Top Kwaliteit, Vakmanschap, Zeer Tevreden

Mijn Mazda CX-5 voorgril laten voorzien van zwarte 3 M folie en de achteremblemen laten spuiten met 2k lak. Super mooi geworden. Peter is een zeer toegankelijk en vriendelijk kerel. Weet wat ie doet en werkt er netjes en is goed bereikbaar. Zeker aan aanrader. Oscar

Gewoon Top!

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Afspraak gemaakt, leenauto stond volgetankt klaar. Loop middag auto klaar en alles in de Chrome Delete. Ziet er top uit! Zeer tevreden.

Grandioos…

Je wordt zeer hartelijk ontvangen. Er wordt super meegedacht met de mogelijkheden en het eindresultaat is prachtig! Enig punt van verbetering is eventueel wat koffiemelk!!

Fantastisch!

Heb mijn passat GTE laten ont-chromen. De meest gebruikte wrap daarvoor is matt of hoogglans zwart. We hebben een zwarte passat.. dus ik wou wat anders. Na verschillende optie s te hebben vergeleken, hebben we voor Brushed black metalic gekozen. Echt WAUW! Helemaal blij mee. Omdt het toch net niet zwart is, maar eigenlijk heel donker grijs, is er toch net dat beetje detail op de auto, Super. Peter heeft daar zeker kijk op, geeft een goede begeleiding hierin. Wou zelfs m n hybride nog volgeladen meegeven na afronding, alleen lag m n laadkabel niet in de auto, waardoor dat niet lukte, maar wel een dikke duim voor Peter. Echt een fijne vent. Prijs is ook goed, er gaat veel tijd in zitten om het voor elkaar te krijgen, en dat zie je ook in de details. Ik vind het echt een geweldige upgrade van mijn auto!! 2 duimen omhoog!

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

leuk contact, prima werk!

Vakkundig. Super resultaat

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Top service, duidelijke afspraken, professioneel

Buitengewoon goede service

Zelf twijfelde ik op vele punten en Custom Wraps heeft goed naar mijn vragen en opmerkingen geluisterd en geeft ook goed advies. Het betrof een ingewikkelde opdracht die absoluut naar volle tevredenheid is uitgevoerd. Niets dan lof en zou er zonder twijfel zo nog een keer naar toe gaan om een auto te laten wrappen.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Peter werkt netjes en komt zijn afspraken na.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Veel vertrouwen in Peter altijd netjes wat hij maakt

Zeer tevreden over gehele resultaat

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Peter is een vakman , prachtig resultaat !!

Had Peter benadert voor het het wrappen van de chromen lijsten van mijn Passat R. Eerste contact per mail was duidelijk en overzichtelijk . Vervolgens na opdracht stuurde Peter foto’s om bepaalde details te overleggen , erg fijn !! Het resultaat is echt goed geworden ! Facturering conform afspraak , geen verrassingen .

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Prima werk, excellente service!

Onlangs heb ik mijn dak van mijn RAV4 laten wrappen. Kon een afspraak maken voor over 3 weken. Geeft wel aan dat de man het dus erg druk heeft en dat vond ik een pluspunt! Gezien het resultaat was het het wachten waard. De "gratis" leenauto was bijzonder plezierig. Er bleek een kleine nabewerking nodig, maar daar werd in het geheel niet moeilijk over gedaan. Peter is een bijzondere vakman met oog voor service. Kan hem iedereen aanraden en zou voor een eventuele volgende klus niet aarzelen hem weer in te schakelen. Even voor de goede orde: ik kende de man hiervoor niet en heb ook geen aandelen inde zaak!

Geweldige service en eindresultaat

Peter is een absolute vakman en bovendien een hele aardige kerel. De klus bestond uit het wrappen van een carbonlook dak van een SUV. Top gedaan.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Het complete plaatje klopt van eerste contact tot aflevering!

Meer dan tevreden met wijze waarop Peter werkt: leuk eerste telefonisch contact, offerte met duidelijk toelichting, goede uitleg tijdens bezoek over mogelijkheden en de definitieve offerte. Tijdens de meerdaagse werkzaamheden steeds een update per mail met de voortgang! Ik beveel CustomWraps van harte aan!

Hij wrapt beter dan Sinterklaas

Ik heb mijn wagen laten ontchromen bij custom wraps. Werkplaats zag er erg professioneel en opgeruimd uit, waardoor ik alle vertrouwen had dat er netjes werd gewerkt. Ondanks dat het geen mega klus was, heeft het een dag in beslag genomen, waardoor je kan concluderen dat het geen haast klus is geweest. Ik ben dan ook meer dan tevreden en raad je aan hier je auto te wrappen!!

