Prima firma

Gewoon goed, deze mensen doen wat ze beloven

Goed intakegesprek met duidelijke uitleg, vriendelijk en deskundig personeel waar een vraag stellen nooit te veel is, mooie afwerking.

Perfecte installatie van zonnepanelen, uitgevoerd door vriendelijk en deskundig personeel.

Vanaf de eerste kennismaking netjes conform afspraak gewerkt. Op de afgesproken dag zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Het personeel is deskundig, netjes en vriendelijk. Alles werkt perfect. Goede uitleg.

Prima service!

Prima service en zeer vriendelijke monteurs.

correct bedrijf

Goede afspraken gemaakt. Heel netjes gewerkt en vriendelijk personeel. Kortom, correct bedrijf.

Wederom super werk afgeleverd.

Na de zeer positieve ervaring met Wolters techniek bij het installeren van een airco heb ik opnieuw voor Wolters gekozen om zonnepanelen te laten installeren. Ook dit keer ben ik weer zeer positief over de manier waarop de opdracht is uitgevoerd. Vriendelijke en zeer vakbekwame monteurs hebben er ook nu voor gezorgd dat ik 100% achter mijn keuze voor deze installateur sta.

prima advies en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

prima begeleiding en advies in het pre-sales traject snelle reactie en afspraak is afspraak geleverde product (airco installatie) is van prima kwaliteit montage ging soepel en met perfecte afwerking complimenten met deze topklus voor Nordy en het team !

Fijn bedrijf dat afspraken nakomt

Snelle offerte en plaatsing op afgesproken dag en tijdstip; denken mee over plek van plaatsing units; beleefde monteurs en nazorg ook snel uitgevoerd.

Deskundig en zeer klantvriendelijk

De offerte die wij ontvingen was uitgebreid en kundig opgezet. Een week voordat de werkzaamheden van start gingen werd nog een mail gestuurd op welke wijze werd omgegaan met de huidige corona maatregelen. De installateurs waren professioneel, kundig en zeer klantvriendelijk. Gemaakte afspraken werden volledig nagekomen.

Prettig in de omgang en perfect afgewerkt!

24 zonnepanelen en 2 x airco besteld. Alles werd in één dag geïnstalleerd door vriendelijke en kundige vakmensen. Erg netjes afgewerkt.

Geweldig bedrijf!!!

Geweldige ervaring, houdt zich erg goed aan zijn afspraken!!

Netjes gewerkt en een mooi eindresultaat!

Swen heeft de airco installatie netjes afgewerkt en na de werkzaamheden alles mooi achtergelaten. Tevens een goede uitleg gekregen over de werking van het systeem.

Zeer goede ervaring

Onlangs 14 panelen geplaatst op ons dak. Goede afwerking zowel binnen als buiten. Deze firma is zeker aan te raden.

Tevreden klant

Goed gewerkt, netjes, vriendelijk.

Airco en zonnepanelen

Goede service ,goede uitleg en vriendelijk personeel. Top

Geweldige service en top kwaliteit materiaal

Ik ben zeer tevreden over het gehele traject. Vanaf de offerte tot facturatie ben ik goed begeleid en hebben de monteurs perfect werk geleverd. Deze firma is dan ook zeker aan te raden!

Professioneel en aandacht voor de wensen van de klant

Prettig contact in de aanloop naar de uitvoering. Project is met veel oog voor detail uitgevoerd en afgerond.

Servicebeurt goed uitgevoerd

Servicebeurt warmtepomp goed uitgevoerd tegen faire prijs.

Super in alles.

Vanaf het begin alles duidelijk en helder. Goede afspraken, vakkundig en zéér netjes gemonteerd. Heldere uitleg. Top.

Goede Service en zeer vriendelijk

Goede service en zeer vriendelijk

Vakkundig en servicegericht

Wij zijn uiterst tevreden over het verduurzamen van onze woning middels aanschaf zonnepanelen en tweetal airco’s door de firma Wolters Een jong en energiek bedrijf waar persoonlijke benadering hoog in het vaandel staat en het niet alleen draait om verkoop. De benadering van Wolters onderscheidt zich door een goede prijs/ kwaliteitsverhouding, gekoppeld aan betrokkenheid, uitstekende voorlichting en perfecte begeleiding in het keuzeproces. De plaatsing is snel, vakkundig verricht waarbij de klant goed wordt meegenomen in het proces. Niets dan lof voor de vriendelijke benadering en tomeloze energie en betrokkenheid van Nordy en Jules en hun medewerkers. Chapeau!!!!

goede service en kwaliteit gedurende het hele traject van start tot oplevering.

Gedegen studie vooraf om tot een project voorstel te komen. Gedetailleerde offerte, die begrijpelijk is. Afspraak is afspraak. Kundige en zorgvuldige uitvoering van het werk. Prettig en persoonlijk contact. Goede service achteraf

Van begin tot einde netjes verzorgt en begeleid

Samen met een airco de zonnepanelen laten installeren. Alles werd netjes begeleid en goed uitgelegd. De installatie ging ook super netjes en er werd meegedacht aan het netjes wegwerken van leidingen. Nette monteurs die geen rommel achter lieten en vakkundig alles hebben aangelegd. Heb diverse offertes in het verleden aangevraagd echter zag door de bomen het bos niet meer. Uiteindelijk gekozen voor een lokaal bedrijf via via terecht gekomen. Vanaf de offerte tot uitvoering goed begeleid en goede uitleg gekregen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen voor zonnepanelen en of airco's

Goede service, en heel net gewerkt! Zeker een aanrader!

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.