Oog voor detail, vakkundig advies en kwaliteit

De mannen van de Vakbroeders hebben ons vanaf het eerste contact vakkundig advies gegeven over hoe wij ons huis een nieuwe look zouden kunnen geven. En het resultaat is gewoon weg geweldig! Ze hebben oog voor detail, geven vakkundig advies welke verf waar te gebruiken. Ook de kleurstelling in onze geval RAL7021 - zwartgrijs in hoogglans maakt het plaatje compleet. De Vakbroeders komen hun afspraak na, leveren top kwaliteit, laten alles schoon achter en zijn vakmannen!

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies

Strak in de lak!

Goede samenwerking met stucadoor. Mooi afgewerkt. Komen afspraken na en werken netjes.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Wat een vakmannen, gaan voor het perfecte resultaat!

Ons gehele huis van binnen laten doen door de mannen van vakbroeders. Van het begin tot het einde echt goed meegedacht. Tussendoor wordt je op de hoogte gehouden wat ze doen door af en toe een foto of filmpje te sturen. Werken netjes en secuur. Trotse schilders die goed werk leveren al met al een mooi eindresultaat!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Via Rumatbouw
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies

Kwaliteit vakmensen

Er waren wat problemen geweest met onze vorige schilder. Ze toonden begrip en dachten gelijk in oplossingen. Geen onzin verhalen, maar transparant communicatie hoe nu verder. Plus punten onder elkaar: + Komen altijd op tijd en laten dit anders weten. + Leveren kwaliteit zowel met spuiten als met schilderen. + Denken mee in de wensen van de klant en adviseren waar nodig. + Zijn altijd bezig met vernieuwing + Werken netjes en hebben respect. Tip: Elke ochtend een bakkie koffie en tijdens de lunch wat lekkers creƫert een glimlach op het gezicht van deze vakmannen!!!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Via Methorst stucadoorsbedrijf
  • Indien anders: Aanbevolen door mijn stucadoor
  • Uw tips voor deze offerte Misschien is het slim om een automatisch systeem te ontwikkelen waar standaard offertes instaan, waardoor je deze sneller bij mensen kunt krijgen.

Een team schilders waar betrouwbaarheid, service en vakbekwaamheid hoog in het vaandel staat

Jur en Eyoub hebben ons huis van binnen en van buiten geschilderd. Heel erg blij met de geleverde kwaliteit en service. Ze komen hun afspraken na en maken gebruik van de beste kwaliteit materialen waardoor het huis er, na hun schilderwerk, weer als een plaatje bij staat. Ik kan ze van harte aanbevelen. We zijn blij dat ze in maart ons nieuwe huis komen schilderen.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Zeer gedreven en nauwkeurige schilders.

Bij andere adressen waar 'de Vakbroeders' hadden geschilderd hoorde we positieve verhalen. Vandaar dat we na een fijn gesprek, tijdens het maken van de offerte, met hun in zee zijn gegaan. En nu de werkzaamheden (spuiten en lakken) erop zitten kunnen wij ook positief zijn over deze mannen: -afspraken goed nakomen. - allemaal vriendelijk. -iedere dag de werkplek opruimen. -nauwkeurig en goed werken. -kort na het afronden van het project nog terug komen of we tevreden zijn over alles en alles goed is.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder