top

Professioneel bedrijf en vriendelijke medewerkers

Vakkundig onderhoud

Het onderhoud van onze airco werd snel en vakkundig uitgevoerd.

Geweldig keurig werk geleverd

Keurig werk alles netjes opgeruimd vragen goed beantwoord Iedereen aan te bevelen

Professionele installatie zonnepanelen

Gedetailleerde offerte en uitleg, concurrerende prijs, goede uitleg en soepele montage door deskundige en vriendelijke jongens.

Ik had verwacht meer info te krijgen

16 Zonnepanelen laten leggen. Wolters was het enige bedrijf dat ze los op het dak wilde leggen (met juiste materieel). Anderen wilden allen in mijn licht hellend dak boren, wat ik juist niet wilde. Fijn dat zij wel naar de klant luisteren. Personeel van Wolters was vriendelijk en zonnepanelen liggen mooi op het dak. Ik had alleen verwacht dat er vooraf en achteraf meer info zou komen oa over of er meer wattage in meterkast moest worden aangevraagd (was niet zo) en welke app er is om de zonnepanelen te kunnen monitoren en hoe deze app werk. Ik heb hier allemaal zelf achteraan moeten gaan. Jammer, dat dit niet meer vanuit het bedrijf zelf aan de klant wordt verteld. De app is ook niet erg uitgebreid (heb betere gezien bij collega's op het werk). Zonnepanelen werken goed, nu maar afwachten of dit ook zo blijft.

Vakkundig, goede uitleg en zeer vriendelijk en bekwame monteurs!

Vakkundig personeel. Kon met mijn vragen terecht. Werken ook zeer netjes.

Fijn bedrijf om mee samen te werken, houdt zich aan afspraken.

Werkzaamheden netjes uitgevoerd ruim binnen het afgesproken tijdsbestek. Goede planning !

Prima geholpen

Goed verhaal denken mee Leuk bedrijf

onderhoudsbeurt airco

Correcte onderhoudsbeurt door een kundig en klantvriendelijke monteur.

Afspraken nagekomen

Goede service en snelle levering en installatie

Airco laten plaatsen. Wolters Techniek kwam snel langs voor een afspraak. Levering en installatie kon nog binnen een aantal weken. Goede service!

Vriendelijk en professionele service

Zeer vriendelijk, goede uitleg en adviezen. Alles netjes achtergelaten, zeer professioneel.

Snelle en prima service

Na akkoord werd onze airco vrij snel en vakkundig geïnstalleerd We zijn er zeer tevreden met deze firma.

Correct

Komt afspraken na en correct in omgang

Onlangs 2 airco’s en zonnepanelen laten plaatsen door de firma Wolters Techniek en wij zijn zeer tevreden hoe de klussen uitgevoerd zijn . Zeer professioneel , vanaf het moment tot iemand komt kijken om een offerte uit te brengen totdat de heren weer naar huis gaan . Kan geen enkel minpuntje bedenken over deze firma . Ik zou ze iedereen aanraden !

Super Service en top kwaliteit

Ondanks de stromende regen, hebben de service monteurs top werk geleverd en mee gedacht. Ze hebben zelfs tot 8u doorgewerkt om alles af te krijgen, aangezien ze af en toe niet verder konden door de regen. Een gewone airco voor boven en een design airco voor beneden. Wij zijn superblij met de geleverde producten en raden deze firma zeker aan.

Prima werk geleverd.

Goed advies aardige en bekwame monteurs.

Vriendelijk, vakkundig en perfect.

Meer uitleg is niet noodzakelijk, deze drie woorden spreken voor zich.

Zeer betrokken en deskundig

zeer betrokken en deskundig

Een split-unit gemonteerd door een kundig team.

Het team kwam optijd en gaf direct kleur aan de opdracht. Daarbij werden nog even kort de wensen besproken en vervolgens gingen ze aan de slag. Eind van de middag was alles netjes afgewerkt en konden de airco's worden getest. Een zeer tevreden indruk met een goed resultaat.

Bekwame mensen zowel tijdens opname/advies als tijdens de uitvoering.

Na mijn aanvraag al redelijk snel een reactie ontvangen voor het maken van een afspraak / opname. Tijdens de opname het advies gekregen om niet 3 (zoals we zelf dachten) maar 2 binnenunits te plaatsen met voldoende capaciteit. De installatie afstemmen op de toepassing is voor hen dus belangrijker dan de verkoop van een grotere en duurdere installatie. Voor de zekerheid toch gekozen voor een grotere buitenunit met 3 aansluitingen dus met 1 reserve aansluiting voor de toekomst. Montage netjes en correct verlopen. Helaas is bij boorwerkzaamheden 1 steen in de buitengevel uitgebroken net naast de kunststof koker. (wij weten het, maar zal niemand anders opvallen).

Hoge kwaliteit van producten en werkzaamheden

De systemen zijn netjes geleverd en gemonteerd.

Technisch bekwaam en zeer net personeel. Werken zeer netjes ruimen alles op krijgen van ons een tien chapeau.

Top informatie top geregeld top geinstalleerd top vakmensen

SUPER !

Er werd door de medewerker van te voren goed meegedacht naar de beste keuze en later naar de beste oplossing mbt het installeren. Goed advies en erg prettig in de communicatie die ook heel erg duidelijk was! Ik heb meerdere installaties gezien bij bekenden, maar de manier zoals Wolters het heeft aangepakt en ook het niveau van de afwerking is zeer goed. Monteurs werken erg netjes, ruimen alles op en nemen alle afval mee en zijn meedenkend en beantwoorden alle vragen. Wij zijn zeer tevreden en bevelen het bedrijf zeer aan.

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.