goede aandacht bij overleg, oplossing redelijk.

in het overleg werd zeer goed meegedacht om een duurzaam verwarmingsprobleem op te lossen. de aanbevolen eerste stap in de oplossing was voor mij een goed advies. toen de oplossing arriveerde bleek het toch een nadeel te hebben in de zin dat de afmetingen van het buro infrarood heater erg ongunstig waren voor mijn buro en ik een oplossing ter plekke moest verzinnen om eea toch te kunnen gebruiken, helaas niet de gunstigste oplossing.

Goed werk geleverd.

Duidelijke afspraak gemaakt hoe en wat de monteurs gaan doen. Manier van werken is netjes en stofvrij. Ze ruimen alles netje op en nemen alle verpakkingsmateriaal mee. Na de installatie een duidelijke uitleg gekregen over de airco.

Tot volle tevredenheid!

Adequate offerte, stipte levering en installatie! Nette / beleefde, hard werkende en vakkundige installateurs.

Tevreden

Ben tevreden met het geleverde werk .

Goed advies.

Uitstekende service. Zeer vriendelijk medewerkers. Jack Frissen

Prima.

Nette monteur.

Goed, snel, kwaliteit en klantgericht!

Goed, snel, kwaliteit en klantgericht!

Professioneel bedrijf met vakkundige aanpak

Het plaatsen van airco unit op overloop is zeer goed en professioneel uitgevoerd! Vooraf gesprek gehad en gedetailleerde offerte opgesteld. Het plaatsen door 2 medewerkers was prima en ik kon gewoon thuiswerken. Goede uiteg gegeven over airco en alles netjes opgeruimd!

Ervaren en vriendelijke monteur die het probleem snel had gevonden en opgelost. Zeer tevreden

Super !

Super goed !!

Volledig uitgevoerd volgens afspraak en wens

Duidelijke aanbieding. Ruime kennis aanwezig m.b.t. de airco techniek. Snelle en efficiënte montage van de installatie. Goede nazorg tot nu toe. Al met al een goed gevoel bij dit bedrijf.

super werk afgeleverd

Het bedrijf komt afspraken zeer punctueel na wat ik zeer op prijs stel. Het werk wat ze leveren is niks op aan te merken. Elke ruimte waar gewerkt werd door het bedrijf werd ter plekke van de werkplek grondig schoon gemaakt. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden,

Bijzonder tevreden

Beste Nordy, De balans tussen aan de ene kant comfort en aan de andere kant duurzaamheid is niet zo makkelijk. Na een aantal hete zomers had ik de wens om een airco in mijn woonkamer te laten installeren voor meer comfort, met name gedurende lange warme perioden. Deze wens schuurde echter aan tegen mijn wens zo duurzaam mogelijk te zijn en blijven. Ik ken Nordy van zijn wekelijkse presentaties tijdens ons BNI Tempranillo ontbijt en zijn boodschap van duurzaamheid sprak mij aan. Ik heb hem uitgenodigd voor een gesprek, waarin hij mij helder en duidelijk heeft geïnformeerd over de voor- en nadelen, én over het feit dat ik met een airco een deel van mijn gasverbruik in de winter kan vervangen door goedkoper en duurzamer stroomverbruik. Dit argument heeft me over de streep getrokken en direct bij Nordy een bestelling geplaatst. De installatie was snel, vakkundig en moeiteloos. Nordy en zijn mensen werken in alle rust, minimaliseren de overlast en schromen niet een praatje aan te gaan met mijn buurman, die wat zorgen had over het geluid van de buitenunit. Kortom, ik ben super tevreden, over het advies, de vakkundigheid en het uiteindelijke resultaat en kan Wolters Techniek aan iedereen, die comfort in huis wil verbinden met duurzaamheid van harte aanbevelen! Nordy bedankt! Met vriendelijke groet, Jeremy Visschers Solon Coaching

Fijne mensen om mee te werken en zeer klantvriendelijk.

Wolters Techniek was voor ons het eerste bedrijf dat bij de offerte aanvraag/bezoek, brochures mee bracht van diverse airco's die zij installeren. Daarnaast kregen we een goede uitleg over wat er mogelijk is en wat de kosten zijn. De offerte was duidelijk en zonder verborgen kosten. Veel bedrijven werken met een kostenpakket en als er tijdens de installatie meer tijd en materiaal nodig is dan betaal je daar beduidend extra voor, waardoor je vaak toch duurder uit bent. Bij Wolters Techniek was dat niet zo. Zij maken de klus af zoals beloofd in de offerte, zelfs als er een uurtje langer nodig is. Fijne mensen om mee te werken en zeer klantvriendelijk.

Afspraak is afspraak

In het voorjaar heeft Jacobssolar uit Sevenum samen met Wolters Techniek een mooi project gemaakt in Venlo. Daar hebben we 1821 zonnepanelen geplaatst op een bedrijfspand. Afspraken werden altijd nagekomen en de inzet van mankracht was erg flexibel. De kennis op gebied van zonne-installaties is groot en up-to-date. Fijn samengewerkt en een super resultaat behaald. Richard Jacobs

Uitvoering conform afspraken

In offerte stadium afspraken gemaakt en opties besproken. In het werk goed overleg ivm actuele situatie. Ondanks aanpassingen geen meerwerk in rekening gebracht.

Goede service en communicatie

Ben zeer tevreden over de firma. Alles netjes opgeleverd, prijs kwaliteits verhouding is heel goed. Dit bedrijf zou ik iedereen aanbevelen.

Snel, vriendelijk

Goed werk geleverd, vriendelijk

Goede service. Heel tevreden

Betrokkenheid, kwaliteit en service!

Goed advies en service bij het plaatsen van zonnepanelen!

Directe en uitstekende service waarvoor dank!

Directe en uitstekende service waarvoor dank!

Zeer netjes en vakkundig gemaakt door vriendelijk personeel!

Via familie hadden we aanbeveling gekregen voor Wolters Techniek. Prima bedrijf, vakkundig advies, installatie en op zeer nette en veilige manier gewerkt. zetten net een stapje extra om ons als klant nog meer tevreden te stellen over het eindresultaat. zijn de prijs meer dan waard.

Top service, snel geregeld, goede uitleg.

Zeer prettige installateurs, verstaan hun vak. Snel en vakkundig gewerkt.

Goed advies, goede communicatie en een nette installatie met de juiste producten.

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.