Teleurstellend en zeker geen 200eu waard

Beweegfeestje benaderd om een speurtocht en Hollandse spellen voor het kinderfeestje van onze zoon te organiseren. Op ons is de hele organisatie erg amateuristisch overgekomen. Het contact voorafgaand aan het feestje was moeizaam; zelf erachteraan zitten, afspraken dat er contact opgenomen zou worden werden niet nagekomen. Erg onprofessioneel. Alleen de laatste dag voorafgaand aan het feestje kregen we bericht. Voor het feestje hebben wij gekozen voor oud Hollandse spellen en een speurtocht. Van de oud Hollandse spellen hebben we alleen zaklopen teruggezien, verder waren het gym/tikspellen. Niet wat de afspraak/verwachting was. De speurtocht was teleurstellend. Er zat 0 voorbereiding in en werd in 5 min. opgezet terwijl wij op verzoek zelf het laatste spel met de kinderen deden. De speurtocht bestond uit een paar a4tjes die her en der in de bosjes waren gegooid met opdrachten als zoek een tak van 50cm om de tak vervolgens weer gelijk weg te gooien en de kids zich afvroegen waarom ze de tak hadden moeten zoeken. Zo'n speurtocht hadden wij zelf ook in 5 min. kunnen opzetten terwijl mijn partner het laatste spel met de kinderen deed. Ontzettend teleurstellend! Tot slot wil ik er nog aan toevoegen dat de trainer een aardige jongen was maar niet veel overhand had of gevoel voor het enthousiasmeren en sturen van een groep kinderen. Kinderen hebben geen verwachtingen en vonden het ok maar het gaf de groep kids niets extra's qua vibe en dat hebben we ook wel eens anders ervaren. Misschien waren onze verwachtingen daardoor te hoog. Voor wat het voorstelde was het voor ons absoluut het geld niet waard, we hadden het zelf in 5 min. kunnen opzetten. Feedback waar Beweegfeestje hopelijk wat mee kan.

Met volwassenen ook erg aan te raden!

Hoe leuk is het om weer eens ouderwets te slagbal en of te trefballen? Echt heel erg leuk dus!!❤️ Er waren ook wat basisschool leeftijd mensjes bij die zich prima hebben vermaakt. Goede begeleiding en mooie herinnering hemaakt

Leuke begeleiding

Geschikt voor het hele gezin. Sympathieke begeleiding. De locatie is basic, maar voldoet.

Een feest voor zowel de kinderen als de ouders!

We hebben een fantastische middag gehad, waarbij wij als ouders konden genieten van de spelende kinderen. Het enige waar wij voor hoefden te zorgen was eten, drinken en de gezelligheid. Er waren 2 begeleiders met veel ervaring, die de kinderen een actief en afwisselend programma boden. Er is gevoetbald en er zijn spelletjes gedaan. Ook wisten Marco en Veerle de kindjes erbij te betrekken, die niet zo competatief ingesteld zijn. Echt een aanrader! Volgend jaar weer!

Heel erg leuk en actief feestje!

Voor het tweede jaar op rij zijn we gaan lasergamen in het bos met 12 jongens. Wat een feest!

Goed geregeld!

Voetbal beweegfeestje gevierd met 14 jongens. Alle 14 jongens hebben een topmiddag gehad!

Erg leuke en actieve manier om een kinderfeestje te vieren!

Goed bereikbaar bij vragen, enthousiaste begeleiding en hele blije kinderen na een middag buiten spellen doen.

Leuke spelletjes en duidelijk n d kids.

De kinderen vonden het leuke spelletjes. Ze konden lekker uitrazen. Begeleider was duidelijk naar de kinderen, zo bleef de sfeer goed

Kids hebben super leuke en actieve middag gehad!

Mijn dochter heeft een super leuk feestje gehad! Begeleider voelde goed aan wanneer kids aan volgende onderdeel/spel toe waren en ging super leuk met ze om. Ze waren aan het eind best moe maar voldaan!

Een aanrader!

Een ontzettend leuk feestje was dit! Onze zoon werd 8 jaar en we hebben trefbal en apenkooien gespeeld in een gymzaal in Haarlem. Zou het zelf geen Fortnite noemen want dan denken de kids dat ze een computer spel gaan doen maar gewoon lekker trefbal noemen :) maar zeker een aanrader!!

Fantastisch kinderfeestje

Onze dochter heeft begin maart haar kinderfeestje voor haar 6de verjaardag via beweegfeestje gevierd. De groep bestond uit circa 10 kindjes in de leeftijd van 4 tot bijna 7 jaar. De groep werd begeleid door Laurens en hij deed het geweldig! Het was een drukke groep met zowel jongens en meisjes en hij wist ze er allemaal super goed bij te betrekken en de spelletjes sloten goed aan bij de verschillende leeftijden. Iedereen heeft van het feestje genoten! Dank!

Bedankt voor de schitterende recensie Carien! Laurens heeft ook een top dag met jullie gehad. Hopelijk tot de volgende keer!

Fantastisch voetbal feestje

Vandaag met 12 mannetjes een super voetbal feestje gehad. Hele leuke oefeningen en spelletjes en lekker muziekje op de achtergrond. De begeleiding van Laurens was top. Weet met humor kids te blijven enthousiasmeren, ook als het even tegenzit. Een hele sportieve en leerzame middag en zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor de super recensie! Laurens is ook een topper. Hopelijk tot snel!

