Staan klaar voor hun cliënten…

Fantastische ervaring met dit kantoor, niemand wilde mijn zaak aannemen ivm advocaat van onvermogen. Maar dit advocaten kantoor wel!

• Geholpen door: Tessa Luijten

De ondersteuning al zeer prettig ervaren.

Zeer goed geholpen bij de echtscheiding.

Kundig

Heeft verstand en snapt onze zaken

Fijn persoonlijk contact

Marjan heeft een warme persoonlijkheid en dat merk je in het contact.

Eerlijk, duidelijk en professioneel

Gedurende drie jaar ben ik door Tessa Luijten bijgestaan. Ik heb de samenwerking met Tessa als zeer prettig ervaren en ik voelde me erg sterk met haar aan mijn zijde. We hebben flink wat hobbels in de weg gehad, maar door haar deskundig advies en optreden is alles uiteindelijk goed gekomen. Ik raad iedereen die een goede, persoonlijke advocaat zoekt dit advocatenbureau aan.

Zeer deskundige advocaat

Advocaat, de heer R. Reumkens, pakt zeer snel de materie op, Weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden en beschikt omdat hij de materie snel oppakt over een goede dossierkennis. Heeft een rustige uitstraling dat hij uitstraalt op zijn cliënt.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Ik ervoer de inzet en toewijding als heel positief

Nogmaals: heel positief, maar ik had graag de zaak volledig gewonnen. Ik schoot daar zelf tekort qua tijdsinvestering..

• Geholpen door: Charles van Mierlo

Een luisterend oor

In eerste instantie had ik geen verwachtingen echter na mijn intakegesprek met Lisanne Colombijn, ging ik met de volste vertrouwen naar buiten. Nu nog de praktijk...qua communicatie een grote pluim tov het luisteren en schakelen op het juiste moment. Haar werkwijze is wat je als client zou verlangen, dit heeft geresulteerd in een doelgerichte plan van aanpak. Eindresultaat een 10 Ik zal GVK advocaten ieder aanraden. L.M. Etty

• Geholpen door: Lisanne Colombijn

Uitstekend advies, eerlijk en duidelijk.

Ik heb het contact met mijn advocaat in de afgelopen jaren als zeer betrokken, prettig en deskundig ervaren. De begeleiding tijdens de scheidingsprocedure was kundig en adequaat. In de jaren daarna uiteindelijk door gedegen en kundig advies is het vermogen naar behoren verdeeld. Zeer betrokken, menselijk en terzake kundig.

Opgevangen

Het moet benadrukt worden dat de medewerkers van GvK mij met mijn zaak zeer goed hebben opgevangen. Ondanks het feit dat de zaak in kwestie redelijk rechttoe-rechtaan was wat betreft het kwaad dat is geschiedt, heb ik ruim de tijd en ruimte gekregen om mijn verhaal te delen en samen een plan van aanpak te ontwikkelen. De communicatie en besprekingen gedurende de zaak waren van het hoogste niveau. Het eindresultaat was ondergeschikt aan het proces. Met zeer veel dankbaarheid en tevredenheid raad ik de services van GvK aan iedereen aan die een kromme waarheid recht wilt zetten.

• Geholpen door: N.v.t.

Naar alle tevredenheid geholpen

Erg goede ervaringen met de advocaten die mijn zaak succesvol hebben afgerond. Bij elke stap werd ik netjes op de hoogte gehouden en ze hebben alles gegeven om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. En dat is 100% gelukt! Bedankt Beyhan en Roland voor alle hulp, deskundigheid en vertrouwen in mij.

prettige samenwerking

Tijdens een uitdagende situatie is het fijn dat Marjan naast haar juridische expertise ook de nodige empathie laat zien. Ze denkt mee om naar praktische oplossingen te werken, vanuit het wetboek en wat past in mijn context.

Deskundig, professioneel en betrokken

Myrthe heeft de informatie zich steeds snel eigen gemaakt en kon ons daardoor concreet en deskundig adviseren. Dat is natuurlijk ook de reden waarom je om advies vraagt, maar het is fijn als dat dan ook gebeurt. En dat was niet altijd binnen de 'normale ' kantoortijden. Het hielp ons zeker dat er vanuit een niet emotionele kant naar het dossier werd gekeken. Myrthe is deskundig en gaf daardoor ook adviezen waar we iets mee konden. We zijn blij dat Myrthe ons bijgestaan heeft in deze kwestie, en ondanks dat er geen face to face contact is geweest, hebben we zeker een 'goed' gevoel gehad bij Myrthe.

• Geholpen door: Myrthe Haas

Heel fijn en deskundig geholpen!

Wij zijn heel fijn en deskundig geholpen door Myrthe, en hebben ook altijd het gevoel gehad dat ze heel betrokken was.

• Geholpen door: Myrthe Haas

Plezierig contact met goed resultaat

Het contact met advocaat Marten van Eerten was altijd plezierig. Dossier is adequaat opgepakt en resultaat is waar we op hoopten. Helemaal top.

• Geholpen door: Marten van Eerten

Fijn contact en goed advies gekregen

Goed geholpen door mr. Kaljee

Mr. Kaljee heeft mij uitstekend bijgestaan in mijn zaak. Ze is empatisch, proactief en zeer deskundig in haar vakgebied. met vriendelijke groet, Ozan Koktas

• Geholpen door: Joske Kaljee

prima geholpen en advies gehad zat kort op de zaak , snelle antwoord en wist wie je was als je belde

Heel erg tevreden

Super fijn geholpen door Joske Kaljee en Maud Winthagen. Uitstekende betrokkenheid en advies. Heel fijn om ook persoonlijk gehoord te worden.

• Geholpen door: Joske Kaljee

Wij zijn heel tevreden met u hulp met deze zaak.

Wij zijn heel tevreden met u hulp met deze zaak.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Zeer goed en tevreden met het resultaat

Ik ben zeer tevreden en zal gvk advocaten zeker aanraden! Alle zaken zijn goed gecommuniceerd en ben ook zeer tevreden met het resultaat.

Het vertrouwen waard

Gemoedelijk en ontspannen geregeld. We werden goed op de hoogte gehouden over de voortgang vd scheiding

• Geholpen door: Marjan Tijseling

Ondanks de corona ben ik goed en snel geholpen, en is alles van een Leie dakje gegaan

Fijn en deskundig geholpen

Mw. Winthagen heeft mij met haar adviezen en kennis zeer prettig geholpen. A.g.v. Corona zal het een en ander langer geduurd hebben, maar al met al snelle afwikkeling van zaken.

• Geholpen door: Maud Winthagen

Uitstekende rechtshulp

Uitstekend geholpen door mevr Ozkaya met mijn zaak. Zaak is naar tevredenheid afgerond. Goed en duidelijk advies. Ben zeer tevreden over de werkzaamheden van mevr Ozkaya.

• Geholpen door: N.v.t.