Professioneel en vakkundig!

Zeer tevreden over mijn Chrome delete en de zwarte logos op mijn Audi a3! Zeker een aanrader voor andere mensen die iets aan hun auto willen laten veranderen!.

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Ik heb mijn Tesla aan Peter toevertrouwd en daar heb ik geen spijt van! Peter is kritisch, kundig, denk mee, reageert snel en het eindresultaat is precies zoals ik het voor ogen had. Daarbij mocht ook ook nog gebruikmaken van een leenauto. Helemaal top dus!

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Peter heeft top werk geleverd!! Wij zijn Peter erg dankbaar voor het werk dat hij geleverd heeft en de service die hij bied. De auto is precieus zo gewrapt zoals wij voor ogen hadden. Hij heeft echt de juiste perfecte kennis die een wrapper moet hebben. Tevens reageert hij altijd snel op alle berichten. Ook fijn dat je een leen auto kan krijgen en daar geen omkijken meer naar hebt. Peter ga zo door met het top werk dat je levert en de manier waarop jij jouw klanten helpt en te woord staat. Wij zullen jou aan iedereen aanbevelen. Bedankt voor alles

Vakwerk

Bij Custom Wraps tot volle tevredenheid het dak van mijn auto laten wrappen. In de ochtend mijn auto gebracht en leenauto meegekregen. Na een paar uur was mijn auto klaar en ik ben zeer tevreden over het resultaat en de goede service.

Top werk afgeleverd!

Na wat googlen kwam ik bij custom wraps uit. Aan de reviews was op te maken dat het een gedreven persoon is die ook meedenkt waar mogelijk. Hieraan is niks gelogen. Mijn ervaring is eveneens dat deze man betrokken is en staat voor zijn werk. Heeft mijn dakrails en grill zeer netjes gewrapt en heeft ook mijn letters vervangen. Vervangend vervoer was ook ideaal! Aanrader!

Geweldig vakmanschap!

Chrome delete Tesla Model 3: Peter heeft een fantastisch mooi resultaat geleverd! Hij is echt een vakman, heel kundig, kritisch en ervaren! Het contact voelde meteen vertrouwd. Echt een aanrader!

Vakkundig en goede communicatie

Ik heb mijn auto laten de-chromen (chrome delete) door Custom Wraps. Naast dat het er super goed uit ziet was mijn ervaring met het bedrijf ook super. Goede communicatie, uitleg en advies voor een goede prijs. Zeker een aanrader!

Prachtige

Ik ben heel tevreden , alles is gewest naar wens , tot de kleine details . Zeker een aanrader

Top service!

Zowel het contact als het eindresultaat mag er zijn. Peter geeft duidelijke en eerlijke adviezen. Reageert snel op e-mails. Een bedrijf waar de klant nog klant is. Dank Peter!

Fantastisch in het algemeen

Via internet ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen . Na het versturen van een mail werd ik snel gecontacteerd door de zaakvoerder Peter die mij extra info vroeg . Na het bezorgen van die gegevens was ik snel overtuigd om met Peter samen te werken . Ondertussen is het gevraagde uitgevoerd en ben ik heel tevreden met het resultaat . Komende uit Belgie werd mij een vervangvoertuig aangeboden wat het allemaal veel gemakkelijker maakte . Peter is een vriendelijke man die kwaliteit levert . Dus een aanrader !

• Hoe tevreden bent u met het eindresultaat?

Custom Wraps staat voor professionaliteit, kwaliteit en een heldere communicatie

Via de mail een offerte aangevraagd voor het wrappen van de chromen raamlijsten, deurhendels en spiegelkappen van mijn Alfa Giulietta. Van begin tot eind reageerde Peter snel op mijn vragen, en kon er al op korte termijn een afspraak worden gemaakt. Het resultaat is erg mooi geworden, Peter gaat zeker niet gehaast te werk! Ook het feit dat je als klant een leenauto ter beschikking krijgt is een pluspunt van Custom Wraps t.o.v. andere partijen. Bedrijfsruimte is ook schoon en opgeruimd. Voor mij is dat altijd een teken dat er dan ook secuur en netjes wordt gewerkt. Een volgende keer zou ik dan ook weer gebruik maken van de diensten van Custom Wraps.

Pascalstraat 17 G

3316 GR Dordrecht

0782032323

Over Custom Wraps

Custom Wraps zet de standaard voor superieure kwaliteit in de wereld van vinyl wraps. Bij Custom Wraps draait het om kwaliteit, service en 100% tevredenheidsgarantie. Dit ziet u ook terug in al onze projecten. Voor ieder project nemen wij uitgebreid de tijd om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken.