Na uitgebreid onderzoek, en vele offertes later van Ensys heb ik uiteindelijk toch voor de aangeboden installatie gekozen. Reden was de kwaliteit van de Zonnepanelen, de beschikbaarheid van foto's van de installatie en de zijkappen en het meenemen van het veranderen van een bestaande schansopstelling naar een osst-west opstelling. De installatie is door een professioneel team uitgevoerd, naar volledige tevredenheid. Ik kan Robin en zijn team van installateurs bestaande uit Jes, Joris en Wesley van harte aanbevelen.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Jaap, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta Energie

Goed meedenkend advies en zeer fijne samenwerking

Contact gehad met Robin die ons goed en duidelijk advies gaf. Na wat uit zoek werk en nachecken bleek ook te kloppen. Was zeer geduldige en gaf ons de ruimte om onze eigen keuzes te maken. Het liggen van de panelen ging ook goed leuke aardige gasten die onze panelen mooi hebben geplaatst.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste UA, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Top - gevoel voor teamwork

Fijne ervaring. Na enig onderzoek via het internet, werden wij benaderd door Robin de Jong, met het vriendelijke verzoek of hij ons een persoonlijke vrijblijvende uitleg mocht komen geven. Hier hebben wij gebruik van gemaakt en kregen een keurige heldere uitleg in diverse opties. Wij hadden inmiddels bij 3 bedrijven een offerte uitstaan. Robin gaf opvolging aan de offerte (aangeleverd in meerdere opties & tevens een mooi legplan). Vanwege onzekerheid in Corona periode hebben besloten dit op de baan te schuiven. Dit begreep hij. Na deze periode toch besloten om zonnepanelen te leggen. Contact opgenomen met Robin gezien hij bij ons het vertrouwen had gewekt (extra stukje vertrouwen wat bij ons ook mee woog, is dat er geen vooruitbetaling nodig was). Na akkoord, werden wij de dag erna gebeld om een afspraak in te plannen voor de plaatsing. De plaatsing kon binnen 1 maand plaats vinden (wij hadden een voorkeurdag, waar ook gehoor aangegeven werd). Keurige snelle opvolging ! Op de dag, werden de panelen door 2 mannen geplaatst. Er waren wat haken vergeten, maar dat is keurig opgelost. De plaatsing verliep keurig. Evt. gebroken dakpannen zijn vervangen en resten zijn keurig opgeruimd. Een derde persoon kwam het team nog even ondersteunen. Vlotte man, wie ook zo vriendelijk was mij te helpen met de aanmelding. Na de plaatsing boden ze aan om de minimale resten van het boren (plaatsing omvormer) op te ruimen. Niet nodig, maar toch netjes ! App geïnstalleerd en werkt. De dag erna werden wij nog keurig nagebeld. Keurig ! Wij zijn heel blij met de beslissing dat we voor Hetta Energie hebben gekozen en raden andere deze ook zeker aan.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Wendy, Bedankt voor je uitgebreide reactie en het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat zowel het advies als de plaatsing van de zonnepanelen zo keurig verlopen zijn. We hopen je graag nog eens te zien in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Heel deskundig en klantvriendelijk

Robin is een hele vriendelijke en deskundige adviseur. Geen doorsnee snelle verkoper maar een echte adviseur die zich hoorbaar in de materie heeft verdiept en passie uitstraalt voor zijn vak. Ook reageert hij erg snel en adequaat op vragen. Wij hebben nu een prachtig zonnepaneel systeem dat helemaal aansluit op onze wensen en mogelijkheden. Top bedrijf!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Mattheo, Bedankt voor je enthousiaste reactie en het prachtige cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en het nieuwe zonnepanelensysteem. We hopen je graag nog eens van dienst te zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Vriendelijk en uitstekend advies

Vriendelijk en uitstekend advies

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Pascal, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goed en duidelijk advies

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Hans, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goed advies

Goed advies, duidelijke offerte, goed overleg over de uitvoering. Schriftelijke garantie op materialen en opbrengst / rendement

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Kees, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Heel blij met de plaatsing van de zonnepanelen

