Keurige & nette afwerking plaatsing van de airco

Keurig en bekwaam personeel die de plaatsing van de airco hebben bewerkstelligd. Ook de service nadien a.g.v. lichte schade is zeer vlot opgepakt en afgehandeld.

net bedrijf snelle en correcte plaatsing van airco

split airco gemonteerd op ons kantoor, snel en deskundig

Ze doen wat nodig is en verder geen poespas.

Correcte monteur. Eerst het binnen werk daarna het buitenwerk. Heeft antwoord gegeven op mijn vraag

Tevreden met alles

Deskundig, al mijn vragen naar tevredenheid beantwoord.

Al jaren tevreden

Goede communicatie, werkzaamheden worden keurig uitgevoerd, altijd vriendelijke monteurs over de vloer. Al jaren tevreden.

Aardig behulpzaam personeel, werkten netjes en vlot.

alles netjes aangesloten. airco's hangen netjes en de zonnepanelen produceren stroom!

Keurig werk verricht

Dit was een onderhoudsbeurt voor onze airco's

Professioneel en kundig onderhoud aan de airco uitgevoerd door een heel vriendelijke meneer.

Het betrof airco onderhoud. Allereerst was de planning van de afspraak via het kantoor efficiënt verlopen. Op de afgesproken tijd kwam de meneer van het onderhoud. Het onderhoud zelf is tot in de puntjes uitgevoerd. Het apparaat voor de betaling haperde even maar dat werd snel opgelost. Zeer vriendelijke man. Alles netjes achtergelaten. Ben zeker tevreden.

To the point

Vakbekwame onderhoudsbeurt door geroutineerde monteur.

Een sterk team!

Fijne mensen om mee samen te werken met verstand van zaken.

Ordelijk werk geleverd en netjes afgewerkt

top

Professioneel bedrijf en vriendelijke medewerkers

Vakkundig onderhoud

Het onderhoud van onze airco werd snel en vakkundig uitgevoerd.

Geweldig keurig werk geleverd

Keurig werk alles netjes opgeruimd vragen goed beantwoord Iedereen aan te bevelen

Professionele installatie zonnepanelen

Gedetailleerde offerte en uitleg, concurrerende prijs, goede uitleg en soepele montage door deskundige en vriendelijke jongens.

Ik had verwacht meer info te krijgen

16 Zonnepanelen laten leggen. Wolters was het enige bedrijf dat ze los op het dak wilde leggen (met juiste materieel). Anderen wilden allen in mijn licht hellend dak boren, wat ik juist niet wilde. Fijn dat zij wel naar de klant luisteren. Personeel van Wolters was vriendelijk en zonnepanelen liggen mooi op het dak. Ik had alleen verwacht dat er vooraf en achteraf meer info zou komen oa over of er meer wattage in meterkast moest worden aangevraagd (was niet zo) en welke app er is om de zonnepanelen te kunnen monitoren en hoe deze app werk. Ik heb hier allemaal zelf achteraan moeten gaan. Jammer, dat dit niet meer vanuit het bedrijf zelf aan de klant wordt verteld. De app is ook niet erg uitgebreid (heb betere gezien bij collega's op het werk). Zonnepanelen werken goed, nu maar afwachten of dit ook zo blijft.

Vakkundig, goede uitleg en zeer vriendelijk en bekwame monteurs!

Vakkundig personeel. Kon met mijn vragen terecht. Werken ook zeer netjes.

Fijn bedrijf om mee samen te werken, houdt zich aan afspraken.

Werkzaamheden netjes uitgevoerd ruim binnen het afgesproken tijdsbestek. Goede planning !

Prima geholpen

Goed verhaal denken mee Leuk bedrijf

onderhoudsbeurt airco

Correcte onderhoudsbeurt door een kundig en klantvriendelijke monteur.

Afspraken nagekomen

Goede service en snelle levering en installatie

Airco laten plaatsen. Wolters Techniek kwam snel langs voor een afspraak. Levering en installatie kon nog binnen een aantal weken. Goede service!

Vriendelijk en professionele service

Zeer vriendelijk, goede uitleg en adviezen. Alles netjes achtergelaten, zeer professioneel.

Snelle en prima service

Na akkoord werd onze airco vrij snel en vakkundig geïnstalleerd We zijn er zeer tevreden met deze firma.

Correct

Komt afspraken na en correct in omgang

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.