Airco en zonnepanelen

Goede service ,goede uitleg en vriendelijk personeel. Top

Geweldige service en top kwaliteit materiaal

Ik ben zeer tevreden over het gehele traject. Vanaf de offerte tot facturatie ben ik goed begeleid en hebben de monteurs perfect werk geleverd. Deze firma is dan ook zeker aan te raden!

Professioneel en aandacht voor de wensen van de klant

Prettig contact in de aanloop naar de uitvoering. Project is met veel oog voor detail uitgevoerd en afgerond.

Servicebeurt goed uitgevoerd

Servicebeurt warmtepomp goed uitgevoerd tegen faire prijs.

Super in alles.

Vanaf het begin alles duidelijk en helder. Goede afspraken, vakkundig en zéér netjes gemonteerd. Heldere uitleg. Top.

Goede Service en zeer vriendelijk

Goede service en zeer vriendelijk

Vakkundig en servicegericht

Wij zijn uiterst tevreden over het verduurzamen van onze woning middels aanschaf zonnepanelen en tweetal airco’s door de firma Wolters Een jong en energiek bedrijf waar persoonlijke benadering hoog in het vaandel staat en het niet alleen draait om verkoop. De benadering van Wolters onderscheidt zich door een goede prijs/ kwaliteitsverhouding, gekoppeld aan betrokkenheid, uitstekende voorlichting en perfecte begeleiding in het keuzeproces. De plaatsing is snel, vakkundig verricht waarbij de klant goed wordt meegenomen in het proces. Niets dan lof voor de vriendelijke benadering en tomeloze energie en betrokkenheid van Nordy en Jules en hun medewerkers. Chapeau!!!!

goede service en kwaliteit gedurende het hele traject van start tot oplevering.

Gedegen studie vooraf om tot een project voorstel te komen. Gedetailleerde offerte, die begrijpelijk is. Afspraak is afspraak. Kundige en zorgvuldige uitvoering van het werk. Prettig en persoonlijk contact. Goede service achteraf

Van begin tot einde netjes verzorgt en begeleid

Samen met een airco de zonnepanelen laten installeren. Alles werd netjes begeleid en goed uitgelegd. De installatie ging ook super netjes en er werd meegedacht aan het netjes wegwerken van leidingen. Nette monteurs die geen rommel achter lieten en vakkundig alles hebben aangelegd. Heb diverse offertes in het verleden aangevraagd echter zag door de bomen het bos niet meer. Uiteindelijk gekozen voor een lokaal bedrijf via via terecht gekomen. Vanaf de offerte tot uitvoering goed begeleid en goede uitleg gekregen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen voor zonnepanelen en of airco's

Goede service, en heel net gewerkt! Zeker een aanrader!

Bedrijf wat zijn ambities ook waar maakt. Petje af.

Vakmanschap gekoppeld aan netheid en zeer klantvriendelijk.

Super gewerkt, alles mooi afgewerkt.

Gemotiveerd en vriendelijk personeel. Alles netjes afgewerkt. In een woord GEWELDIG.

Vriendelijke en Enthousiaste medewerkers. Top bedrijf...

Super service!

We hebben met 7 huizen in onze straat tegelijkertijd bij hun airco's gekocht. De offerte was zeer uitgebreid en duidelijk. Bij het plaatsen bij ons allen zag Ik een goed gesmeerde organisatie. Er werd heel snel en netjes gewerkt. Ik beveel hun van harte aan.

Zeer tevreden over de aanleg. De uitleg over de gebruiksaanwijzing mag u tzt nog een keer herhalen. Groetend, Fam. Kengen

Naar tevredenheid geholpen.

Klant vriendelijk ,netjes werk afgeleverd ,verstand van zaken en goede service.

Top service

Wolters Techniek komt zijn afspraken na, hebben vriendelijk personeel en verlenen een top service. 100% aanrader!

Geweldig team hoor

Samen met de buurt airco laten plaatsen. Goede voorlichting. Alle afspraken na gekomen en goed, degelijk werk geleverd. Alles netjes achter gelaten. Alleen maar goede dingen kunnen we erover zeggen. Laat de zomer maar komen.

Goeie uit leg van de werkzaamheden

Na een goede uitleg werd er snel en vakkundig onze airco gereinigd Alweer een tevreden klant

Goede duidelijke offerte, goede prijs en alle afspraken nagekomen.

Gewoon goed!

Perfect van offerte tot oplevering

Via onze hypotheek hebben wij een NHG-Energiebespaarbudget gekregen, dit hebben we gedeeltelijk gebruikt om een Zonnepanelen-installatie aan te schaffen via Wolters Techniek. Jules en Nordy hebben ons perfect begeleid, van een gratis prijsschatting / inventarisatie vooraf, tot aan de offerte voor de verbouwspecificatie, alles verliep goed, zelfs in deze roerige en zeer drukke tijden. Het werk is goed uitgevoerd, de werkplek is schoon achtergelaten en ik heb achteraf een goede uitleg gekregen over de app / omvormer en het gebruik hiervan. Tevens ook advies over het invullen van de formulieren voor de belastingdienst (btw teruggave) gekregen. Al met al een top firma die zijn goede naam zeker waard is! We gaan zeker nog in onze woning investeren in de toekomst, en wij weten al wie we dan moeten bellen!

Alles netjes en strak uitgevoerd

Vanaf het moment van advisering tot uitvoer netjes en correct alles afgehandeld. Zonnepanelen liggen er erg strak bij op ons nieuwe dak. Laat de zon maar schijnen!

correcte afhandeling van de werkzaamheden

Positief,

Uitstekende service en kwaliteit

Vandaag is bij ons de airco geïnstalleerd. Goed werk geleverd door de monteurs. Ze werken netjes en stofvrij. Alles wordt weer netjes opgeruimd. Na de installatie nog een duidelijke uitleg gekregen over de airco, afstandsbediening en app. Ik zou Wolters Techniek zeker aanbevelen.

goede aandacht bij overleg, oplossing redelijk.

in het overleg werd zeer goed meegedacht om een duurzaam verwarmingsprobleem op te lossen. de aanbevolen eerste stap in de oplossing was voor mij een goed advies. toen de oplossing arriveerde bleek het toch een nadeel te hebben in de zin dat de afmetingen van het buro infrarood heater erg ongunstig waren voor mijn buro en ik een oplossing ter plekke moest verzinnen om eea toch te kunnen gebruiken, helaas niet de gunstigste oplossing.

Over Wolters Techniek

Het streven naar een duurzamere, schonere wereld is niet iets nieuws onder de zon. De manier waarop dit gebeurt is uiteenlopend. In onze visie begint een duurzame wereld bij jezelf. Vanuit deze visie kan de verduurzaming beginnen. Wij adviseren, ontwerpen, installeren en begeleiden u als klant van de eerste kennismaking tot en met nazorg en service wat betreft het verduurzamen van het gewenste pand. Zowel zakelijk als particulier zijn er legio mogelijkheden.