een commerciële onderneming is met een oogstwinst kenmerk. Doch ook echter een sociale benadering heeft betreffende potentiële kandidaten. Wanneer personen een rijschool binnenstappen voor een rijbewijs training zou ik ook aanraden deze rijschool als second opinion te raadplegen. Dan zouden ze namelijk de sociale inlevingsvermogen van de medewerkers kunnen ervaren. En dan ben ik ervan overtuigd dat ze niet enkel voor het gunstige kosten plaatje. Kiezen voor deze rijschool, maar ook met veel vertrouwen het traject ingaan. Eerlijkheid gebied dat er ook geen irreële worden geschapen. Maar een eerlijk verhaal wordt verteld nadat je een proefles hebt gehad. Met dank aan de eigenaar.

Zo is een rijbewijs halen makkelijk te doen.

Altijd duidelijke uitleg en goede tips. Je wordt goed aangestuurd tijdens het autorijden en snel gecorrigeerd, dit zorgt ervoor dat een leerling zich erg op z’n gemakt voelt. Mijn theorie en praktijk hierdoor in 1 keer gehaald. Als je een goede rijschool zoekt, ik zeg: Rijbewijsteam!

Super fijne rijschool, haalt het beste in je naar boven!

Na twee keer gezakt , ben ik overgestapt naar deze rijschool. Dit is zeer goed bevallen. De rijinstructuur stelde mij op me gemak en gaf goede tips , zodat ik uiteindelijk zelfverzekerd naar het examen toe ging, met als gevolg dat ik ben geslaagd!

Fijne ervaring.

Super begeleiding. Zeeker aan te bevelen aan iedereen die voor zijn rijbewijs nog moet

Goede ervaring en veel geleerd

Ik heb een goede ervaring van mijn rijlessen bij Quinten Eelman. Naast dat je een leuk gesprek met hem kan voeren, is Quinten een goede en serieuze rij instructeur.

Goede rijschool top leraren Goede materialen

Super tevreden

Rijbewijs team helpt je goed en zijn er veel mogelijkheden. Ook de theorie cursussen zijn duidelijk en nemen ze de tijd voor je!

Hele aardige mensen en je krijgt goede instructies. Dankzij Rijbewijsteam in een keer geslaagd!

Fijne rijschool

Goeie rijschool, Kijken goed wat je kwa persoon nodig hebt. Veel rij plezier gehad!

In 1 keer mijn scooterrijbewijs!

ik heb een 1 dags cursus voor mijn scooter rijbewijs gehad, en ik ben in 1 keer geslaagd! top les en veel geleerd. ik kom zeker terug voor mijn autorijbewijs!

Met een goed gevoel het examen in

Fijn gesprek tijdens de lessen, stelt mij gerust en laat je met een beter gevoel auto rijden. Er worden goed aangegeven wat beter kan en, niet onbelangrijk, wat al goed gaat. Door bij te houden welke onderdelen je wel en niet kan, wat de instructeur voor je doet, weet je waar je aan toe bent en ga je met een goed gevoel het examen in.

Eerlijk en goede instructeur

Fijne rijschool en duidelijk afspraken en lessem

Hele goede begeleiding en adviezen. Een informeel gesprek in de auto en een thuis gevoel in de auto.

Kies voor Quality, ga voor Rijbewijsteam (R)

Vriendelijk, professioneel, korte lijntjes, denkt mee.

Prima instructeurs en goede lesauto's

In 1x geslaagd! (Auto)

Combinatie van theoriecursus en praktijklessen +examen. Succesvol 1e keer bij beide examens. Theorielessen hielpen met extra tips en geheugensteuntjes. Praktijklessen waren goed afgestemd. Voorheen duidelijk aangegeven hoeveel lessen er ongeveer nodig zouden zijn, tijdens de lessen duidelijk aangegeven waar de focus op moest liggen voor de volgende lessen.

Beste rijschool in walcheren!

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn ttt en voor mijn autorijbewijs, allemaal dankzij Rijbewijsteam! Een echte aanrader dus!

Goeie mensen voel me goed als ik rijles heb

Iedereen ga naar rijbewijsteam is een top rij school je Leert heel snel en de mensen daar zijn altijd vriendelijk gr Julian Nightingale

ik ben in 1x gesllaagd dus het moet wel goed wezen.

Blij dat wij voor Rijbewijsteam hebben gekozen!

Tot nu toe heb ik nog niet super veel rijlessen gehad, maar tijdens de lessen leer ik veel en zonder problemen. Ook voel ik mezelf op mijn gemak tijdens het rijden en stap ik zo weer de auto in! Bij de theoriecursus leerden we ook het gehele theorie boekje in vier avonden. Eerst kregen we een deel theorie en dan met behulp van oefenprogramma's werd er gekeken of je bij was met alles en of alles begreep. deze manier van leren vond ik erg prettig. Ook is de service snel en gemakkelijk. Als er wat mis is kan je zo contact opnemen en ik had diezelfde dag nog reactie zonder problemen.

zeer leerzaam

De lessen zijn fijn en de leraren zijn begripvol. Ik zag er eert best tegen op maar dankzij mijn instructeur ben ik nu meer op mijn gemak. Dit i een zeer goeie rijschool

Leuke rijlessen met een top instructeur!

Ik heb een hele goeie ervaring gehad met Rijbewijsteam! Van gezellige gesprekken tot goeie leermomenten met een top instructeur. Ook de theorie cursus van Rijbewijsteam vond ik erg fijn. Met dank aan Rijbewijsteam ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn theorie en voor mijn praktijkexamen voor mijn auto! Ik zou Rijbewijsteam zeker aanbevelen!

Over Rijbewijsteam.nl

Wij zijn Rijbewijsteam Bij ons sta jij als cursist centraal. Wij doen alles voor jouw rijbewijs. Samen met jou doen wij er alles aan om zo snel, zo goed en zo leuk mogelijk je rijbewijs te halen voor auto (B+E), motor en scooter. Maar ook voor theorielessen, taxibewijs, WRM, Code95 en het volgen een opleiding voor rijinstructeur kun je bij ons prima terecht. Wij zijn niet voor niets marktleider in Vlissingen, Middelburg en Goes. Maar ook op andere plaatsen op Walcheren, de Bevelanden, Zeeuws-Vlaanderen zie je ons rondrijden. We zijn er voor heel Zeeland!