Leuke verjaardagsfeestje

Mijn zoon wilde zo graag lasergamen voor zijn verjaardag. Gelukkig was dat hier wel mogelijk! Wat heeft hij het leuk gehad met zijn vrienden. Apenkooien en lasergamen, allebei leuk en lekker actief. De trainer was heel goed - 14 jongens van 7 jaar oud is wel een uitdaging, maar het is echt super gegaan. Dankjewel!

Super om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad! Apenkooien en lasergamen is ook een hele toffe combinatie. Hopelijk tot snel bij Beweegfeestje, Scopo Events of RUIG!

Een geweldig, sportief, gezond en leuk kinderfeestje!

Mijn zoontje van 8 jaar heeft gister een beweegfeestje gegeven. Twee uur lang hebben de kinderen onder leiding van een hele leuke en enthousiaste sportleraar (met overwicht!) genoten van allerlei voetbal en basketbal spelletjes. Aan het eind was er ook nog een verrassing voor iedereen. De jongens vonden het prachtig!

Bedankt voor de prachtige recensie! Hopelijk tot de volgende keer!

Leuk voor kinderen, makkelijk voor ouders

We vierden dit weekend de verjaardag van mijn zoon met Beweegfeestje.nl. De trainer Wilmar arriveerde op tijd en was meteen klaar om het roer over te nemen en de partij te gaan leiden. Hij was professioneel, maar vol energie en had veel plezier met de kinderen. Hij leidde de kinderen (die allemaal VEEL energie hadden) door elke activiteit, ervoor zorgend dat iedereen meedeed en plezier had. Hij was in staat om vlot tussenbeide te komen bij eventuele problemen tussen de kinderen en hielp een paar kinderen te troosten die lichte verwondingen hadden. Het is duidelijk dat de kinderen in bekwame handen waren. Wat een topper! Alles was voor ons geregeld - inclusief hapjes en drankjes tijdens de pauzes. Dit feest was heel eenvoudig te plannen en goed georganiseerd - gemakkelijk een van de leukste (voor mij als ouder) die we hebben gehad. Ik kan Beweegfeestje zeker aanbevelen en kom zeker terug voor toekomstige feesten!

Bedankt voor de geweldige recensie Lindsay! Mooi om te horen dat we jullie konden helpen om het feest gemakkelijk en goed te organiseren. En super om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Tot de volgende keer bij Scopo Events, RUIG of Beweegfeestje!

Ideale verjaardagspartijtje!

Mijn zoontje heeft zijn 7e verjaardag met 10 kindjes gevierd. Wat heerlijk dat er goede begeleiding (dank je Milan) aanwezig was die overwicht had en op de wens van die jochies inspeelde (voetbal voetbal en voetbal). Iedereen speelde met iedereen dmv groepjes en ze werden ook zoveel mogelijk bij naam genoemd. Erg leuk! Nu gekozen voor apenkooien en Scopo games, maar ik zie in de toekomst bijvoorbeeld ook lasergamen en levend stratego als ze wat ouder zijn. Punt voor andere ouders: de gymzaal is een gymzaal zonder aankleding (bijv. Versiering) maar dat misten wij niet. Ik had een grote speaker meegenomen voor muziek en dat was zeker sfeerverhogend.

Wow Savrin, wat een gave recensie! Bedankt voor de mooie woorden en de goede feedback. Klinkt ook als een mooi plan voor volgende keer! Tot snel bij Beweegfeestje, Scopo Events of RUIG!

Gezellig, actief feestje voor kinderen die van bewegen houden!

We hebben twee uur lang in het bos gespeeld. Eerst Jachtseizoen en daarna Levend stratego. Ook al was het koud; de kinderen hadden daar geen last van. Die hebben zich twee uur lang enorm vermaakt met de spellen. Rens, die de begeleiding deed, maakte leuk contact met alle kinderen en begeleidde de spellen goed.

Bedankt voor de mooie recensie Inge! Ook in de winter lekker buiten spelen en bewegen, jullie zijn echte doorzetters! Hopelijk tot een volgende keer bij Beweegfeestje, Scopo Events of RUIG!

Een hele leuke middag

Leuk feestje voor mijn dochter gehad en lekker bewegen en leuke spelletjes doen. De begeleider deed het erg leuk en kan ik zeker aanbevelen.

De jarige job vond het geweldig De kinderen vonden het geweldig Goede service en heel leuk gedaan door Milan en Lucas. Ideaal kinderfeestje als je het niet thuis wilt doen maar toch in de buurt. Kinderen worden vermaakt en jouw huis blijft schoon.

Goed verzorgd!

Leuk!

Leuke activiteiten voor een groep van energieke jongetjes! Begeleiding is prettig, proffesioneel en sluit aan bij de kinderen. Aandachtpunt: in de winter kan een gymzaal koud zijn. Tip is om de kinderen dan ook een joggingpak te laten meenemen, in ieder geval voor het begin.

Leuk!

Leuke activiteiten Geschikt voor een grotere groep energieke jongetjes tussen de 5 en 7 jaar