Ben alleen benieuwd hoe ik kan testen of het water echt ontkalkt is. Zijn daar testers voor?

Bedankt voor de reactie Steef. Goed dat je het aangeeft. Een waterhardheid tester is via onze webshop te bestellen > https://www.water-specialist.nl/producten/. Het is verstandig om dit een keer te doen, om zo te controleren of de waterontharder moet worden afgesteld. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Waterspecialist

Hadden we dat meer eerder gedaan

Blij dat we aan een waterontharder begonnen zijn. Goede en snelle service van dit bedrijf dat het apparaat kwam plaatsen. Duidelijke uitleg en vriendelijke monteur. Was echt top!

Goed om te horen en bedankt voor het achterlaten van de beoordeling!

Klantvriendelijk en deskundig.

Klantvriendelijk en deskundig.

Bedankt. We wensen u veel plezier van zacht water.

Prima communicatie en service!

Duidelijke en eerlijke uitleg. Plaatsing verliep vlot. Vriendelijke en behulpzame medewerkers die staan voor hun product en die uitstekend werk leveren.

Fijn om te horen dat het vlot ging. Bedankt Irma!

Alles is goed verlopen met het plaatsen .

Bedankt Ada!

Netjes geïnstalleerd

Professioneel geholpen en goede uitleg

Leuk om te horen, bedankt!

Goed en zeer vakkundig!

Goed geïnformeerd en vakkundig geplaatst. Al veel plezier van onze waterontharder, een aanrader!

degelijk advies, degelijke installatie, aardige mensen, niet goedkoop.

zie boven

totaal tevreden

Goede en vakkundige installatie

Zeer goed deskundig advies bij het adviesgesprek en installatie van de waterontharder. Alles verliep vlot en soepel. Zeker een aanrader om te halen.

Bedankt Marius, goed om te horen. Veel plezier van de waterontharder.

Zeer net werk geleverd

Contacten verliepen soepel. Afspraken worden nagekomen, en tijdens de installatiewerken werd er zeer netjes gewerkt. Afwerking en uitleg in orde! Kortom, prima werk geleverd!

Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier van zacht water!

voldoet aan alle verwachtingen

heb goede ervaring met de samen werking met de water specialist . door een mis verstand met de rekening heeft de Heer Peter Brouwer uit Goes mij nog 3 zakken zout a 25 kg gratis beloofd, wacht het beloofde vol spanning af. In afwachting van U antwoord verblijf ik, Met vriendelijke groet, P Moelker

Bedankt voor de review. Inmiddels zijn de zakken zout afgeleverd. We hopen dat u nu volop kan genieten van zacht water. Met vriendelijke groet, Water-specialist

Correcte en snelle levering en installatie

Op grond van positieve ervaringen van bekenden van ons met waterontharders en met Waterspecialist, hebben wij contact gezocht. Een informatiebezoekje was vlug geregeld en omdat een andere klant een afspraak wilde verzetten, kon de monteur al een paar dagen later langskomen. Deze Robert plaatste in overleg met ons het systeem en moest voor het regelen van de afvoerslang diep de kruipruimte in, gekleed in een waadpak. Mijn complimenten! We merken een groot verschil in kalkaanslag op kranen en douchewanden en waterkoker. De smaak van het water bevalt uitstekend. De (verminderde) dosering van zeep vroeg wat gewenning. Al met al zijn we zeker tevreden.

Goed om te horen dat de plaatsing van de waterontharder naar wens is verlopen. We doen een graag een stapje extra! Veel plezier van heerlijk zacht water.

professionele installateur

netjes afgewerkt en mooi geinstalleerd

Bedankt Andre!

Keurig en meedenkende onderneming

Zeer tevreden over het bedrijf de service meedenkende naar onze behoefte netjes afgehandeld En nu zijn we lekker aan het genieten van het resultaat geen kalk meer

Leuk om te horen, bedankt!

zie onder

Snel en professioneel geïnformeerd en toppie geïnstaleerd.

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Snel en vakkundig geinstalleerd

De uitleg was ook duidelijk en begrijpelijk.

Bedankt, veel plezier van zacht water!

Uitstekende, professionele en klantvriendelijke service

Zeer duidelijke uitleg over het product en de te verwachten resultaten tijdens het eerste gesprek. Open en eerlijk over de prijs en waarom het aanbevolen type ontharder de beste keuze voor onze situatie is. Installatie verliep efficiënt en met oog voor details, waarbij ook ruim tijd werd genomen om de werking uit te leggen van het apparaat. Uitermate tevreden over Waterspecialist en het product!

Bedankt voor de complimenten Maarten!

goed en correct

Bekwame monteurs en snelle en correcte levering. Installatie tot volle tevredenheid

Super, geniet van zacht water!

Perfecte service

Professionele behandeling bij offerte-aanvraag en plaatsen. Keurig alle afspraken nagekomen. Uiterst nette plaatsing. En bij een vraag achteraf komt de Waterspecialist zonder problemen kijken. Een echte aanrader. Als u een waterontharder wilt: Neem de Waterspecialist.

Bedankt voor de aanbeveling! We wensen u veel plezier van zacht water én geen kalkaanslag meer.

Goede service met uitstekend resultaat

Goede en snelle communicatie, vooraf een bezoek om de beste plek voor plaatsing te bepalen. Ook plaatsing zelf zeer vakkundig en vlot. Daarnaast zeer tevreden over de werking van de waterontharder. Al met al top!

We komen inderdaad eerst even kijken om te bepalen welke waterontharder de meest ideale is in uw situatie. Zo voorkomen we misverstanden. Bedankt voor de beoordeling Lars. Veel plezier van de waterontharder!

Gewoon goed

Na rondkijken en vragen uitgekomen bij dit bedrijf uit Goes. Aangezien wij hier wonen ook altijd handig als we later service e.d. nodig hebben. Ze zijn niet de goedkoopste maar prima advies gesprek en een vakman voor de installatie. Onze ervaringen tot nu toe zijn erg goed! Waterkoker en andere apparaten zonder kalk. Lekker voor de huid en minder wasmiddel. Misschien hadden we dit jaren eerder moeten doen.

Bedankt voor de positieve review.

Duidelijk en goede service

Een verademing. Geen kalk meer in de badkamer, elektrische apparatuur enz. Fijn bedrijf.

Fijn dat je genieten van zacht water en bedankt voor het achterlaten van de positieve beoordeling.

Prima!

Peter is een betrokken vakman en hij regelt alles perfect. Afspraak is afspraak. Wij zijn al heel veel jaren erg blij met zijn dienstverlening en ik heb Peter al bij diverse mensen aanbevolen.

Leuk om te horen. Bedankt voor de aanbevelingen!

Prima uitleg, goede installatie en heerlijk zacht water!

We hebben goede uitleg gekregen en alles is netjes geïnstalleerd. Alle afspraken goed nagekomen.

Bedankt Johan! We hopen dat je nog lang kan genieten van zacht water!

Over Waterspecialist

Waterspecialist helpt klanten hun wooncomfort te vergroten door hen te voorzien van zacht en schoon water. In ruim 8 jaar dat Waterspecialist actief is, zijn duizenden huishoudens voorzien van een waterontharder of zuiver drinkwatertoestel. Onder eigen label levert Waterspecialist deze systemen aan zowel particuliere en zakelijke klanten in de provincie Zeeland en daarbuiten. Waterspecialist staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten en een uitstekende service. Zie voor meer informatie www.water-specialist.nl.