Uitstekend!

Zeer goede ervaring gehad, ik had het idee dat er vaart achter de opdracht zat. En omdat het me lijkt dat sommige opdrachten lastig en langzaam uit te voeren zijn in jullie werk vanwege de bureaucratie, vond ik dat dit erg goed was gegaan met een goed eindresultaat.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Zeer kundig, behulpzaam en daadkrachtig

Wij zijn zeer tevreden op alle vlakken.

• Geholpen door: Tessa Luijten

De beste advocaat die ik maar kon krijgen

Geen een moment heb ik getwijfeld aan mijn advocaat. Ze weet heel erg goed waarmee ze bezig is, ze is eerlijk, ze is een vechter, ze motiveert ze denkt met je mee!! Ik ben haar erg dankbaar hoe ze mij door het proces heen heeft begeleid. Top werk!! Ik zal dan ook iedereen aanraden om haar als advocaat te nemen! Ik zou zeggen, maak een afspraak en maak kennis met haar!

duidelijk, doelgericht, daadkrachtig

Bijgestaan bij beëindiging van een dienstverband. Duidelijk afspraken gemaakt, goed gecommuniceerd. Te bereiken resultaat met mij besproken en daarop een doelgerichte strategie bepaald. Door argumenten wederpartij daadkrachtig te pareren, uiteindelijke doel ook bereikt. In aanloop tot het betrekken van Gresnigt & van Kippersluis, veel stress ondervonden. Na het intake gesprek met mevrouw Özkaya viel een enorme last van mijn schouders. Met het bereiken van het in het vooruit gestelde doel is een 5-sterrenwaardering zeker op zijn plaats. Chapeau.

• Geholpen door: Beyhan özkaya

Fantastische service en bijstand

Wij hadden een conflict wat al jaren liep toen wij in contact kwamen met mw. Luijten. Dankzij haar en de bijstand van het kantoor hebben wij ons conflict na al die jaren goed kunnen afsluiten! Dit kantoor raden wij zeker aan als je zoekt naar goede advocaten en bijstand! Echt geweldige service!

• Geholpen door: Tessa Luijten

Zeer deskundig en betrokken advies

Het conflict is geeindigd in een situatie die voor beide partijen acceptabel is. Dit door een deskundige en zeer ervaren begeleiding van onze advocaat. Betrokkenheid in onze zaak was voor ons zeer waardevol.

• Geholpen door: Charles van Mierlo

Altijd goed en eerlijk en je behandel ons als klasse.

Goeie advocaat weet van wanten is ook super intelligent.

goede ervaring met deskundigheid

• Geholpen door: Charles van Mierlo

Zeer deskundig en accuraat.

Ze heeft me advies gegeven bij een scheiding. Dit heeft ze zeer deskundig en accuraat gedaan. Schept snel orde in de chaos en reageert direct op je vragen. Ze is bovendien heel vriendelijk, ik kan haar iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

En goede en professionele kantoor!

Hele goede service en communicatie. Bij de eerste gesprek gelijk een klik en goed advies gekregen. Na 10 andere kantoren gebeld te hebben ben ik bij Gresnigt& van Kippersluis terecht gekomen. Snelle en vlotte afhandeling van de zaak. Heel erg te spreken over de dames Haas en Kaljee. Zeer tevreden en veel succes in de toekomst!

• Geholpen door: Myrthe Haas

Top advocate

Mevr. Colombijn stond ons goed bij. Ze reageerde altijd bijna direct op mijn vragen of verzoeken. Mevr. Colombijn geeft ook eerlijk advies. Ze kijkt naar wat haalbaar is en neemt in goed overleg actie. Kortom een top advocaat.

• Geholpen door: Lisanne Colombijn

Fijne open gesprekken.

Eerlijk advies en tot op bepaalde hoogte is jouw wil wet.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

Ontzettend prettige en deskundige ondersteuning

Ruimte en belangstelling voor de zachte kanten en daarnaast duidelijk, informatief en adviserend ten aanzien van de harde kanten. Oog voor de persoon en zijn/ haar verhaal waarbij de objectiviteit en deskundigheid continu aanwezig blijft.

Zeer positief

Fijne gesprekken, duidelijke informatie verstrekking, heldere uitleg over allerhande zaken en goede begeleiding.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

Mijn ervaring is als zeer positief te omschrijven. Door Joske Kaljee ben ik zeer professioneel en fijn geholpen. Zij is een persoon met een groot empathisch vermogen, hierdoor voelde ik mij begrepen. Ook werd er goed meegedacht. De communicatie verliep vlekkeloos, goed telefonisch bereikbaar en altijd een snelle reactie via de mail.

• Geholpen door: Joske Kaljee

Top advocate

Mevrouw Tijseling geweldige advocate, die haar vak goed verstaat.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

was goed communiceren en fijn samenwerken

Soms werd ik vergeten door de drukte, Anders was het een 10 geweest!

• Geholpen door: Myrthe Haas

Vakkundig en ook persoonlijk!

Een jaar zijn we bezig geweest, maar uiteindelijk hebben we alles tot een succesvol einde weten te brengen. Alles wat GvK heeft aangegeven aan het begin hebben ze waar gemaakt en meer.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Vakkundige, slimme aanpak met oog voor onze situatie

Advocaat Ronald Reumkens heeft van het begin tot het eind met ons meegedacht en ons inzicht gegeven in de gekozen strategie. Dat we onze zaak gewonnen hebben helpt natuurlijk bij een uitstekende beoordeling. Los daarvan echter, was zijn werk en strategie niet alleen vakkundig, wijs en slim, maar ook gedaan vanuit een betrokken houding. En een flinke scheut humor maakte het werken met hem een plezier.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Heel professionele advocaat die alle wetten

Advocaat heeft mijn dossier serieus genomen 3 maanden alles was klaar En ik neb blij van de resultaat! Zoek je een slim en eerlijk advocaat? Bel gauw aan Advocaat Tessa die weet alles rechten voor haar cliënt . Blij en Dank wel

• Geholpen door: Tessa Luijten

Staan klaar voor hun cliënten…

Fantastische ervaring met dit kantoor, niemand wilde mijn zaak aannemen ivm advocaat van onvermogen. Maar dit advocaten kantoor wel!

• Geholpen door: Tessa Luijten

De ondersteuning al zeer prettig ervaren.

Zeer goed geholpen bij de echtscheiding.

Kundig

Heeft verstand en snapt onze zaken

• Geholpen door: Marten van Eerten

Fijn persoonlijk contact

Marjan heeft een warme persoonlijkheid en dat merk je in het contact.

Eerlijk, duidelijk en professioneel

Gedurende drie jaar ben ik door Tessa Luijten bijgestaan. Ik heb de samenwerking met Tessa als zeer prettig ervaren en ik voelde me erg sterk met haar aan mijn zijde. We hebben flink wat hobbels in de weg gehad, maar door haar deskundig advies en optreden is alles uiteindelijk goed gekomen. Ik raad iedereen die een goede, persoonlijke advocaat zoekt dit advocatenbureau aan.

Kloosterstraat 5

3401 CR Ijsselstein