erg prettig

geweldig

Tevreden

Heb wel spijt dat ik niet had geluisterd aan advies van roland .

Goed advies

Prettig en positief

Huurconflict

Wat een een prachtig dame! Een schat van een mens en heel hulpzaam! Altijd bereikbaar en reageert heel snel op mails. Ze leefde met me mee in mijn probleem en voelde mij altijd zo gerustgesteld als ik haar sprak. Ze heeft zoveel gedaan in mijn zaak dat andere advocaten misschien niet konden doen! Ik ben haar zo dankbaar omdat ik van die probleem af ben! Mevrouw Lisanne Colombijn uw bent een topper! Heel professioneel maar ook heel menselijk! Ik wens je zoveel succes in uw carrière!

• Geholpen door: Lisanne Colombijn

zie hieronder

Professionaliteit met (mede)menselijk begrip

Zeer goede communicatie, inhoudelijk deskundig, gevoel voor omstandigheden en zakelijk gezien het best haalbare resultaat.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Deskundig - met oog voor de cliënt!

Ik heb de samenwerking Marjan als ontzettend prettig ervaren. Ze is iemand die zich echt interesseert in haar cliënt en dat belang voorop stelt. Kortom ik zou Marjan zeker aanbevelen wanneer iemand in mijn omgeving is op zoek is naar een deskundige advocaat.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

super geholpen

ik was nog nooit met een advocaat in contact geweest dus wist niet wat ik ervan moest verwachten maar ik ben zo goed geholpen en snapte ook alles wat er verteld werd echt heel fijn

• Geholpen door: Joske Kaljee

Prettige samenwerking , met een zeer deskundige advocaat

Dhr van Mierlo heeft mij op vlotte en deskundige manier van mijn probleem met een verpachter afgeholpen.

• Geholpen door: Charles van Mierlo

Ik werd gehoord en serieus genomen

Mijn ervaring bij Gresnigt en van Kippersluis is zeer positief. Mijn advocaat was Marjan Tijseling en vanaf het eerste contact voelde ik me op mijn gemak. We hebben kennis gemaakt op het kantoor en verder verliep ons contact telefonisch of per mail, maar dat was voldoende voor mijn zaak. Ze probeerde met me mee te denken en luisterde naar wat ik te zeggen had. Ik voelde me gehoord en gesteund en dat is precies wat ik nodig had. Het ging mij niet om winnen, maar om rechtvaardigheid en ze heeft me geholpen om dat te bereiken.

• Geholpen door: Marjan Tijseling

super

zeer goed en deskundig geholpen

• Geholpen door: Annemijn Dijkstra

De samenwerking was geweldig.

• Geholpen door: Maud Winthagen

Goed advies en wordt meegedacht.

Via familie bij Tessa Luijten terecht gekomen. Inmiddels al 2x goed geholpen. Ze denkt goed mee en houdt ook rekening met de financiële kant. Communicatie goed via de mail en telefoon. Kortom goed en vertrouwd advies.

Professioneel, betrokken en deskundig

Kantoor GvK en meer bepaald mr Luijten, heeft mij meerdere malen uitmuntend en tot volledige tevredenheid bijgestaan in familierecht kwesties. Betrokken, deskundig en helder over de juridische positie. Ook helder over kosten en verloop van de procedure. Zoals je van een professional kunt en mag verwachten.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Fijn contact met duidelijke uitleg.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Goed werk verricht en aardig in de omgang. Begreep mij goed. Zou aanbevelen.

Was goed

• Geholpen door: Tessa Luijten

Advocaat die weet waar e het over heeft.

Vooraf in een gesprek werden de stappen duidelijk verteld. Ook hoeveel tijd er over de stappen heen zouden gaan. We wisten gelijk waar we aan toe waren en wanneer ons proces afgerond was. Alles klopte precies zoals vooraf besproken. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Fijn advocatenbureau prettig om mee samen te werken

Fijne ervaringen, open en heldere communicatie. Fijne advocate Tessa Luijten. Betrokken en fijn in de omgang.

Meedenkend en duidelijk kantoor

De rede dat we nu ruim 7 jaar bij dit advocatenkantoor aangesloten zitten is wel duidelijk . Niets is teveel,al wordt iets vaker teruggekoppeld

• Geholpen door: Myrthe Haas

het is voor mij een moeilijke maar rustgevende periode geweest

het was voor mij geen makkelijke tijd zo,n rechtzaak maar dankzij het makkelijke praten met mvr, Dijkstra over en weer de uitleg van de moelijke woorden die ze af en toe gebruikte wat voor haar heel normaal is maar ook de bespreking van het hele proces kreeg ik geweldig uitgelegd en ook in de rechtzaal waar ze alles goed kon bespreken en uitleggen en alles perfect beschreven en georderd had vandaar dat ik een groot vertrouwen in haar had in mijn ogen heb ze de score van 10 dik verdiend hartelijk groetend Albert v Ettekoven

deskundige en prettige samenwerking

zeer prettige samenwerking. deskundige opbouw van een zeer volledig dossier. naast juridische kennis ook veel inzicht in de financiële kanten van de zaak.

• Geholpen door: Annemijn Dijkstra

Myrthe haas is een perfecte en proffesioneler advocaat

Myrthe is proffesioneel,zeer gekwalificeerd maar ook met heel veel gevoel en met het inleven van een client.een advocaat ten top

• Geholpen door: Myrthe Haas

Top Service

Nadat een aannemer mijn huis niet goed gerenoveerd had en mijn rechtsbijstand verzekeraar mijn zaak helemaal verprutst had heb ik deze advocatenkantoor benaderd of zij mijn zaak konden overnemen. Alle fouten van de rechtsbijstand verzekeraar en de aannemer uitgestippeld en rechtgezet, goed advies gegeven en van te voren eerlijk aangegeven waar ik recht op heb. Samen met mijn advocaat van Gresnigt van Kippersluis de zaak goed en succesvol afgerond ondanks dat de zaak al bijna helemaal verprutst was door mijn rechtsbijstand verzekeraar. Als ik deze kantoor niet benaderd had dan had ik duizenden euro's verlies gehad en had ik de hoop opgegeven in mijn zaak en het laten zitten. Zeer professioneel geholpen de gehele traject en echt het maximale uit hun dienstverlening gehaald om de zaak succesvol af te ronden. Een betere advocaat dan van Gresnigt van Kippersluis had ik niet kunnen vinden.

• Geholpen door: Lisanne Colombijn

Maud is een zeer deskundig en betrokken advocaat. Ze werkt heel precies en communiceer punctueel en duidelijk.

• Geholpen door: Maud Winthagen

Goed en duidelijk terugkoppeling

Plezier contact en correcte afwikkeling.