- CHAPEAU -

De zaak die ik bij uw kantoor heb neergelegd is voor MIJ een hele emotionele heftige gebeurtenis. Maar Mathilde heeft door haar fantastische deskundige en empathische hulp mij enorm geholpen op vele fronten. Zij is al haar afspraken nagekomen en was erg betrokken.

• Geholpen door: Mathilde Reintjes

Mijn ervaring was zeer goed.

Mevrouw Reintjes wou me graag helpen en reageerde snel en was erg vriendelijk. Ook dacht ze goed mee aan de situatie en had ze mijn volle vertrouwen.

Heel erg goed geholpen

Het kantoor is goed bereikbaar Goede dienstverlening Deskundigheid

Vriendelijk en altijd bereikbaar

Duidelijk en vlot

Eerlijke duidelijk manier van communiceren. Goed bereikbaar en regelmatig update’s/overleg.

• Geholpen door: Melissa de Klein

Fijne en snelle communicatie,kundig .

Ik heb het als erg prettig ervaren,luisterend oor en erg snelle reactie via mail of telefoon.

• Geholpen door: Melissa de Klein

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen in alle opzichten, professioneel, eerlijk en open. Ik zal zeer zeker jullie aanbevelen.

• Geholpen door: Stephanie van Buuren

zorgvuldig, adequaat, agrarische kennis en klantgericht

Beste Charles, We geven je niet alleen 5 sterren omdat het goed is afgerond maar vooral omdat je tot het eind toe er bovenop zat. Alles wat we stuurden las je met aandacht door en daar reageerde je op. Je sprak met onze andere adviseurs maar vertrouwde alleen op jezelf. Jij wilde weten dat het goed zat. Bovendien vonden we het erg prettig dat je altijd even kort overlegde of de zaken benoemde/herhaalde zodat we wisten wat er gaande was. Maar ook als mens voelden wij ons gekend en serieus genomen en geen nummer. Hartelijke dank voor jou en je team. Warme groet; namens de familie

• Geholpen door: Charles van Mierlo

Adequaat en kennis van zaken

Ik heb het kontakt gedurende zeker 1,5 jaar als prettig ervaren. Kennis van het erfrecht was er en er werd snel gereageerd op reacties van opdrachtgever en tegenpartij.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Professionele advocaat kaljee

Ik ben echt blij en goed professionele advocaat mvr kaljee heeft naar mij goed geholpen en we hebben rechtzaak gewonnen door mijn advocaat mvr kaljee gr samir

• Geholpen door: Joske Kaljee

Doortastend, professioneel, maar bovenal empatisch!

Had het gevoel vast te lopen en heb hulp ingeschakeld bij het regelen van een nalatenschap, die uiteraard gepaard gaat met emoties en een stuk geschiedenis. Ik kon gelukkig al snel terecht en vond een luisterend oor, duidelijke communicatie met korte lijnen en - tegen mijn verwachting in - door het handelen van Myrthe een snel en positief resultaat.

• Geholpen door: Myrthe Haas

Hele fijn mediator die weet op het juiste moment te sturen en oplossingsgericht meedenkt !

Wij zijn heel fijn geholpen, word er meegedacht maar ook vooral de ruimte geboden om samen te sparren. Ondanks ons de wat moeilijkere casus en hoge emoties wist mevrouw elke keer de gemoederen laag te houden en op een rustige fijne manier verder te gaan.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

Laagdrempelig, behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

Mijn ervaring met dit kantoor, of eigenlijk met Myrthe Haas heb ik met oprecht, ondanks de situatie, als heel prettig ervaren. Ze maakt de situatie niet mooier dan het is. Ze is duidelijk en geeft goed advies en onderbouwd dit ook “makkelijk”. Denkt mee, juist door te luisteren wat ik te melden had over de hele situatie. Daardoor toch beter eruit gekomen, dan dat ik erin ging. Het is gewoon fijn om vertrouwen in iemand te hebben, die naast je staat, niet mee gaat in de emotie, het bij de feiten kan houden en in balans een zaak aan te gaan. Ik hoop eigenlijk haar niet meer nodig te hebben, maar mocht er toch weer iets zijn, zal ik haar zeker weer als eerste bellen. Myrthe, dank je wel voor alles!

