Heerlijk dat zachte water

Geniet er elke dag van geen aanslag meer van thee in glazen of bekers. Minder zeep nodig. Kan het iedereen aanraden.

Bedankt! Goed om te horen dat je geniet van zacht water.

Prima.

UItleg was prima en installatie zeer goed.

Bedankt Gerda!

Prima !

Prima !

Bedankt Rob!

Betrouwbaar

Betrouwbaar, dat is het eerste wat in mij opkomt. We hebben een paar maanden geleden informatie gevraagd en na een afspraak gemaakt te hebben is de heer Peter Brouwer naar ons gekomen. E.e.a. is besproken en onze conclusie luidde dat we wel een waterontharder wilden bestellen. De heer Brouwer heeft de situatie bekeken en enkele suggesties gedaan voor de plaatsing van het systeem. Een afspraak gemaakt voor de installatie. De installateur kwam netjes op de afgesproken datum en ging meteen slagvaardig te werk. Na de installatie heeft hij nog e.e.a. uitgelegd over de werking en het onderhoud. Ook tips v.w.b. het gebruik van (af)wasmiddelen en zeep. Tot nu toe zijn we erg blij met de waterontharder, waardoor we geen last meer zullen hebben van kalkaanslag.

Fijn om te horen dat het de ervaring met de waterspecialist positief is, bedankt voor het achterlaten van de beoordeling.

Prima installatie van de waterontharder!

Na het gesprek met Peter Brouwer over de mogelijkheden, snel besloten om zo'n apparaat aan te schaffen! Het bleek al de volgende dag te kunnen, in de middag is het op vakkundige wijze door monteur Robbert gedaan. En tot nu toe ( na 2 weken gebruik van zacht water) zeer tot tevredenheid. Direct al smakelijker zacht water en vervolgens alle doseringen van wasmiddel/wasverzachter/zout/glansmiddel etc. verlaagt of stopgezet en je ziet nu al de resultaten aan doucheschermen, die zonder strepen opdrogen. Prettiger voor de huid en wie weet wat het allemaal nog meer oplevert.

Bedankt Frans! Goed om te horen dat je geniet van de voordelen van zacht water.

Vriendelijk, terzake kundig en concurrerend

Snel gereageerd en goed geadviseerd door de Waterspecialist. Nu ben ik in het bezit van een prima waterontharder voor een schappelijke prijs.

Bedankt voor de positieve reactie Jaap!

Vlotte plaatsing. Schoon gewerkt.

De waterontharder was snel geplaatst door een net werkende man.

Fijn om te horen Manja, geniet ervan!

Betrouwbaar en deskundig bedrijf

Alle afspraken zijn correct en stipt nagekomen. De montage is goed, precies en deskundig uitgevoerd. Wij zijn een tevreden klant van dit bedrijf

Daar staan we graag om bekend, bedankt Henk!

Tot nu gaat het goed

Bedankt voor de positieve beoordeling. We hopen dat je nog lang kan genieten van zacht water!

Professioneel en zeer klantvriendelijk!

Voor een prima prijs een goede installatie, erg blij mee!

Bedankt voor de 5 sterren review Babette!

uitstekend

Snelle afsprak,duidelijke uitleg. Over prijs kan ik niets zeggen,heb niet vergeleken. Monteur geweldig. Barre tocht onder de vloer en en passant ook nog even een scheur in een stankafsluiter gerepareerd. Geen pretje. Wel natuurlijk iets extra's daarvoor geregeld.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel plezier van zacht water!

Elke dag genieten van zacht water

Gelijk met onze nieuwe badkamer hebben wij gekozen voor een waterontharder. Fijn dat we nu geen last meer hebben van hinderlijke kalkaanslag op de douchewand en de kranen. Ook de waterkoker blijft keurig schoon. Verder is het een weldaad voor huid en haar. Geen droge huid meer. Echt fijn!

Leuk om te horen dat u geniet van de voordelen van zacht water! Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling.

Goede informatie verkregen.

goed!

Bedankt Peter!

Keurig werk geleverd

Echt een top bedrijf. Netjes gewerkt, afvoer moest veranderd worden maar dat is meer dan keurig in orde gemaakt. De monteur dacht perfect mee om een juiste oplossing te bedenken.

