Fantastische service en kundig personeel

Anderhalve week geleden een vrijblijvende afspraak met Jules voor mogelijkheid te bekijken voor aantal extra zonnepanelen bij te leggen in een bestaande zonnepaneel installatie op platdak. Analyse van huidig en toekomstig verbruik en mogelijkheden doorgenomen. In weekend offerte ontvangen. Alternatief aangeboden voor 4 separate panelen te plaatsen op schuine dak. Vandaag zijn deze geplaatst en aangeslote door 2 vakmensen Sven en Frank. Alles afgemonteerd, wifi geinstalleerd en al de eerste kW opgewekt…fijn opgeruimd en supervriendelijk. Super service en inhoudelijke kennis. Een leuk jong team met enthousiaste werknemers. Zeker aan te bevelen voor al Uw vragen mbt aircos, zonnepanelen en andere zaken mbt duurzaamheid en de enegietransitie..

Super prijs, volgens afspraak geleverd en door kundige en vriendelijke monteurs opgeleverd.

Uit 3 offertes de beste prijs. Dat is voor ons nooit alleen doorslaggevend maar blijkt uiteindelijk ook de beste deal. Alles klopte, Een aanrader, met stip!

Keurige installatie met extra service

Onlangs is onze airco geplaatst. De monteurs waren erg beleefd en werkten rustig en netjes. Vanwege de opstelling waren bij ons "voetjes" noodzakelijk. Wij vonden deze nogal groot en op ons verzoek zijn, zonder extra kosten, snel kleinere "voetjes" geplaatst. Prima service

professioneel en efficient

Zowel de uitleg tijdens de aanvraag alsook het plaatsen van de panelen verliep uitermate efficiënt. Het team, 3 man sterk, werkten netjes en snel. Ook de gebroken dakpannen zijn door Wolters vervangen. Na het plaatsen hebben we gezamenlijk de app gedownload en heeft een van de mannen verdere uitleg gegeven.

Heel tevreden!

Tevreden over het resultaat, tevreden over de monteurs en tevreden over hoe alles na montage werd opgeruimd. Ik zou Wolters Techniek zeker aanraden aan anderen!

Geweldig van begin tot eind!

Wij zijn zeer tevreden met Wolters BV. Er Kwam iemand persoonlijk langs, dat gebeurd bijna nooit meer.. echt super. Goed advies, vriendelijk en verstand van zaken! De installatie zelf verliep door sneeuw anders dan verwacht, maar Sven en Ruben hebben mooi en goed werk geleverd. Geen vraag was teveel en ook hun zeer sociaal en uiterst kundig! Zeer tevreden over de Service. Ook de vragen richting kantoor, snel antwoord of een telefoontje terug. Bedankt hiervoor!

Een hele fijne communicatie, professioneel advies en klasse monteurs die alles netjes geïnstalleerd hebben. Zeer tevreden!

Goede ervaring !!

Goede ervaring is goede ervaring, wat kan ik daar meer over zeggen

Volgens afspraak is alles opgeleverd. Toen er een probleem was is dit in goed overleg opgelost. Zeer tevreden.

Prettig team

2x airo, Netjes uitgevoerd en meegedacht

Toos en Theo uit Herkenbosch Ron en Aram van Wolters Techniek hebben een geweldig stukje werk geleverd in Herkenbosch Netjes alles opgeruimd en een prima uiteenzetting hoe alles functioneert. Dit bedrijf is echt aan te raden voor iedereen die wil verduurzamen Bravo Wolters Techniek!!

Wolters Techniek levert perfect werk; een aanrader!

Het plaatsen van de zonnepanelen, omvormer , kabels et cetera werd perfect uitgevoerd. Offerte en uitvoering sloten naadloos op elkaar aan. De medewerkers van Wolters Techniek zijn deskundig, vriendelijk en ze werken netjes.

Goede service, vakbekwaam personeel, mooie afwerking top!

Prima en snel gekomen en in orde gemaakt

Ik dacht dat ik een lekkage had maar de monteur kwam snel en het bleek oké te zijn.. Toch bedankt voor de snelle afhandeling!

Prima bedrijf

Werken zeer netjes ruimen alle rommel op Alleen de WiFi is niet geïnstalleerd

Afspraak goed nagekomen

Prima advies en installatie.

Snelle reactie en afspraak gemaakt

Goed merk airconditioning

Vakkundig!

Maandagochtend heb ik de heren ontvangen. We hebben toen de kabelroute besproken en kwamen tot de conclusie dat (helaas) een koof moest worden opengebroken. Toen ik in de middag terugkwam van werk was de klus geklaard. 12 panelen waren geplaatst. Aan niets was te zien dat ze gehaast hebben moeten werken. Geen stofresten of sporen van verpakkingsmateriaal door het huis. In de tuin heeft een ladder gestaan. Ze hebben de planten heel gelaten. De koof is keurig opengebroken en kan ik eenvoudig weer herstellen. Ontzettend bedankt!

Netjes, snel en goed geholpen.

Goede snelle service bij problemen.

Nette en snelle oplossing

Na een storing aan de airco werd ik snel en professioneel te woord gestaan. De storing werd binnen een dag verholpen!

Uitstekende snelle oplossing en service

In onze nog nieuwe te openen showroom, hadden wij een lekkage door het condenswater van onze airco. Dit euvel was ontstaan omdat derden de leiding hadden beschadigd en daardoor niet meer functioneerde. Door snel en accuraat te handelen heeft de monteur van Wolters Techniek ervoor gezorgd dat naast het verhelpen van het probleem een oplossing in de vorm van een nieuwe leiding werd gerealiseerd. Samengevat we hebben geen lekkage meer en kunnen vrijdag met een gerust hart en een juiste temperatuur onze gasten in onze nieuwe showroom ontvangen!

Prima bedrijf

Goede informatie en bekwame medewerkers.

gewoon goed

Professioneel en goeie uitleg over de werking van de airco.

Top product en top geleverd.

Netjes gewerkt. Afwerking goed. Correcte werkers op alle gebied. Vriendelijk en vakkundig enz..... Gewoon een heel goed totaal pakket met een top product en een nette prijs.

Zeer prettige samenwerking

Van de offerte tot en met de nazorg was er goed contact.

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.