Geleverd volgens afspraak

Prettig contact en alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd en een prima uitleg over werking e.d

Bedankt Paul, veel plezier van zacht water!

fantastisch

zowel privé als onze elektrische apparatuur met een prima resultaat! Ook de monteur die de waterontharder heeft geïnstalleerd is zeer vakkundig en een sympathieke persoon.

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Prima geïnstalleerd

Netjes geïnstalleerd

Bedankt Andre!

Goede service en snelle installatie

We zijn goed voorgelicht door de adviseur. De installateur was heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen en geïnformeerd. We zijn erg blij met ons 'zachte' water.

Leuk om te horen, daar doen we het voor!

Gewoon goed!

Duidelijke uitleg, op tijd geleverd, nette monteurs, geen kalk meer :)

Goed om te horen dat je geen last meer hebt van kalkaanslag. Veel plezier van zacht water.

Vlot en netjes

Lang getwijfeld..maar zeer blij met de ontkalker! Tis een investering maar dat wint zich snel terug! Hoop minder ergernis al gezien het geen kalkaanslag meer.

Leuk om te horen, veel plezier van zacht water! Bedankt voor de het achterlaten van de beoordeling.

In een woord “ Prima”.

In een woord “ Prima”.

Bedankt!

Prima geregeld!

Prima ervaring. Duidelijke informatie, afgesproken tijdstip goed nagekomen. Jongeman die kwam plaatsen was vriendelijk en beleefd. Werkt allemaal prima.

Super, geniet ervan! Bedankt voor de aanbeveling.

Top, installateur had veel kennis van zaken, had op al onze vragen duidelijke uitleg.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier van zacht water.

Prima product en goede service.

De waterontharder bevalt prima. Lekker zacht water en geen kalkaanslag meer.

Daar doen we het voor! Geniet ervan.

Snelle en afdoende oplossing van het probleem

Na mailtje met vraag binnen enkele uren reactie en nog dezelfde middag werd het probleem door de monteurs opgelost. Ook zij vonden het wel een onhandig systeem om de bypass te verschuiven. Nu gaat het wel iets makkelijker.

Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor de beoordeling.

Snel en vlot geleverd en geïnstalleerd. Goede uitleg voordien en erna.

Bedankt Rudi, veel plezier van zacht water!

Had ik eerder moeten doen !

- De juiste informatievoorziening - Afspraak is afspraak, goede leveringsbetrouwbaarheid.

Leuk om te horen, bedankt voor de beoordeling!

Wij zijn enthousiast over onze Waterontharder.

De installatie is netjes en vakkundig geplaatst. Iedere dag hebben wij plezier van de aankoop van onze Waterontharder, een echte aanrader.

Goed om te lezen dat jullie genieten van zacht water. Bedankt voor de beoordeling.

Prima informatie vooraf gevolgd door efficiënte installatie.

Geen 5 sterren omdat aan mijn verzoek om prijsopgaaf voor montage extra kraan niet werd voldaan.

Fijn dat de installatie verder naar wens was. Geniet van zacht water!

Duidelijk uitgelegd en snel geplaatst

Netjes geplaatst!

Bedankt Rosemary!

Correcte levering volgens afspraak.

Goede voorlichting en afspraken vooraf . Correcte levering en afhandeling.

Bedankt voor de goede beoordeling.

Prima oplossing, duidelijke uitleg en goede plaatsing

Goede oplossing, prima plaatsing en goede service. Tevreden met het product.

Vriendelijk bedankt, veel plezier van een kalkvrij huis!

Persoonlijke aandacht en kwaliteit

Prima contact doordat het bedrijf in de buurt zit. Snel afspraken kunnen maken en betaling zelf te plannen. Moet binnen een jaar betaald zijn en hoe en wanneer je dat doet is aan de klant.

Bedankt voor de beoordeling Egon, veel plezier van zacht water!

Goede uitleg, nette aansluiting.

Uitleg was goed. Geen probleem om 2x langs te komen en nogmaals uit te leggen hoe alles aangesloten werd en neergezet werd. Monteurs super vriendelijk en lieten alles netjes achter.

Graag gedaan Natasja!

Je krijgt wat je wenst.

Prima service en communicatie

Bedankt!

Zeer snelle reactie van de Waterspecialist

Super goede installatie met top medewerker!

Bedankt, geniet van de voordelen van zacht water!

Deskundig en prettig!

Prettige ervaring!

Bedankt Maria!

Goede ervaring

Leuke, aangename monteur. Goede uitleg

Leuk om te horen, we doen ons best om ervoor te zorgen dat u zorgeloos kunt genieten van zacht water.

Snelle, vakkundige installatie. Waterontharder bevalt goed.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Kent u toevallig iemand die ook geïnteresseerd is in een waterontharder? Vul de gegevens dan in en ontvang 2 zakken gratis zout als de geïnteresseerde klant wordt. https://www.water-specialist.nl/klant-aanmelden-gratis-zout/

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.