Geweldige service en topkwaliteit voor een betaalbare prijs!

Meerdere installaties laten aanleggen. Allen zijn zeer professioneel geplaatst en geïnstalleerd. Een bedrijf dat haar afspraken nakomt en zeer klantgericht is; top!

Het was weer GEWELDIG, fijne mensen, goed werk!!!!!!!!

GEWELDIGE ERVARING!!!

Perfectie!

Enorm tevreden over de snelheid, correctheid en kundigheid van deze mannen! Absolute aanrader!

Zeer positieve ervaring.

Alle afspraken en nazorg zonder een probleem nagekomen. Duidelijke , complete en overzichtelijke offertes. Correct en schoon werk afgeleverd.

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.