Wij zijn heel tevreden met u hulp met deze zaak.

Wij zijn heel tevreden met u hulp met deze zaak.

• Geholpen door: Roland Reumkens

Zeer goed en tevreden met het resultaat

Ik ben zeer tevreden en zal gvk advocaten zeker aanraden! Alle zaken zijn goed gecommuniceerd en ben ook zeer tevreden met het resultaat.

Het vertrouwen waard

Gemoedelijk en ontspannen geregeld. We werden goed op de hoogte gehouden over de voortgang vd scheiding

• Geholpen door: Marjan Tijseling

Ondanks de corona ben ik goed en snel geholpen, en is alles van een Leie dakje gegaan

Fijn en deskundig geholpen

Mw. Winthagen heeft mij met haar adviezen en kennis zeer prettig geholpen. A.g.v. Corona zal het een en ander langer geduurd hebben, maar al met al snelle afwikkeling van zaken.

• Geholpen door: Maud Winthagen

Uitstekende rechtshulp

Uitstekend geholpen door mevr Ozkaya met mijn zaak. Zaak is naar tevredenheid afgerond. Goed en duidelijk advies. Ben zeer tevreden over de werkzaamheden van mevr Ozkaya.

• Geholpen door: N.v.t.

Voor kinder alimentatie! Goed geholpen door Joske.

• Geholpen door: Joske Kaljee

Voelen en weten dat er een professionele basis is waar je goed mee kunt samenwerken.

Niets is zo vervelend wanneer je met zaken te maken krijgt en kennis van de wet voor nodig hebt terwijl je die kennis, tijd en energie niet hebt. Dan is het zo ontzettend fijn dat je kunt vertrouwen op professionele kennis, iemand die met je meedenkt en ook bereikbaar is. Korte lijntjes zijn fijn, zeker wanneer je niet al te veel nachten wakker wil liggen van een kwestie die dat niet waard, is maar dat toch met je doet. Iedereen heeft vast wel eens een keer in zijn leven hiermee te maken. In Myrthe de Haas hebben wij een fijne advocate gevonden die ons daarbij een degelijke basis heeft gegeven, oog heeft voor menselijkheid en ruimte geeft om eigen beslissingen weloverwogen te nemen.

• Geholpen door: Myrthe Haas

Goede juridische kennis van zaken met daar een uitstekend persoonlijke betrokkenheid.

Zeer positief!!

Prettige ervaring

Met spoed had ik een advocaat nodig en ik kon gelijk dezelfde dag terecht bij advocatenkantoor Gresnigt & van Kippersluis. Mevrouw Luijten heeft me zeer goed bijgestaan in een voor mij belangrijke zaak.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Advies op maat, met aandacht en zorg opgesteld.

Zie boven.

• Geholpen door: N.v.t.

Begeleiding en advies zeer professioneel

Myrthe is een professional die niet alleen haar vak zeer goed verstaat, ze is ook empatisch en begaan. Ze heeft mij bij elke stap van het proces begeleid en geadviseerd maar tevens ook alle ruimte gegeven om mijn eigen beslissingen te nemen. Zij bleek een perfecte match te zijn voor mij en mijn zaak. Ik had me geen beter advocate kunnen wensen. Top!

• Geholpen door: Myrthe Haas

Betrokken en doortastend van het begin tot het einde.

Komt snel tot de kern van de zaak. Hoort haar cliënten écht !

Deskundig en betrokken persoonlijkheid

Marten is een gedreven man die er na 4 jaar moeizame strijd er nog altijd vol voor ging. Met zijn ervaring en deskundigheid gaf hij ons goede adviezen. Hij had ook altijd een luisterend oor als wij het even niet meer zagen zitten. Marten deed altijd alles in overleg met ons en wanneer wij er anders over dachten werd er op een goede manier over gediscussieerd en kwamen we altijd tot een oplossing. Samen werken met de cliënt staat bij dit kantoor hoog in het vaandel.

• Geholpen door: Marten van Eerten

Zeer prettige ervaring

Alle contact momenten met mevrouw Haas ervaar ik als fijn en prettig. Het resultaat is zoals gehoopt en de communicatie daarover verliep soepel en netjes. Mevrouw Haas doet haar werk zeer professioneel.

Meedenken ,behulpzame vriendelijk service

• Geholpen door: Tessa Luijten

Mijn advocaat was er altijd voor mij, top !

Met volle overtuiging heb ik dezelfde advocaat gekozen voor een tweede keer. Helaas had ik nog een keer een advocaat nodig, zij heeft mij bij 2 rechtszaken geweldig bijgestaan, ik ben en was super blij met haar. Zij heeft haar uiterste best voor mij gedaan en heeft zich terdege voorbereid zeker voor mijn tweede rechtszaak kon ik altijd bij haar terecht !

erg prettig

geweldig

Tevreden

Heb wel spijt dat ik niet had geluisterd aan advies van roland .

Goed advies

Prettig en positief

Huurconflict

Wat een een prachtig dame! Een schat van een mens en heel hulpzaam! Altijd bereikbaar en reageert heel snel op mails. Ze leefde met me mee in mijn probleem en voelde mij altijd zo gerustgesteld als ik haar sprak. Ze heeft zoveel gedaan in mijn zaak dat andere advocaten misschien niet konden doen! Ik ben haar zo dankbaar omdat ik van die probleem af ben! Mevrouw Lisanne Colombijn uw bent een topper! Heel professioneel maar ook heel menselijk! Ik wens je zoveel succes in uw carrière!

• Geholpen door: Lisanne Colombijn

zie hieronder

• Geholpen door: Annemijn Dijkstra

Professionaliteit met (mede)menselijk begrip

Zeer goede communicatie, inhoudelijk deskundig, gevoel voor omstandigheden en zakelijk gezien het best haalbare resultaat.

• Geholpen door: Tessa Luijten

Deskundig - met oog voor de cliënt!

Ik heb de samenwerking Marjan als ontzettend prettig ervaren. Ze is iemand die zich echt interesseert in haar cliënt en dat belang voorop stelt. Kortom ik zou Marjan zeker aanbevelen wanneer iemand in mijn omgeving is op zoek is naar een deskundige advocaat.

super geholpen

ik was nog nooit met een advocaat in contact geweest dus wist niet wat ik ervan moest verwachten maar ik ben zo goed geholpen en snapte ook alles wat er verteld werd echt heel fijn