Steun en toeverlaat in moeilijke tijden

Marjan Tijseling is een betrokken en kundig advocaat. Zij had de hele zaak onder controle en kon steeds goed uitleggen wat er nog te gebeuren stond. Het gaf mij enorme rust om te worden bijgestaan door een advocaat die ik voor 100% vertrouw. Ik wens iedereen een advocaat toe als Marjan Tijseling. Zij was echt mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden.

Echt verstand van zaken

Bij mijn echtscheiding liepen de eerste gemaakte afspraken uit het ouderschapsplan niet en er was een veranderde financiële situatie bij ex waardoor ik recht had op hogere kinderalimentatie en op partneralimentatie. Tessa Luijten heeft mij erg goed bijgestaan. Toen gesprekken tot niets leiden zijn we naar de rechtbank gestapt. Tessa heeft mij goed gewezen op alle scenario's. Duidelijke uitleg gegeven, haar verwachtingen vanuit de rechter kenbaar gemaakt (en gelijk gehad) en heeft voor mij het meest haalbare bij de rechtbank voorgelegd. En wij zijn vrijwel op alles in het gelijk gesteld. Het proces is verlopen zoals Tessa mij had voorspeld. Ik ben blij met de begeleiding die ik heb gehad en heb nu eindelijk een rust en duidelijkheid voor mijn kinderen en mijzelf.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Goed advies en altijd snelle reactie.

Het is vaak niet prettig om een advocaat nodig te hebben en een keuze maken welke advocaat in de arm te nemen is/was dan ook bijzonder lastig.Uiteindelijk bij uw kantoor terecht gekomen via uw website. Mijn keuze bleek een goede, Mr. Luijten heeft me bijzonder geholpen in een toch lastige echtscheiding. Zelfs op woensdag (haar vrije dag) was ze betrokken bij mijn zaak en kreeg ik antwoord en of advies. Ik zal dus zeker uw kantoor en Mr. Luijten in het bijzonder aan anderen aanraden.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Zeer goed geholpen en fijne ervaring

Zeer fijne ervaring met de heer Reumkens. Zeer vriendelijke man en goede advocaat. Ook de personen op kantoor zijn Zeer vriendelijk.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Top reacties en advies.

Het is en blijft vervelend om de hulp nodig te hebben van een advocaat. De keuze is/was dan ook bijzonder lastig. Uiteindelijk bij uw kantoor terecht gekomen via internet en uw website. Mijn keuze bleek een goede. Mr. Luijten heeft me bijzonder geholpen in een toch lastige echtscheiding. Zelfs op woensdag (haar vrije dag) was ze betrokken bij mijn zaak en kreeg ik antwoord en of advies. Ik zal dus zeker uw kantoor en Mr. Luijten in het bijzonder aan anderen aanraden.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Goede begeleiding van een echtscheiding.

Mevrouw Tkijseling heeft gedurende onze scheidingsprocess heel goed geholpen. Zij heeft mijn ex-partner en mij de nodige ondersteuning, advies en begeleiding gegeven. Wij vonden het contact zeer prettig en ook onpartijdig. Wij zijn mevrouw dankbaar voor de goede begeleiding.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

Fijne begeleiding en professionele hulp

Uitstekende en professionele begeleiding in onzekere tijden.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

De betrokkenheid, professionaliteit en vakkundigheid is ongekend!

Alweer geholpen door Marjan Tijseling die aandacht heeft voor je persoonlijke verhaal. Haar persoonlijke manier van bijstaan, de betrokkenheid, professionaliteit en vakkundigheid is ongekend! Marjan is een uitstekende en meelevende advocaat die oog heeft voor details, to the point en het verweerschrift was perfect geformuleerd. Ondanks een heftige zaak, wist ze deze zaak tot een goede einde te brengen. Het eind resultaat vind ik eerlijk gezegd teleurstellend maar ik ben, desondanks een kromme juridische Nederlandse systeem, blij met wat Marjan bereikt heeft. Soepele communicatie, heldere taal, meelevend en meedenkend. Er werd ook zeer op prijs gesteld dat een betaling in termijnen mogelijk was. Ik kan Marjan van harte aanbevelen. Heel erg bedankt Marjan, je bent een topper!

