Top vakmanschap en service

Vooraf goed geïnformeerd en geadviseerd. Dit bedrijf gaat netjes te werk en levert vakmanschap.

Top service voor een uitstekende prijs!

Wij zijn blij met de zonnepanelen geplaatst door Wolters techniek! Ook op de aanbouw en garagedak (plat dak) zijn de panelen d.m.v. een mooie constructie geplaatst. Goede verhouding prijs en kwaliteit. Perfecte service geleverd door Nordy en de rest van het personeel. Wij bevelen Wolters techniek dan ook zeker aan☺

Hoef zelf niet bij te houden wanneer onderhoud moet gebeuren, vraag me alleen af of dit ieder jaar moet aangezien de units maar een beperkt aantal uren in de zomer in gebruik zijn, vooral op de slaapkamer

De onderhoudsbeurt verliep geheel naar wens.

De onderhoudsbeurt is geheel naar wens verlopen. Fijne monteur, die alles prima uitlegde. Het enige dat me verbaasde was eigenlijk de hoge prijs. € 75 per airco en omdat wij er 2 hebben dus € 150. En dat voor 1.15 uur werk. Vandaar ook de 8 als totaalscore. Misschien is het een idee om te gaan werken met een onderhoudscontract (zoals bij een CV-ketel), waardoor de kosten waarschijnlijk ook omlaag kunnen. De prijs is eigenlijk ook het enige minpunt. Voor de rest verliep alles prima. En ga er natuurlijk vanuit dat als we de airco's weer gaan gebruiken ze het prima blijven doen.

Ook onder deze bijzondere omstandigheden uitstekende service.

Geweldig vakmanschap

Wolters techniek heeft bij ons thuis zonnepanelen, en een airco geïnstalleerd! Alles verliep perfect volgens afspraak, en wat een vakwerk hebben de heren geleverd! Ook de service achteraf, bij een WiFi storing in ons huis, werd de dag erna al verholpen door ze.

Goede service, leuke mensen die afspraken nakomen en goed werk verrichten.

Na een aantal jaren gelden de airco's te hebben geplaatst, verzorgt Nordy Wolters met zijn team het onderhoud hiervan op een prettige en professionele manier.

Geweldig!

Vanaf het eerste moment verliep het contact super. Vriendelijk, afspraken worden nagekomen. Ook de installatie ging heel goed. Tijdens en na installatie wordt er contact opgenomen hoe alles gaat en of er vragen en opmerkingen zijn. Na de installatie van de Airco's werd zelfs het huis nog gepoetst.

Goed werk geleverd. Kleinigheidje nadien ook nog zonder problemen opgelost! Hielden ook goed rekening met Corona richtlijnen!!

Zeer correct en betrouwbaar

Bij ons de zonnepanelen geleverd, na een zeer uitgebreidde intake. Daarna ook bij hem de airco's afgenomen. Zeer correct, betrouwbaar en duidelijk.

Keurig werk.

Alle afspraken correct nagekomen.

Geweldige service en topkwaliteit voor een betaalbare prijs!

Meerdere installaties laten aanleggen. Allen zijn zeer professioneel geplaatst en geïnstalleerd. Een bedrijf dat haar afspraken nakomt en zeer klantgericht is; top!

Het was weer GEWELDIG, fijne mensen, goed werk!!!!!!!!

GEWELDIGE ERVARING!!!

Perfectie!

Enorm tevreden over de snelheid, correctheid en kundigheid van deze mannen! Absolute aanrader!

Zeer positieve ervaring.

Alle afspraken en nazorg zonder een probleem nagekomen. Duidelijke , complete en overzichtelijke offertes. Correct en schoon werk afgeleverd.

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.