Behulpzaam en eerlijk advies

Soms heb je wat advies nodig omdat je er zelf niet uit komt. Dan ben je bij GVK- advocaten op zijn plek. Ze helpen je met hun kennis en ervaring in de richting die nodig is om verder te kunnen. Tevens is er genoeg kennis om je te begeleiden in de stappen die komen gaan en heb ik het ervaren als echt een steun in de rug en welke vraag ik ook had en hoevaak ik ook belde elke keer werd ik netjes te woord gestaan. Stephanie van Buuren is echt een topper en zal je zeker helpen en je een eerlijk en recht door zee advies geven. Zeker een aanrader.

• Geholpen door: Stephanie van Buuren

Hele fijne en coulante mensen

Mathilde Reintjes stond altijd klaar voor me als ik met vragen zat of een probleem. Het zijn echt goeie advocaten die weten wat ze doen.

• Geholpen door: Mathilde Reintjes

Vriendelijk, deskundig en korte lijnen

Ik ben erg blij dat ik mijn hulpvraag bij Mathilde heb kunnen beleggen en juridische deskundigheid, vriendelijkheid en snelheid hiervoor terugkreeg. Door de omstandigheden voelde ik me soms erg eenzaam, Mathilde nam dat tijdens onze gesprekken even weg. Ik ben uiteindelijk met behulp van Mathilde in het gelijk gesteld. Advocatenkantoor Gresnigt en van Kippersluis, met name Mathilde, zou ik dan ook ten zeerste aanbevelen.

Fijne communicatie en snel

Bij mijn vaststellingsovereenkomst was het belangrijk dat er zo snel mogelijk een advies kwam zodat ik de zaken af kon sluiten met mijn werkgever. Mathilde heeft mij snel van een advies kunnen voorzien met een goede uitleg. De communicatie was erg fijn en duidelijk, ik voelde me vanaf het eerste contact geholpen, ik ben blij dat ik bij haar terecht kon.

• Geholpen door: N.v.t.

uitstekend

Mr. Kaljee een zeer deskundige betrokken advocate. vanaf 1ste gesprek viel er een zware last van mijn schouders alleen omdat ze heel begripvol was. alleen dat al leek alsof ik de zaak al gewonnen had. en dat heb ik ook. Ik zou mevrouw mr. Kaljee zeker aan iedereen aan raden. advocate zoals haar geven een mens vertrouwen in het rechtssysteem.

Zeer goed geholpen

Dankzij de professionele begeleiding die ik heb gehad van dit kantoor, zijn de zaken omtrent pensioen verevening en partneralimentatie helemaal opgelost! Ik heb ook iedere keer heel snel antwoord op vragen en mailtjes gehad, waar ik heel blij mee was. Ik raad "Gresnigt van Kippersluis Advocaten daarom ook ten zeerste aan!

• Geholpen door: Myrthe Haas

in goed overleg tot een tevreden antwoord gekomen.

mevrouw Mathilde Reijntjes, heeft mij van een deskundig advies voorzien. De geboden oplossing is nu in werking getreden.

• Geholpen door: N.v.t.

Prettig en zeer deskundig

Snel en deskundig geholpen. Voelde me erg op mijn gemak ondanks de moeilijke situatie.

Fijn geholpen

Vriendelijk. Goed geholpen. Snel antwoord

• Geholpen door: Jaap Degenaar

Tessa heeft mij erg goed geholpen!

Tessa heeft mij goed geholpen, gaf veel vertrouwen, duidelijkheid en eerlijkheid. Dank daarvoor!!

• Geholpen door: Tessa Luijten

Super goed!

Mevrouw Kaljee heeft mij heel goed bijgestaan in mijn zaak. Ben super tevreden met haar en al haar hulp. Ze is heel geïnteresseerd en neemt snel actie in alles.

Over Advocaatscore.nl