De waterspecialist heeft goed meegedacht met voor ons de beste oplossing tav de plaatsing van de waterontharder. Bij installatie is keurig gewerkt. Uitleg was ook goed. Ben heel tevreden.

Bedankt voor je positieve reactie Maria!

Zeer tevreden, hadden we jaren eerder moeten doen!

Doet alles wat het beloofd heeft. Vooral de minder droge huid vind ik prettig. Maar ook de huishoudelijke apparaten en sanitair zonder kalkaanslag zijn erg fijn. In de afwasmachine gebruik ik nu losse poeder ipv tabletten, omdat ik maar heel weinig nodig heb net als bij de wasmachine.

Bedankt Dick, geniet ervan!

Perfect.

Uitleg was prettig en installatie was keurig uitgevoerd.

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Tevreden over de uitgevoerde opdrachten

Bedankt Dick, we wensen je veel plezier van zacht water!

Snel , eerlijk en vakkundig

Goede , deskundige uitleg . Snelle plaatsing. Werkt perfect. Een aanrader voor ieder huishouden.

Leuk om te lezen Marco, bedankt!

Weet waar ze het over hebben.

Prima geholpen . Goede en vriendelijke monteur. Dikke pluim.

Bedankt voor de positieve review! Veel plezier van zacht water.

Het plaatsen van een systeem op een andere plaats dan gewoon.

We zijn zeer tevreden op de manier waar het systeem geplaatst is. Namelijk in de schuur. Het leidingen zijn keurig aangelegd. Dank daarvoor.

Graag gedaan! We wensen jullie van woongenot toe van zacht water.

Prettig contact vooraf en een zeer goede monteur die alles keurig monteert. Wat wil je nog meer? Het zachte water wat daarna uit de kraan komt? Ook dat is dik voor elkaar! Bedankt!

Leuk om te lezen Mario! Dankjewel voor de positieve woorden.

Hadden we eerder moeten aanschaffen!!!

Na een goed en duidelijk gesprek met Peter besloten om een waterontharder aan te schaffen. Situatie in het appartement bekeken waar hij moest komen. Goed vakkundig geïnstalleerd begin december. Hadden we eerder moeten aanschaffen. Een aanrader met dit bedrijf zaken te doen !!!

Bedankt Chris! Nog veel plezier van de waterontharder.

Goed en duidelijk advies en perfecte installatie

Adviesgesprek was duidelijk, verschillende opties besproken die passend waren voor ons gezin. Zeer vriendelijke installateur van de waterontharder die met ons meedacht. De installatie bij ons was best lastig, omdat deze in de kelderkast geplaatst moest worden, waarbij de leidingen onder de grond doorgetrokken moesten worden, maar prima opgelost!

Bedankt Marcella! Veel woonplezier van zacht water.

goede aannemer

De monteur werkt goed door en netjes.

Bedankt Helena!

Heel goed, van offerte bespreking tot oplevering

Heel prettig en verduidelijkend gesprek vooraf. Installatie goed afgerond, ondanks wat tegenslag. Resultaat is nog even afwachten.

We hopen dat je snel kan genieten van zacht water. Bedankt voor de beoordeling.

Prima service, alles netjes geregeld en keurig aangelegd

Bedankt Simon, veel plezier van zacht water!

Redelijk/ Goed

Monteur moest wat onderdelen halen Gelukkig wist ik een winkel waar hij dit kon halen Bleek dat hij ze niet meer nodig had Onze buurman werkt bij deze winkel kon ik aan hem terug dus hoefde de monteur ze niet terug te brengen dat scheelde hem ongeveer half uur in tijd. Krijg ik de rekening werd er meer werk gerekend ik dacht +/- € 40,- omdat er geen overloop op de oude waterontharder zat ( zoiets) Heb hier over gemaild, is na gevraagd en recht getrokken zullen we dan maar zien als compensatie werd er terug gemaild. We zijn eruit gekomen maar toch....... Volgende keer goed kijken hoe je het gaat installeren ivm met meer werk.

Vervelend dat het zo is gelopen. Normaal gesproken hebben we alles bij ons om de waterontharder te installeren. We wensen je, ondanks dat de installatie tegen zat, veel plezier van zacht water!

Duidelijk en goede service... Aanrader!!

Duidelijke uitleg over de werking. Monteur werkte erg netjes, snel en dacht mee. Heb er totaal geen spijt van. Je merkt het verschil van douchen tot aan je was, het is veel zachter.

Super om te horen. Bedankt voor de beoordeling en geniet van kalkvrij water!

goede afspraken gemaakt

Afspraken nagekomen

Bedankt Jan!

Doen op prima wijze wat is afgesproken.

Na zich op de locatie georiënteerd te hebben van de situatie, geven zij een goed en passend advies. Leveren een goed product voor een redelijke prijs. Peter is een kundige en betrouwbare ondernemer.

Dankjewel Jan, leuk om te horen. Veel woonplezier van zacht water!

Installatie werkt goed, maar voor de zoutblokken wordt een bizar hoge prijs gevraagd!

Tip: Koop de zoutblokken via internet, daar ben je €2 per zak minder kwijt.

Eerst wel wennen aan de smaak, maar qua schoonmaak ...IDEAAL !

Als eerste ; Excuus voor de late reactie. Bij ons is de waterontharder in september 2020 gemonteerd,professioneel is uitgevoerd. Fantastische servicce van de Waterspecialist. Wij zijn er nu aan gewend en zouden het niet meer kwijt willen. Echt een aanrader !

U heeft er dus al even ervaring mee, goed om te horen dat u ervan geniet. Geen probleem dat de beoordeling wat later is. Veel plezier van een kakkvrije woning!

Heerlijk zacht water geen kalkaanslag meer

Sinds mei hebben wij een waterontharder van de Waterspecialist. Bevalt supergoed. Geen kalkaanslag meer op het sanitair. Scheelt een hoop poetswerk. Zachte water is goed voor de huid. Had anders snel droge huid en kloven maar nu totaal niet meer. M'n vrouw kreeg een compliment over haar zachte haar van de kapster. Ik kan iedereen dit product aanbevelen. Ook de levering en plaatsing van het apparaat was heel netjes.

Bedankt voor de positieve beoordeling Hans! Goed om te horen dat je geniet van de voordelen. Veel plezier van zacht water.

Heerlijk!!

Het douchen is fijner maar het drinkgenot geef ik de hoogste score. In één woord: 'Heerlijk' water!

Goed om te horen. Geniet ervan!

De installatie en uitleg waren zeer goed

De installatie van de waterontharder is keurig gedaan door een medewerker. Hij heeft alle aangesloten en ook alles weer opgeruimd. Daarna alles keurig uitgelegd.

Bedankt voor de complimenten voor de monteur. Geniet van zacht water.

We zijn blij erg met onze waterontharder. Prima voorlichting en installatie ging ook helemaal goed.

Bedankt voor het achterlaten van de positieve beoordeling. Veel plezier van zacht water.

Goede uitleg en montage

Goede uitleg ontvangen over verschillende mogelijkheden; advies type en model en in overleg plaats van de ontharder bepaald. Nette en vakkundige plaatsing, montage en installatie.

Bedankt! Goed om te horen dat zowel de uitleg en als installatie in orde waren.

Peter heeft ons goede uitleg gegeven hoe alles in z’n werk ging.Montage door monteur is ook volgens plan verlopen. Nu genieten we van heerlijk zacht water. Goede investering.

Inderdaad een goede investering. Veel plezier van het extra wooncomfort!

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.