Vanaf het eerste bezoek tot aan plaatsing (en daarna) zijn we correct geïnformeerd. Er werd alle tijd genomen om alles uit te leggen. Het plaatsen ging ook vlot. Er werd netjes gewerkt en na afloop is ook alles weer netjes opgeruimd. We zijn enorm blij met ons aandeel in een schonere toekomst.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Rianca, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing. We hopen je graag nog eens van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta Energie

Ik kreeg duidelijk advies over de mogelijke opties en ook latere vragen werden duidelijk beantwoord. Er werd uitvoerig rekening gehouden met specifieke wensen en nadat we besloten hadden de zonnepanelen te laten plaatsen, werd alles snel geregeld. De plaatsing en het aansluiten is heel netjes gedaan. Super tevreden en zeker een aanrader voor iedereen die zonnepanelen overweegt.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Melany, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en met de plaatsing van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Betrokken en goede kennis van zaken

Robin weet waar hij het over heeft en kan over zowel de financiële als de technische kanten beide goed adviseren. Het is fijn dat bij de installatie van de zonnepanelen hij meekijkt zodat alles precies goed uitgevoerd wordt!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Zonnepanelen

Beste Stijn, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons advies en de installatie van de zonnepanelen. We zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Verbazingwekkend

Heeft ons renovatie project helemaal onder handen genomen. Met resultaten die we niet hadden verwacht. De uitkomst van het rapport maken een echte + voor ons project. Verder heel meedenkend en altijd bereikbaar voor vragen.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Warmtepomp, Zonnepanelen, Isolatie

Beste Kelvin, Bedankt voor je positieve reactie en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons advies en de begeleiding van jullie renovatie. We zijn jullie graag nog verder van dienst in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Goed advies en helemaal ontzorgd

Prettig in contact en snel in handelen Goed geadviseerd en helemaal ontzorgd voor wat betreft zowel de keuze van de installatie en het daadwerkelijk installeren

Beste John, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze begeleiding en de installatie van de zonnepanelen. We zijn je graag nog verder van dienst in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Hetta energie

Het zonnetje op het huis is het waard

Techniek lijkt minder relevant met Hetta Energie. Het is een wandeling door en om het huis. De meterkast, het dak en de route voor de verbinding met relevante gegevens worden uitgewisseld. Het zijn vakmensen, gewone mensen met een specifieke kijk op onze wereld en ons huis. Ook prijsbewust als we het over kosten hebben. Scherp en zakelijk. Na akkoord kregen we goede vakmensen toegewezen die snel en binnen een dag de zonnepanelen operationeel hadden. Bedankt!

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Zonnepanelen

Beste Arjan, Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we je zo goed van dienst konden zijn. We zie je graag nog eens terug in de toekomst. Met zonnige groet, Hetta energie

Zonder poespas

Wij kregen twee mogelijkheden; een standaard paneel en een paneel uit het hoger segment met de bijbehorende informatie. Duidelijk en overzichtelijk. De keuze, op basis van wat wij zelf belangrijk vinden, hebben we vervolgens zelf gemaakt. Plaatsen van de panelen gebeurde bij ons binnen week en is tegenwoordig door het standaard systeem zeer eenvoudig. Gevolg, binnen een week na het eerste gesprek wekken wij al onze eigen zonne-energie op. Top.

• Waar heeft Hetta energie u mee geholpen? Energieadvies, Zonnepanelen

Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en de installatie van de zonnepanelen. We hopen je graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Hetta energie

Over Hetta Energie

Hetta energie helpt u om uw huis of kantoor zo efficiënt mogelijk energieneutraal te maken. Op basis van onze gebouwsimulatie en berekening van het warmteverlies en de koellast komen we met een advies. Zo ziet u in één oogopslag welke energiebesparende oplossingen effectief zijn. En welke niet. Samen bepalen we hoe we uw woning of kantoor aanpassen. Tot slot kunnen wij de installatie voor u verzorgen met producten van de hoogste kwaliteit. Verduurzaam uw woning of kantoor in drie stappen. 1 Energiescan 2 Advies 3 Installatie Dat is Hetta energie. Wij zorgen dat uw woning voor ú werkt.