Bedankt Arno, voor de super positieve review. Veel wooncomfort van zacht water!

Goeie deskundigheid en kwaliteit

Deskundige voorlichting en aanleg van de apparatuur.

Bedankt voor de zeer positieve beoordeling. Veel wooncomfort toegewenst!

No nonsens, duidelijk en concreet

De afspraak was snel gemaakt, een akkoord over wat en hoe ook, de afspraak voor montage per mail kwam dezelfde dag nog , vier weken na de eerste afspraak was de montage.De montage was in een ochtend gebeurd en is netjes uitgevoerd. Een telefoontje om wat teststrips te bestellen was zo afgehandeld ., twee dagen later per post gratis bezorgd. Prima dit is fijn zaken doen.

Goed om te horen dat het contact en installatie naar wens waren! Veel plezier van zacht water.

Uitstekende verzorging van begin tot eind.

Na contact te hebben gelegd met dhr. Peter Brouwer was er snel een afspraak gemaakt. Daarbij was er goede uitleg van de mogelijkheden en waar nodig verklaring van e.e.a. Het is belangrijk om te zeggen dat jezelf vooraf verdiepen in de materie belangrijk is. Bij dit bezoek hebben we een afspraak gemaakt voor installatie. De monteur was keurig op tijd, vriendelijk en prettig in de omgang en hij had in een dagdeel de installatie gedaan, volledig naar wens. Van de 2 buitenkranen bijv. werkt er één buiten de installatie om. Tot op heden, 2 maanden na installatie, werkt de waterontharder probleemloos en geruisloos, genieten wij van geen kalk meer in apparaten, toilet en badkamer, een zachte huid en minder gebruik van schoonmaakmiddelen. Na weken moest ik voor de 1e keer nieuwe zoutblokken installeren.

Goed om te horen! Bedankt voor de uitgebreide beoordeling, dit kan toekomstige klanten helpen. Veel plezier van zacht water.

Goede uitleg en snelle installatie

De monteur had behoorlijk wat week in de nauwe kruipruimte. Netjes gewerkt en alles keurig opgeruimd.

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Geen aanmerkingen. Wij zijn er gelukkig mee. Groet Ton.

Bedankt Ton! Veel plezier van zacht water.

Fantastische service en een goed apparaat!

Wat zijn wij blij dat we contact hebben opgenomen met de Waterspecialist. Peter zijn service is fantastisch. Een goede uitleg over het apparaat bij ons thuis en een snelle (en netjes afgewerkte) plaatsing. Ook toen ik na plaatsing vragen had, hielp Peter direct. Ik kan niet verwacht dat we zoveel verschil zouden voelen. Onze dochter heeft een gevoelige huid. Ze heeft sinds we de waterontharder heeft ze veel minder uitslag.

Fijn om te horen dat uw dochter minder huiduitslag heeft! Bedankt voor het delen van de feedback én de positieve woorden. Veel plezier van de zacht water. Mocht u ons nog eens nodig hebben, dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Waterspecialist

Ben alleen benieuwd hoe ik kan testen of het water echt ontkalkt is. Zijn daar testers voor?

Bedankt voor de reactie Steef. Goed dat je het aangeeft. Een waterhardheid tester is via onze webshop te bestellen > https://www.water-specialist.nl/producten/. Het is verstandig om dit een keer te doen, om zo te controleren of de waterontharder moet worden afgesteld. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Waterspecialist

Hadden we dat meer eerder gedaan

Blij dat we aan een waterontharder begonnen zijn. Goede en snelle service van dit bedrijf dat het apparaat kwam plaatsen. Duidelijke uitleg en vriendelijke monteur. Was echt top!

Goed om te horen en bedankt voor het achterlaten van de beoordeling!

Klantvriendelijk en deskundig.

Klantvriendelijk en deskundig.

Bedankt. We wensen u veel plezier van zacht water.

Prima communicatie en service!

Duidelijke en eerlijke uitleg. Plaatsing verliep vlot. Vriendelijke en behulpzame medewerkers die staan voor hun product en die uitstekend werk leveren.

Fijn om te horen dat het vlot ging. Bedankt Irma!

Alles is goed verlopen met het plaatsen .

Bedankt Ada!

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.