Prima werk afgeleverd. Afspraken nagekomen. Deskundige monteur

Zie hierboven

Er zou nacontrole moeten zijn zo dat men weet of de waterontharder goed werkt.

Geen kalk meer.

Goed geplaatst en alles werkt zo als het hoord. Douch geen kalk ringen meer.

uitstekend

Hier kunnen andere bedrijven van leren.

Wij zijn erg blij met onze keuze voor de waterspecialist. Altijd een super snelle en duidelijke communicatie, ook bij vragen achteraf, zeer klantvriendelijk. Ook zijn we 100% tevreden over de monteur. Kan niet beter!

Alles goed geregeld, helemaal tevreden!

Perfect product voor een scherpe prijs

No-nonsense aanpak

Netjes geïnstalleerd

Met een aantal bewoners van de nieuwbouwwijk Claverveld, waterontharders laten plaatsen. Prima voorlichting vooraf en mooie installatie in de meterkast op een plankje.

Goed geholpen. en prima produkt

Uitstekend bedrijf

Fijn bedrijf goede informatie goede monteur

Prima service!

Goed contact vanaf eerste kennismaking tot after sales. Plaatsing prima gedaan, even wat onduidelijkheid over hoe de by-pass gebruikt moest worden (wanneer je tijdelijk wél hard water wil gebruiken), maar hier zijn we zelf achter gekomen. Top product, water smaakt veel lekkerder. Ben benieuwd hoe onze apparaten er op reageren, en of je inderdaad minder zeep etc. hoeft te gebruiken, aangezien we nog niet in de woning wonen.

Fijn dat je geniet van de voordelen van zacht water. Vervelend dat de by-pass werking niet meteen duidelijk was, we zullen dit meenemen als verbeterpunt. Bedankt voor de positieve feedback.

Prima uitleg over het apparaat en zeer vakkundige installatie.

Peter heeft de werking van het apparaat goed uitgelegd waarna we besloten tot de koop. De monteur heeft eerst gekeken hoe de aansluiting te maken want moest na de aansluiting naar de tuin. Vervolgens heeft hij het apparaat keurig geïnstalleerd met daarna nog enige uitleg over het instellen en over het onderhoud.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel plezier van de waterontharder.

alles goed afgewerkt.netjes gewerkt

het werk werd vakkundig afgewerkt,en netjes .mijn compliment vakman.

Bedankt, goed om te horen!

Prima uitleg en installatie

Uitleg door Peter was duidelijk en uiteindelijke installatie door monteur is keurig gedaan. Apparaat doet zijn werk goed dus ik ben zeer tevreden. Ook de extra zakken zout doordat wij via een andere klant aangemeld waren zijn keurig meegeleverd. Heb nog geen ervaring met service maar dat zal vast ook goed zijn.

Leuk om te horen! Geniet van de voordelen van zacht water.

zoals afgesproken en conform verwachting.

Schouw en monteur op tijd conform afspraak. Duidelijke uitleg monteur. Ondanks voorbespreking toch nog verwarring over gewenste aansluiting extra kraantje, maar was snel en goed opgelost.

Goed om te horen dat het goed gekomen is met de extra aansluiting. We proberen alles intern zo duidelijk mogelijk te communiceren, maar helaas gaat het niet altijd perfect. Bedankt voor de positieve beoordeling.

Top product

Een prima waterontharder en een perfecte monteur die het apparaat aansluit.

Bedankt Ed!

Heerlijk dat zachte water

Geniet er elke dag van geen aanslag meer van thee in glazen of bekers. Minder zeep nodig. Kan het iedereen aanraden.

Bedankt! Goed om te horen dat je geniet van zacht water.

Prima.

UItleg was prima en installatie zeer goed.

Bedankt Gerda!

Prima !

Prima !

Bedankt Rob!

Betrouwbaar

Betrouwbaar, dat is het eerste wat in mij opkomt. We hebben een paar maanden geleden informatie gevraagd en na een afspraak gemaakt te hebben is de heer Peter Brouwer naar ons gekomen. E.e.a. is besproken en onze conclusie luidde dat we wel een waterontharder wilden bestellen. De heer Brouwer heeft de situatie bekeken en enkele suggesties gedaan voor de plaatsing van het systeem. Een afspraak gemaakt voor de installatie. De installateur kwam netjes op de afgesproken datum en ging meteen slagvaardig te werk. Na de installatie heeft hij nog e.e.a. uitgelegd over de werking en het onderhoud. Ook tips v.w.b. het gebruik van (af)wasmiddelen en zeep. Tot nu toe zijn we erg blij met de waterontharder, waardoor we geen last meer zullen hebben van kalkaanslag.

Fijn om te horen dat het de ervaring met de waterspecialist positief is, bedankt voor het achterlaten van de beoordeling.

Prima installatie van de waterontharder!

Na het gesprek met Peter Brouwer over de mogelijkheden, snel besloten om zo'n apparaat aan te schaffen! Het bleek al de volgende dag te kunnen, in de middag is het op vakkundige wijze door monteur Robbert gedaan. En tot nu toe ( na 2 weken gebruik van zacht water) zeer tot tevredenheid. Direct al smakelijker zacht water en vervolgens alle doseringen van wasmiddel/wasverzachter/zout/glansmiddel etc. verlaagt of stopgezet en je ziet nu al de resultaten aan doucheschermen, die zonder strepen opdrogen. Prettiger voor de huid en wie weet wat het allemaal nog meer oplevert.

Bedankt Frans! Goed om te horen dat je geniet van de voordelen van zacht water.

Vriendelijk, terzake kundig en concurrerend

Snel gereageerd en goed geadviseerd door de Waterspecialist. Nu ben ik in het bezit van een prima waterontharder voor een schappelijke prijs.

Bedankt voor de positieve reactie Jaap!

Vlotte plaatsing. Schoon gewerkt.

De waterontharder was snel geplaatst door een net werkende man.

Fijn om te horen Manja, geniet ervan!

Betrouwbaar en deskundig bedrijf

Alle afspraken zijn correct en stipt nagekomen. De montage is goed, precies en deskundig uitgevoerd. Wij zijn een tevreden klant van dit bedrijf

Daar staan we graag om bekend, bedankt Henk!

Tot nu gaat het goed

Bedankt voor de positieve beoordeling. We hopen dat je nog lang kan genieten van zacht water!

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.