Goed en duidelijk advies

Na hier en daar wat informatie over waterontharders te hebben opgevraagd, bij de waterspecialist beland. Na een goed en duidelijk gesprek besloten om de versie AK external te nemen, omdat wij hem graag in de meterkast wilden plaatsen wat met dat type (harscilinders gescheiden van het zoutvat) geen enkel probleem is. We genieten nu sinds een 6 weken van keurig zacht water.

Geweldig!!

Voorlichting, installatie en afwerking met extra aftapkraan prima geregeld!

Goed advies, goede uitvoering.

Goed, vriendelijk advies. Geen verkoper met mooie praatjes of aanbiedingen, maar een duidelijk en direct advies. Mooie compacte oplossing ook, professioneel geplaatst in de meterkast. Een klein probleempje dat tijdens de installatie was veroorzaakt, werd snel en accuraat opgelost. Nu genieten we van heerlijk zacht water. Misschien iets duurder dan andere oplossingen maar de kwaliteit van de installatie en de goede lokale service maken dat voor mij meer dan waard.

Nette en snelle service

Waterontharder daar aangeschaft na een prettig gesprek en uitleg gehad van de eigenaar Peter. Monteren gaf in eerste instantie wat problemen doordat de hoofkraan niet wilde sluiten, dit is eerst opgelost door Evides, toen dit verholpen was zijn hebben ze direct de waterontharder geplaatst.

maken waar wat afgesproken is.

Keurig en net werk afgeleverd, goede voorlichting gehad en bijzonder vriendelijke mensen.

vriendelijke en deskundige installering

de persoonlijke benadering van uw bedrijf spreekt ons erg aan. We zijn zeer tevreden met de waterontharder

netjes aangelegd net personeel

Alles vakkundig en op tijd geinstalleerd

Top service van intake tot installatie

Ik kijk terug op een prettig informeel gesprek over waterontharders tot aan de kunde van de installateur en zijn professionele ruimte waarin hij opereert en meedenkt met de wensen van de cliƫnt.

Rustige duidelijke wijze uitleg.

Zonder vervelende agressief gedrag uitleg van product en installeren gebeurd op een nette wijze.

Goede uitleg bij opmaken offerte, later keurig geplaatst.

Wij zijn erg tevreden over de waterontharder.

Zacht water schoner huis minder huidklachten kortom een tevreden klant

We vonden het spannend om deze stap te zetten. Maar zijn erg tevreden over de plaatsing van de waterontharder. En langzaam maar zeker beginnen we de resultaten can zacht water te zien.

Heerlijk zacht water

De kalkaanslag op glazen, kopjes, douche en ga zo maar door is weg. Het lijkt net of er een laagje olie op je huid komt tijdens het douchen.

veel eerder moeten aanschaffen

superzacht water, echt heerlijk

Komen de afspraken na!

Aardige mensen!

Alles is keurig geinstalleerd en ben zeer tevreden

Alles is netjes geinstalleerd en uitgelegd. Top

Vriendelijk bedankt voor de het plaatsen van de beoordeling!

Correcte info en service

Snelle honorering van de aanvraag en een bezoek aan huis. Jammer dat er nogal een wachttijd zat tussen beslissing en plaatsing. Plaatsing op zich ging snel en na info over werking en onderhoud kon het apparaat zijn werk gaan doen.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier van zacht water!

Prima zaken doen met de Waterspecialist!

Goede voorlichting, prima installatie, en de kalk is weg!

Goed om te horen, daar doen we het voor! Bedankt voor de beoordeling.

Heel fijn en positief ervaren

Heel fijn van begin tot eind fijne en positieve mensen ook die het kwamen aanleggen heel netjes en precies aangelegd in overleg met klant en vriendelijk en correct hele positieve ervaring

Leuk om dat te horen! Veel plezier van zacht water.

vakwerk

Bedankt!

kundig en snel

de monteurs die kwamen aansluiten wisten heel goed waar ze mee bezig waren. de installatie was snel grondig en kundig het apparaat werkte in no time terwijl ze toch wel een redelijk grote installatie moesten doen we gebruiken de water onharder nu zo'n 2 maanden en zijn zeer tevreden douche uitzemen behoort nu tot het verleden wel even oppassen met de hoeveelheid zeep die je gebruikt, ook in de wasmachine, de halve hoeveelheid is meer dan genoeg.

Goede tip Peter! En bedankt voor de beoordeling.

Zeer tevreden van begin tot eind.

Vanaf het eerste contact moment tot en met de installatie van de ontharder ben ik zeer tevreden. Vanaf het eerste moment een vertrouwd gevoel. Goed advies en goede uitleg tijdens installatie van apparaat. Zeer zeker zal ik jullie producten aanbevelen.

Leuk om te horen Jan. We wensen je veel plezier toe van zacht water.

De waterspecialist heeft goed meegedacht met voor ons de beste oplossing tav de plaatsing van de waterontharder. Bij installatie is keurig gewerkt. Uitleg was ook goed. Ben heel tevreden.

Bedankt voor je positieve reactie Maria!

Zeer tevreden, hadden we jaren eerder moeten doen!

Doet alles wat het beloofd heeft. Vooral de minder droge huid vind ik prettig. Maar ook de huishoudelijke apparaten en sanitair zonder kalkaanslag zijn erg fijn. In de afwasmachine gebruik ik nu losse poeder ipv tabletten, omdat ik maar heel weinig nodig heb net als bij de wasmachine.

Bedankt Dick, geniet ervan!

Perfect.

Uitleg was prettig en installatie was keurig uitgevoerd.

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Tevreden over de uitgevoerde opdrachten

Bedankt Dick, we wensen je veel plezier van zacht water!

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.