Alles volgens afspraak gemonteerd.

Afspraken werden prima nagekomen. Waterontharder is prima geïnstalleerd.

Geen kalkresten meer!

Heerlijk weer zachte handdoeken en geen achtergebleven kalkdruppels meer op onze glazen douchewand!

Prima, hulp volgens afspraak.

….

Alles correct en volgens afspraak afgehandeld

Goed betrouwbaar bedrijf en ze geven goede uitleg

Veel eerder moeten hebben

Aardige adviseur! Tot aankoop overgegaan en het werkt uitstekend! Wat een verschil!

heel goed

Vakkundig geïnstalleerd.

Uitstekende service!

Communicatie vooraf verliep erg soepel. Heldere afspraken wat betreft levering en kosten. Alles op tijd geleverd volgens afspraak. Stukje onvoorzien meerwerk werd kosteloos meegenomen. Netjes geïnstalleerd.

Goed advies, meedenken voor oplossing

Vakkundig bedrijf

Zeer te vrede over de uitleg en goede service.

Zeer blij mee

Gewoon goed

-heldere informatie over het systeem -duidelijke offerte -installatie is keurig gedaan -prima waterontharder ,met fijn resultaat

Geleverd volgens afspraak

Prettig contact en alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd en een prima uitleg over werking e.d

fantastisch

zowel privé als onze elektrische apparatuur met een prima resultaat! Ook de monteur die de waterontharder heeft geïnstalleerd is zeer vakkundig en een sympathieke persoon.

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Prima geïnstalleerd

Netjes geïnstalleerd

Bedankt Andre!

Goede service en snelle installatie

We zijn goed voorgelicht door de adviseur. De installateur was heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen en geïnformeerd. We zijn erg blij met ons 'zachte' water.

Leuk om te horen, daar doen we het voor!

Gewoon goed!

Duidelijke uitleg, op tijd geleverd, nette monteurs, geen kalk meer :)

Goed om te horen dat je geen last meer hebt van kalkaanslag. Veel plezier van zacht water.

Vlot en netjes

Lang getwijfeld..maar zeer blij met de ontkalker! Tis een investering maar dat wint zich snel terug! Hoop minder ergernis al gezien het geen kalkaanslag meer.

Leuk om te horen, veel plezier van zacht water! Bedankt voor de het achterlaten van de beoordeling.

In een woord “ Prima”.

In een woord “ Prima”.

Bedankt!

Prima geregeld!

Prima ervaring. Duidelijke informatie, afgesproken tijdstip goed nagekomen. Jongeman die kwam plaatsen was vriendelijk en beleefd. Werkt allemaal prima.

Super, geniet ervan! Bedankt voor de aanbeveling.

Top, installateur had veel kennis van zaken, had op al onze vragen duidelijke uitleg.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier van zacht water.

Prima product en goede service.

De waterontharder bevalt prima. Lekker zacht water en geen kalkaanslag meer.

Daar doen we het voor! Geniet ervan.

Snelle en afdoende oplossing van het probleem

Na mailtje met vraag binnen enkele uren reactie en nog dezelfde middag werd het probleem door de monteurs opgelost. Ook zij vonden het wel een onhandig systeem om de bypass te verschuiven. Nu gaat het wel iets makkelijker.

Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor de beoordeling.

Snel en vlot geleverd en geïnstalleerd. Goede uitleg voordien en erna.

Bedankt Rudi, veel plezier van zacht water!

Had ik eerder moeten doen !

- De juiste informatievoorziening - Afspraak is afspraak, goede leveringsbetrouwbaarheid.

Leuk om te horen, bedankt voor de beoordeling!

Wij zijn enthousiast over onze Waterontharder.

De installatie is netjes en vakkundig geplaatst. Iedere dag hebben wij plezier van de aankoop van onze Waterontharder, een echte aanrader.

Goed om te lezen dat jullie genieten van zacht water. Bedankt voor de beoordeling.

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.