Goede informatie verkregen.

goed!

Bedankt Peter!

Keurig werk geleverd

Echt een top bedrijf. Netjes gewerkt, afvoer moest veranderd worden maar dat is meer dan keurig in orde gemaakt. De monteur dacht perfect mee om een juiste oplossing te bedenken.

Bedankt Arno, voor de super positieve review. Veel wooncomfort van zacht water!

Goeie deskundigheid en kwaliteit

Deskundige voorlichting en aanleg van de apparatuur.

Bedankt voor de zeer positieve beoordeling. Veel wooncomfort toegewenst!

No nonsens, duidelijk en concreet

De afspraak was snel gemaakt, een akkoord over wat en hoe ook, de afspraak voor montage per mail kwam dezelfde dag nog , vier weken na de eerste afspraak was de montage.De montage was in een ochtend gebeurd en is netjes uitgevoerd. Een telefoontje om wat teststrips te bestellen was zo afgehandeld ., twee dagen later per post gratis bezorgd. Prima dit is fijn zaken doen.

Goed om te horen dat het contact en installatie naar wens waren! Veel plezier van zacht water.

Uitstekende verzorging van begin tot eind.

Na contact te hebben gelegd met dhr. Peter Brouwer was er snel een afspraak gemaakt. Daarbij was er goede uitleg van de mogelijkheden en waar nodig verklaring van e.e.a. Het is belangrijk om te zeggen dat jezelf vooraf verdiepen in de materie belangrijk is. Bij dit bezoek hebben we een afspraak gemaakt voor installatie. De monteur was keurig op tijd, vriendelijk en prettig in de omgang en hij had in een dagdeel de installatie gedaan, volledig naar wens. Van de 2 buitenkranen bijv. werkt er één buiten de installatie om. Tot op heden, 2 maanden na installatie, werkt de waterontharder probleemloos en geruisloos, genieten wij van geen kalk meer in apparaten, toilet en badkamer, een zachte huid en minder gebruik van schoonmaakmiddelen. Na weken moest ik voor de 1e keer nieuwe zoutblokken installeren.

Goed om te horen! Bedankt voor de uitgebreide beoordeling, dit kan toekomstige klanten helpen. Veel plezier van zacht water.

Goede uitleg en snelle installatie

De monteur had behoorlijk wat week in de nauwe kruipruimte. Netjes gewerkt en alles keurig opgeruimd.

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Geen aanmerkingen. Wij zijn er gelukkig mee. Groet Ton.

Bedankt Ton! Veel plezier van zacht water.

Fantastische service en een goed apparaat!

Wat zijn wij blij dat we contact hebben opgenomen met de Waterspecialist. Peter zijn service is fantastisch. Een goede uitleg over het apparaat bij ons thuis en een snelle (en netjes afgewerkte) plaatsing. Ook toen ik na plaatsing vragen had, hielp Peter direct. Ik kan niet verwacht dat we zoveel verschil zouden voelen. Onze dochter heeft een gevoelige huid. Ze heeft sinds we de waterontharder heeft ze veel minder uitslag.

Fijn om te horen dat uw dochter minder huiduitslag heeft! Bedankt voor het delen van de feedback én de positieve woorden. Veel plezier van de zacht water. Mocht u ons nog eens nodig hebben, dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Waterspecialist

Ben alleen benieuwd hoe ik kan testen of het water echt ontkalkt is. Zijn daar testers voor?

Bedankt voor de reactie Steef. Goed dat je het aangeeft. Een waterhardheid tester is via onze webshop te bestellen > https://www.water-specialist.nl/producten/. Het is verstandig om dit een keer te doen, om zo te controleren of de waterontharder moet worden afgesteld. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Waterspecialist

Hadden we dat meer eerder gedaan

Blij dat we aan een waterontharder begonnen zijn. Goede en snelle service van dit bedrijf dat het apparaat kwam plaatsen. Duidelijke uitleg en vriendelijke monteur. Was echt top!

Goed om te horen en bedankt voor het achterlaten van de beoordeling!

Klantvriendelijk en deskundig.

Klantvriendelijk en deskundig.

Bedankt. We wensen u veel plezier van zacht water.

Prima communicatie en service!

Duidelijke en eerlijke uitleg. Plaatsing verliep vlot. Vriendelijke en behulpzame medewerkers die staan voor hun product en die uitstekend werk leveren.

Fijn om te horen dat het vlot ging. Bedankt Irma!

Alles is goed verlopen met het plaatsen .

Bedankt Ada!

Netjes geïnstalleerd

Professioneel geholpen en goede uitleg

Leuk om te horen, bedankt!

Goed en zeer vakkundig!

Goed geïnformeerd en vakkundig geplaatst. Al veel plezier van onze waterontharder, een aanrader!

degelijk advies, degelijke installatie, aardige mensen, niet goedkoop.

zie boven

totaal tevreden

Goede en vakkundige installatie

Zeer goed deskundig advies bij het adviesgesprek en installatie van de waterontharder. Alles verliep vlot en soepel. Zeker een aanrader om te halen.

Bedankt Marius, goed om te horen. Veel plezier van de waterontharder.

Zeer net werk geleverd

Contacten verliepen soepel. Afspraken worden nagekomen, en tijdens de installatiewerken werd er zeer netjes gewerkt. Afwerking en uitleg in orde! Kortom, prima werk geleverd!

Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier van zacht water!

voldoet aan alle verwachtingen

heb goede ervaring met de samen werking met de water specialist . door een mis verstand met de rekening heeft de Heer Peter Brouwer uit Goes mij nog 3 zakken zout a 25 kg gratis beloofd, wacht het beloofde vol spanning af. In afwachting van U antwoord verblijf ik, Met vriendelijke groet, P Moelker

Bedankt voor de review. Inmiddels zijn de zakken zout afgeleverd. We hopen dat u nu volop kan genieten van zacht water. Met vriendelijke groet, Water-specialist

Correcte en snelle levering en installatie

Op grond van positieve ervaringen van bekenden van ons met waterontharders en met Waterspecialist, hebben wij contact gezocht. Een informatiebezoekje was vlug geregeld en omdat een andere klant een afspraak wilde verzetten, kon de monteur al een paar dagen later langskomen. Deze Robert plaatste in overleg met ons het systeem en moest voor het regelen van de afvoerslang diep de kruipruimte in, gekleed in een waadpak. Mijn complimenten! We merken een groot verschil in kalkaanslag op kranen en douchewanden en waterkoker. De smaak van het water bevalt uitstekend. De (verminderde) dosering van zeep vroeg wat gewenning. Al met al zijn we zeker tevreden.

Goed om te horen dat de plaatsing van de waterontharder naar wens is verlopen. We doen een graag een stapje extra! Veel plezier van heerlijk zacht water.

professionele installateur

netjes afgewerkt en mooi geinstalleerd

Bedankt Andre!

Keurig en meedenkende onderneming

Zeer tevreden over het bedrijf de service meedenkende naar onze behoefte netjes afgehandeld En nu zijn we lekker aan het genieten van het resultaat geen kalk meer

Leuk om te horen, bedankt!

zie onder

Snel en professioneel geïnformeerd en toppie geïnstaleerd.

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Snel en vakkundig geinstalleerd

De uitleg was ook duidelijk en begrijpelijk.

Bedankt, veel plezier van zacht water!

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.