Snel, vriendelijk

Goed werk geleverd, vriendelijk

Goede service. Heel tevreden

Betrokkenheid, kwaliteit en service!

Goed advies en service bij het plaatsen van zonnepanelen!

Directe en uitstekende service waarvoor dank!

Directe en uitstekende service waarvoor dank!

Zeer netjes en vakkundig gemaakt door vriendelijk personeel!

Via familie hadden we aanbeveling gekregen voor Wolters Techniek. Prima bedrijf, vakkundig advies, installatie en op zeer nette en veilige manier gewerkt. zetten net een stapje extra om ons als klant nog meer tevreden te stellen over het eindresultaat. zijn de prijs meer dan waard.

Top service, snel geregeld, goede uitleg.

Zeer prettige installateurs, verstaan hun vak. Snel en vakkundig gewerkt.

Goed advies, goede communicatie en een nette installatie met de juiste producten.

Goede vriendelijke service

Vriendelijk contact, goede service.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Prima service, zeer vriendelijk medewerkster bij de customerservice. Schappelijk geprijsd en flexibele inspanning.

Goed werk geleverd

Vakkundig personeel en netjes afgewerkt.

Werkt correct en netjes.

Mijn ervaring is dat de firma Wolters zich aan hun afspraak houdt en zelfs in mijn geval eerder aanwezig was voor de montage van de airco. Ze werken netjes en hun gereedschap ziet er verzorgt uit wat voor mij zeer positief beeld geeft voor orde en netheid.

Goed en snel onderhoud van onze airco's

Klasse service en prijs/kwaliteit verhouding

Na het delen van enkele vragen, werd direct contact opgenomen en een passende, scherp geprijsde aanbieding verzorgd. Ook de levering en service zijn volgens het boekje. Ik beveel Wolters Techniek ten zeerste aan voor uw project.

top service en nakomen van afspraken

juist en reëel offerte gesprek. Wel en niet opgenomen werk duidelijk onderbouwd. Duidelijk in beschrijving van de werken, goed overleg tijdens het werk. Goede na service.

Uitstekende offertebehandeling en afhandeling opdracht.

Prettige omgang met de monteurs en inventieve handelingen uitgevoerd. Perfect werk afgeleverd ! Ook fijn de afhandeling achteraf. Alle rommel opgeruimd en goeie tekst en uitleg gegeven over de handleiding.

Wederom top service

Levering en installatie van Daikin aircosystem. Zorgvuldige installatie en werken volgens afspraak.

Geweldige producten, en snelle en goede service!

Ik heb intussen al 6 airco’s laten monteren en 2 warmtepompen laten installeren. Of het nu gaat om een opdracht of voor advies, je wordt altijd snel en professioneel geholpen. Kortom; zeer content met alles. Aanrader!

Correct en goed aan afspraak gehouden en vakkundige installateurs

Kan het iedereen aanbevelen.

Wolters techniek doet wat Wolters techniek zegt!!

Wolters' techniek heeft ons zeer goed geadviseerd en een passende oplossing voor onze vraag geleverd. Het bedrijf denkt met je mee in efficiënte oplossingen, levert een duidelijke offerte, komt ook werkelijk op de dag en tijd dat ze afspreken. De medewerkers van Wolters techniek werken lekker door en leveren je huis weer schoon op. Daarnaast betrekken ze je bij hun werkzaamheden zodat je ook daadwerkelijk weet én ziet wat ze doen. samengevat: absoluut een betrouwbare en betaalbare aanrader!

Top ervaring

Levering van Daikin split aircosysteem. Top kwaliteit, zowel materiaal als installatie. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Monteur was vakbekwaam en vriendelijk.

Top vakmanschap en service

Vooraf goed geïnformeerd en geadviseerd. Dit bedrijf gaat netjes te werk en levert vakmanschap.

Top service voor een uitstekende prijs!

Wij zijn blij met de zonnepanelen geplaatst door Wolters techniek! Ook op de aanbouw en garagedak (plat dak) zijn de panelen d.m.v. een mooie constructie geplaatst. Goede verhouding prijs en kwaliteit. Perfecte service geleverd door Nordy en de rest van het personeel. Wij bevelen Wolters techniek dan ook zeker aan☺

Hoef zelf niet bij te houden wanneer onderhoud moet gebeuren, vraag me alleen af of dit ieder jaar moet aangezien de units maar een beperkt aantal uren in de zomer in gebruik zijn, vooral op de slaapkamer

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.