Duidelijk en constructief advies

Fijn dat er op een open wijze gecommuniceerd wordt en meegedacht.

• Geholpen door: Bert Jan Souman

Maatwerk...passend bij onze vraag en perspectief

Daadkrachtig, adequaat maatwerk. We zijn geholpen op een manier die helemaal past bij onze vraag en ons perspectief. Heldere lijn, voortdurende reflectie mogelijk om bij te sturen in de situatie.

• Geholpen door: Bert Jan Souman

Zeer goed geholpen.

De mensen van ECHT hebben ons op een hele fijne manier geholpen. Zijn hun afspraken nagekomen en gaven ons echt het gevoel dat het bij hun in goede en bekwame handen was! Zeer zeker aan te raden!

• Geholpen door: Koen Horstman

Koen heeft mij goed geholpen en de keuze om voor Echt Advocaten te kiezen heeft positief uitgewerkt. Klasse!

• Geholpen door: Koen Horstman

Sint Antonieweg 10 8161CG Epe