Super !

Super goed !!

Volledig uitgevoerd volgens afspraak en wens

Duidelijke aanbieding. Ruime kennis aanwezig m.b.t. de airco techniek. Snelle en efficiënte montage van de installatie. Goede nazorg tot nu toe. Al met al een goed gevoel bij dit bedrijf.

super werk afgeleverd

Het bedrijf komt afspraken zeer punctueel na wat ik zeer op prijs stel. Het werk wat ze leveren is niks op aan te merken. Elke ruimte waar gewerkt werd door het bedrijf werd ter plekke van de werkplek grondig schoon gemaakt. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden,

Bijzonder tevreden

Beste Nordy, De balans tussen aan de ene kant comfort en aan de andere kant duurzaamheid is niet zo makkelijk. Na een aantal hete zomers had ik de wens om een airco in mijn woonkamer te laten installeren voor meer comfort, met name gedurende lange warme perioden. Deze wens schuurde echter aan tegen mijn wens zo duurzaam mogelijk te zijn en blijven. Ik ken Nordy van zijn wekelijkse presentaties tijdens ons BNI Tempranillo ontbijt en zijn boodschap van duurzaamheid sprak mij aan. Ik heb hem uitgenodigd voor een gesprek, waarin hij mij helder en duidelijk heeft geïnformeerd over de voor- en nadelen, én over het feit dat ik met een airco een deel van mijn gasverbruik in de winter kan vervangen door goedkoper en duurzamer stroomverbruik. Dit argument heeft me over de streep getrokken en direct bij Nordy een bestelling geplaatst. De installatie was snel, vakkundig en moeiteloos. Nordy en zijn mensen werken in alle rust, minimaliseren de overlast en schromen niet een praatje aan te gaan met mijn buurman, die wat zorgen had over het geluid van de buitenunit. Kortom, ik ben super tevreden, over het advies, de vakkundigheid en het uiteindelijke resultaat en kan Wolters Techniek aan iedereen, die comfort in huis wil verbinden met duurzaamheid van harte aanbevelen! Nordy bedankt! Met vriendelijke groet, Jeremy Visschers Solon Coaching

Fijne mensen om mee te werken en zeer klantvriendelijk.

Wolters Techniek was voor ons het eerste bedrijf dat bij de offerte aanvraag/bezoek, brochures mee bracht van diverse airco's die zij installeren. Daarnaast kregen we een goede uitleg over wat er mogelijk is en wat de kosten zijn. De offerte was duidelijk en zonder verborgen kosten. Veel bedrijven werken met een kostenpakket en als er tijdens de installatie meer tijd en materiaal nodig is dan betaal je daar beduidend extra voor, waardoor je vaak toch duurder uit bent. Bij Wolters Techniek was dat niet zo. Zij maken de klus af zoals beloofd in de offerte, zelfs als er een uurtje langer nodig is. Fijne mensen om mee te werken en zeer klantvriendelijk.

Afspraak is afspraak

In het voorjaar heeft Jacobssolar uit Sevenum samen met Wolters Techniek een mooi project gemaakt in Venlo. Daar hebben we 1821 zonnepanelen geplaatst op een bedrijfspand. Afspraken werden altijd nagekomen en de inzet van mankracht was erg flexibel. De kennis op gebied van zonne-installaties is groot en up-to-date. Fijn samengewerkt en een super resultaat behaald. Richard Jacobs

Uitvoering conform afspraken

In offerte stadium afspraken gemaakt en opties besproken. In het werk goed overleg ivm actuele situatie. Ondanks aanpassingen geen meerwerk in rekening gebracht.

Goede service en communicatie

Ben zeer tevreden over de firma. Alles netjes opgeleverd, prijs kwaliteits verhouding is heel goed. Dit bedrijf zou ik iedereen aanbevelen.

Snel, vriendelijk

Goed werk geleverd, vriendelijk

Goede service. Heel tevreden

Betrokkenheid, kwaliteit en service!

Goed advies en service bij het plaatsen van zonnepanelen!

Directe en uitstekende service waarvoor dank!

Directe en uitstekende service waarvoor dank!

Zeer netjes en vakkundig gemaakt door vriendelijk personeel!

Via familie hadden we aanbeveling gekregen voor Wolters Techniek. Prima bedrijf, vakkundig advies, installatie en op zeer nette en veilige manier gewerkt. zetten net een stapje extra om ons als klant nog meer tevreden te stellen over het eindresultaat. zijn de prijs meer dan waard.

Top service, snel geregeld, goede uitleg.

Zeer prettige installateurs, verstaan hun vak. Snel en vakkundig gewerkt.

Goed advies, goede communicatie en een nette installatie met de juiste producten.

Goede vriendelijke service

Vriendelijk contact, goede service.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Prima service, zeer vriendelijk medewerkster bij de customerservice. Schappelijk geprijsd en flexibele inspanning.

Goed werk geleverd

Vakkundig personeel en netjes afgewerkt.

Werkt correct en netjes.

Mijn ervaring is dat de firma Wolters zich aan hun afspraak houdt en zelfs in mijn geval eerder aanwezig was voor de montage van de airco. Ze werken netjes en hun gereedschap ziet er verzorgt uit wat voor mij zeer positief beeld geeft voor orde en netheid.

Goed en snel onderhoud van onze airco's

Klasse service en prijs/kwaliteit verhouding

Na het delen van enkele vragen, werd direct contact opgenomen en een passende, scherp geprijsde aanbieding verzorgd. Ook de levering en service zijn volgens het boekje. Ik beveel Wolters Techniek ten zeerste aan voor uw project.

top service en nakomen van afspraken

juist en reëel offerte gesprek. Wel en niet opgenomen werk duidelijk onderbouwd. Duidelijk in beschrijving van de werken, goed overleg tijdens het werk. Goede na service.

Uitstekende offertebehandeling en afhandeling opdracht.

Prettige omgang met de monteurs en inventieve handelingen uitgevoerd. Perfect werk afgeleverd ! Ook fijn de afhandeling achteraf. Alle rommel opgeruimd en goeie tekst en uitleg gegeven over de handleiding.

Wederom top service

Levering en installatie van Daikin aircosystem. Zorgvuldige installatie en werken volgens afspraak.

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.