Het product voldoet volledig aan onze eisen.

Goede service en snelle installatie. Uitstekende prijs prestatie verhouding..

Zeer goede ervaringen

Zeer goed ervaren zo de intake gesprek met Peter niks opdringen netjes kijken naar de mogelijkheden. Zeer snelle levering en zeer goede monteur die ook alles netjes en rustig uit leg gaf. Zeer aan te bevelen.

Bedankt voor je reactie, leuk om te lezen. Veel plezier van de waterontharder.

Erg fijne zaken mee gedaan. Ze dringen je niks op. En doen wat ze zeggen. Goede monteurs.

Dat horen we graag! Bedankt voor de aanbeveling.

prima uitgevoerd

Heel tevreden met de waterontharder, prima montage, duidelijk en vakbekwaam, alle afspraken perfect nagekomen, aanrader.

Bedankt voor de positieve beoordeling Jan, veel plezier van zacht water.

Prima service en duidelijke afspraken

Na telefonisch contact heeft er op zeer korte tijd en gesprek plaatsgevonden waarin alles duidelijk besproken is. Plaatsing kon op korte termijn gebeuren. Aardige kundige monteur die na overleg over hoe en waar netjes te werk ging. Duidelijke uitleg gehad en zeer tevreden met onze waterontharder van de waterspecialist.

Leuk om te lezen dat zowel het adviestraject als de plaatsing naar tevredenheid is. Veel woonplezier van de ontharder!

Topservice!

Fijn bedrijf en prettig contact. Afspraak is afspraak. Ruim van tevoren tijdens nieuwbouwtraject afspraken gemaakt met Peter. Nadat de woning was opgeleverd kon de waterontharder snel worden geïnstalleerd. Alles verliep soepel en ik kan iedereen dit bedrijf dan ook zeker aanraden! Top!

Bedankt Simon, veel woonplezier van de nieuwe woning én van de waterontharder.

De waterontharder bevalt me prima

De waterontharder bevalt me prima . Heb nu gelukkig zacht water. En ook de monteur beviel me goed ondanks de krappe plaats kreeg hij het toch voor elkaar om hem gemonteerd te krijgen.

Fijn om te lezen dat je het zachte water waardeert! Veel plezier ervan en bedankt voor de mooie beoordeling.

Heel fijn Duidelijk Flexibel

Bedankt Erik!

Prima product, prettig geholpen

Goed uitleg gekregen over het toestel en de plaatsing ervan in de meterkast. Neemt wel wat meer plek in dan verwacht, maar hebben er verder geen last van. De komende tijd zal het leren wat precies de effecten zijn van de ontharder. Op dit moment scheelt het in ieder geval gebruik van zeep en shampoo e.d., schoonmaakmiddel, vaatwaspoeder (overgeschakeld van all-in tabs naar standaard poeder), en wasmiddel. Niet iedereen kan de smaak van het water nu waarderen, maar dat is inderdaad een kwestie van smaak.

Bedankt voor het plaatsen van de beoordeling. De smaak kan weleens een klein beetje veranderen, vaak zien we dat als men het eenmaal gewend is weer net zo graag water uit de kraan drinkt als voor de plaatsing van de ontharder. Fijn dat je merkt dat er minder schoonmaakmiddelen nodig zijn. Veel plezier van ontharder!

Snel en super netjes gedaan

Goede uitleg, snel tijd om te plaatsen. Netjes geplaatst. .en werkt heel goed. Echt geen kalk meer te vinden. Geen enkele minpunt.

Dat horen we graag! Bedankt voor de positieve beoordeling en veel plezier van zacht water.

Fijn bedrijf

Via via kwamen we bij de Waterspecialist. Goede uitleg, netjes en vakkundig geplaatst.

Bedankt voor de positieve review!

Toppie

Goede voorlichting. Goede service. Korte levertijd. Snel gemonteerd. Werkt perfect. Zacht kalkvrij water wat ook nog lekker smaakt. Wij zijn er heel blij mee. Jammer dat het jaren te laat is. Nou ja dat het er niet eerder was.

Bedankt Willem! We adviseren al meer dan 10 jaar zacht water en maken er dagelijks mensen blij mee. Leuk om te lezen dat jullie de voordelen ook kunnen waarderen. Veel woonplezier!

Top!! Echt heel blij mee

Fijn en vlot geholpen en heel blij mee, zeker nu we alle sanitair en kranen in het zwart hebben is het echt een aanrader!!

Ik kan me voorstellen dat je de zwarte kranen ook echt zwart wilt houden. Gelukkig kan dat nu dankzij de ontharder. Bedankt voor de positieve beoordeling!

Pretttig en lokaal bedrijf .

Tot nu tevreden wat er geleverd en gemonteerd is . Prima compacte oplossing / wegens weinig ruimte voor een waterontharder . De Kinetico Premier Compact past perfect in mijn meterkast .

Fijn dat je op deze manier ook kan genieten van zacht water. Bedankt voor de aanbeveling en veel plezier van zacht water.

Alles volgens afspraak gemonteerd.

Afspraken werden prima nagekomen. Waterontharder is prima geïnstalleerd.

Zo horen we het graag, bedankt Jacco!

Geen kalkresten meer!

Heerlijk weer zachte handdoeken en geen achtergebleven kalkdruppels meer op onze glazen douchewand!

Bedankt Margriet, leuk om te lezen dat je geniet van de voordelen van zacht water.

Prima, hulp volgens afspraak.

….

Bedankt Ludi!

Alles correct en volgens afspraak afgehandeld

Goed betrouwbaar bedrijf en ze geven goede uitleg

Bedankt Nico!

Veel eerder moeten hebben

Aardige adviseur! Tot aankoop overgegaan en het werkt uitstekend! Wat een verschil!

Gelukkig kan je dan eindelijk genieten van zacht water. Veel plezier ermee en bedankt voor de aanbeveling.

heel goed

Vakkundig geïnstalleerd.

Bedankt voor het compliment! Veel plezier van zacht water.

Uitstekende service!

Communicatie vooraf verliep erg soepel. Heldere afspraken wat betreft levering en kosten. Alles op tijd geleverd volgens afspraak. Stukje onvoorzien meerwerk werd kosteloos meegenomen. Netjes geïnstalleerd.

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling, dat waarderen we! Veel plezier van zacht water.

Goed advies, meedenken voor oplossing

Bedankt Ron, dat horen we graag. Veel plezier van de voordelen van zacht water.

Vakkundig bedrijf

Zeer te vrede over de uitleg en goede service.

Goed om te horen, bedankt voor de aanbeveling.

Zeer blij mee

Bedankt Monique!

Gewoon goed

-heldere informatie over het systeem -duidelijke offerte -installatie is keurig gedaan -prima waterontharder ,met fijn resultaat

Bedankt voor de aanbeveling en de positieve beoordeling. Veel plezier van zacht water!

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.