• Geholpen door: Marjan Tijseling

uiterst slagvaardig en zeer correct

een goede en professionele samenwerking. snel en korte lijnen.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Hele fijne samenwerking ervaren

Ben goed geholpen fijne gesprekken gehad en ben zeer tevreden over de afwikkeling. Ervaren als een super fijne samenwerking en het meedenken. Beter had ik het niet kunnen wensen.

• Geholpen door: Myrthe Haas

Oplossingsgerichte werkwijze

Er wordt geluisterd, direct geschakeld en een passende oplossing aangereikt waarmee wij verder konden.

• Geholpen door: Tessa Luijten

IK heb het kontakt, alsmede de behandeling van dit dossier door Gresnigt van Kippersluis als zeer prettig, adequaat en snel ervaren.

Zeer Deskundig

Ik vond het een spannende belevenis voor de eerste keer in mijn leven en zeer te vrede met de uitslag.

• Geholpen door: Beyhan özkaya

Goed contact

Omtrent contact kan ik alleen maar als uitstekend ervaren. Ook met de collega die de zaak heel even heeft over genomen.

• Geholpen door: Joske Kaljee

Mevrouw Kaljee Neemt de tijd voor je en luistert aandachtig naar je situatie en wensen.

• Geholpen door: Joske Kaljee

Ontzettend gehoord, gesteund, heel fijn!

Ik ben bijgestaan door Joske en Tessa. Mijn ervaring is zeer positief mede door het luisterende oor, juiste advies passend bij mij. Communicatie verliep vlot, snelle aktie en reactie. Er was een fijne betrokkenheid. Ik voelde mij gesteund!

Mijn ervaring was goed

Ik ben goed geholpen.

• Geholpen door: Beyhan özkaya

Enorm goede ervaring

Mr. Lisanne Colombijn heeft mij enorm goed geholpen in een zaak tegen mijn werkgever. Het uiteindelijke eindresultaat is dat de zaak is gewonnen tegen mijn nu ex-werkgever. Wanneer er direct iets moest gebeuren werd er adequaat,snel,professioneel gereageerd richting de tegenpartij. Mr. Lisanne Colombijn heeft mij de juiste adviezen gegeven omtrent de aanpak, wat heeft geleid tot het winnen van de rechtszaak. Tijdens de rechtszitting heeft Mr. Lisanne Colombijn mij bijgestaan. Uiteindelijk hebben wij niet geschikt met de tegenpartij, wat de juiste beslissing was. Communicatie, deskundigheid, advies en betrokkenheid waren enorm goed. Ik kan iedereen Mr. Lisanne Colombijn aanbevelen.

• Geholpen door: Lisanne Colombijn

Klantvriendelijk met oog voor belangen beide partijen

In een moeilijke situatie vanuit respect en betrokkenheid zakelijke afspraken maken.

Zeer betrokken

Tijdens de hele procedure heb ik grote betrokkenheid gevoeld en dat was enorm helpend in een moeilijke periode. Het contact was heel prettig en duidelijk, afspraken waren helder en er werd goed meegedacht op alle vlakken. Van A tot Z ben ik prima begeleid.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Betrouwbaar, professioneel en kundig.

In een hele ingewikkelde situatie is dit advocatenkantoor van grote waarde geweest. Ze waren bereikbaar en beschikbaar, betrouwbaar in afspraken, zeer prettig in het contact, en hadden altijd snel een passend antwoord op al mijn juridische vragen waarbij er tevens mee werd gedacht over ‘het totale plaatje’.

Uitstekend!

Zeer goede ervaring gehad, ik had het idee dat er vaart achter de opdracht zat. En omdat het me lijkt dat sommige opdrachten lastig en langzaam uit te voeren zijn in jullie werk vanwege de bureaucratie, vond ik dat dit erg goed was gegaan met een goed eindresultaat.

Kloosterstraat 5 3401 CR Ijsselstein

030 688 68 68