Apenkooien is een ideale manier om uitgelaten kleuters de middag door te helpen

Heel leuk kinderfeestje gehad met 9 kleuters (5 jaar) die helemaal uitgelaten waren van spanning en sensatie. Het is goed geregeld. Diegene die het leidt was heel duidelijk naar de kinderen en probeerde ook de kindjes die even wat verloren leken erbij te halen. Communiceren snel en duidelijk.

Perfecte dag voor de jarige job!

Hele mooie dag. Prettig en snel contact. Meedenken en flexibel. Splinter en Ruben geweldige begeleiders voor de kids.

Onder de indruk

Een drukke groep jongens werd op een bewonderenswaardige manier in toom gehouden. Maarten kende binnen no-time alle 14 namen uit z'n hoofd (waaronder een aantal erg ingewikkelde namen) petje af!

Ontzettend goed georganiseerd met gedreven en aardige mensen

Een feestje op een stormachtige dag met 9 enthousiaste kinderen, geweldig in goede banen gelijdt door beweegfeestje.nl Alle kinderen vonden het een super middag.

Super leuk voor een kinderfeestje!

Wij vonden het apenkooi feestje voor onze zoon echt super leuk. Leuke leraar die het feestje begeleide en ideaal dat via beweegfeestje.nl de huur van de gymzaal en alle spellen etc worden geregeld. Zoals onze zoon en zijn vriendjes het omschreven; het leukste kinderfeestje ooit :-).

Makkelijk geregeld en super fijn!

Het feestje was met een paar muisklikken geregeld en was superfijn!

De kinderen waren echt enorm enthousiast

Goed georganiseerd en de kinderen kwamen intens gelukkig en vies tot de onderbroek terug. Geslaagd feest en ook nog erg fijn dat wij gewoon als ouders even tijd hadden voor onszelf.

Supergoed geregeld actief kinderfeestje!

Wat een topmiddag hebben we gehad! De begeleiding heeft de groep supergoed onder controle en weet met veel enthousiasme alle kinderen een mooie middag te bezorgen! We hebben eerst Wie is de Mol gespeeld: een mooie combinatie van activiteiten waarbij samengewerkt moet worden. En daarna hebben we nog lekker gevoetbald!

Top en snel geregeld

Alles goed onder controle, met echt kijk en luisterend oor voor de kids

Super leuke speurtocht gedaan door de duinen; de jongens vonden het fantastisch

Superleuke speurtocht met Scopo gedaan door de duinen. Fijne begeleiding; de jongens waren heel enthousiast!

Super geslaagd feestje!

Feestje met een groepje 5- jarigen. Ze hebben zich heerlijk kunnen uitleven! Allemaal blije gezichtjes en na afloop moe en voldaan. Enthousiaste leiding en goede communicatie vooraf.

Mega leuk

We hadden een RUIG feestje geboekt maar door mega slechte weersvoorspelling last minute omgezet in een Appekooi sessie in een gymzaal. Het was echt ontzettend leuk, dol enthousiaste kinderen! En voor ons echt mega fijn dat het omgezet kon worden! Bedankt voor de goede organisatie en ook de prettige communicatie.

Heel fijn georganiseerd en actief kinderfeestje!

De bereikbaarheid en communicatie was duidelijk. De kinderen hadden een top dagje. Leuk dat we er ook nog een hoop leuke foto's bij kregen! Aangezien we er zelf niet bij waren. Leuke begeleiding.

Geweldig!!!

Super tof partijtje voor de kids, enthousiaste begeleiding. En ook erg relaxed voor jezelf zo. Alle kids willen volgend jaar weer! Vooral t lasergamen, oh nee de veldspelen… of nee toch agenten en de boef. Oké, lasergamen was de grootste hit.

Sportfeestje in het Kenaupark

Superleuk sport feestje in park vlakbij ons huis voor 9 jarige zoon. Voetballen en spelletjes met z’n allen lekker buiten onder leiding van enthousiaste trainers. Aanrader!

Kinderen hebben genoten!

Het was fijn dat je alles zo uit handen kan geven. Jachtseizoen en lasergamen was top!

Alweer de tweede keer op rij een TOP feestje

Toen onze zoon 6 werd hebben we het samen met beweegfeestje gevierd. Het was toen goed geregeld en dit jaar weer met zijn 7e verjaardag. Vriendjes van hem hebben inmiddels ook beweegfeestje ontdekt voor het vieren van verjaardagen. De begeleiders weten veel leuke spelletjes en zijn flexibel. Top! Complimenten en bedankt!

Geweldig feestje!!

De kinderen hebben een geweldige middag gehad onder leiding van een zeer ervaren en gedreven instructeur.

Superleuk partijtje!

Wat een te gek en energiek feestje! Het lasergamen vonden de kinderen ook echt tóp!

Lot of fun!

For a 5 years old birthday party, all the kids were super enthusiasts and had a lot of fun. Roald is a fantastic trainer. All children were very comfortable with him. I will for sure call them again for another party. I recommend a lot.

Lekker actief bezig in de buitenlucht.

De kinderen hebben zich goed vermaakt met verschillende sporten en spellen. Ze konden hun energie goed kwijt en hebben samen leuk gespeeld. Tussendoor voldoende tijd voor iets lekkers en drinken.

Avontuurlijk, Leuk, perfecte organisatie !

Philip en zijn feestvierders hebben genoten! Leuke afwisseling van sport, ravotten en natuur! Gaaf! De organisatie is zeer goed, betrouwbaar en laten echt hun expertise zien. Tot snel!

Super leuk feestje, goed georganiseerd!

Het was een top feestje voor mijn zoon. De organisatie was goed! Heel flexibel, goed bereikbaar en ze denken mee. De spelbegeleider had op een leuke manier 20 kids onder de duim. Het spel werd goed uitgelegd, daarna konden de kids ‘los’. Je merkte duidelijk dat hij veel ervaring heeft met groepen (grote groep!) jonge kinderen.

De begeleiding van Maarten van Scopo Atletico voor en tijdens het kinderfeestje van ons zoontje was helemaal super! We hebben een voetbalfeestje gehouden met allerlei leuke spelletjes en uiteraard wedstrijdjes op een (door Scopo Atletico geregeld) toplocatie in Haarlem, perfect passend bij het feestje. Tijdens het feestje was de begeleiding professioneel en de kinderen hadden zichtbaar ontzettend veel plezier. De jarige heeft een onvergetelijk feestje gehad, waar wij als ouders voor de volle 100% van konden meegenieten.

Deskundig, vrolijk, actie

Wij hebben 2 jaar op rij een feestje gevierd met Maarten van Beweegfeestje. Ook deze keer was het een groot succes. Maarten heeft een natuurlijk overwicht en brengt enorm veel lol in het spel. Onze zoon heeft weer genoten, net als zijn vriendjes.