Goed geholpen en goed advies

Vriendelijke, goede service

Goed geholpen.

Service top en heel klant vriendelijk

Bereid om mee te denken,als voorbeeld: Toen ik bij het bedrijf weg reed ging mijn auto 10 minuten later kapot,gelukkig was Thijs zo vriendelijk om mij op te halen met de auto-ambulance En als klap op de vuurpijl ook nog een leen auto beschikbaar gesteld zodat ik mijn reis van 1,5 uur naar huis kon voortzetten

Top bedrijf

Goed geregeld hier!

Uitstekende service bus netjes afgeleverd!

Fijne service door fijne mensen

Van A tot Z GOED verzorgd, Het zal voor ons niet de laatste keer zijn dat we hier komen.

Wat een super service!

Vanaf de afspraak tot aflevering, 1 woord super!

Zeer vriendelijke en zeer goede service door Thijs

Zeer mooie en nette auto gekocht bij Dethivans. Je wordt ook zeer vriendelijk geholpen en krijgt gelijk het gevoel dat het betrouwbaar is. Aankopen, inruilen en overschrijven gaat perfect. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat er geen volle tank aanwezig was bij het ophalen van de auto terwijl je wel de rijklaarkosten betaald. Maar voor de rest zeer tevreden!

Erg prettig

Thijs was binnen deze garage mijn contactpersoon en heeft alles erg snel en goed geregeld.

Positief

De koop is prettig en vlot verlopen, komt afspraken na!

Offerte aangevraagd binne dagje gebeld Gelijk goed contact en goede uitleg top service zeker een aanrader

Eerlijk en goed advies

Ik heb mijn eerste werkbus geleast bij Dethivans ( ook mogelijkheid tot koop) . Bij de eerste afspraak gelijk een goed gevoel , eerlijk betrouwbaar en geen fratsen achteraf . Bij vragen via de app of mail , wordt gelijk gereageerd . Ik heb het hele proces als zeer prettig ervaren , en als deze bus toe is aan vervanging kom ik zeker weer terug bij DETHIVANS Het team van Dethivans bedankt voor de goeie zorgen Groeten Maarten wieberdink

Super fijne samenwerking snel geregeld dus aanrader

Super fijne samenwerking snel geregeld dus aanrader

Geweldige service, vriendelijk en behulpzaam!!!!!

Heel blij hier onze nieuwe bus gekocht te hebben! Leuke mensen en een super klantvriendelijk en behulpzaam. Wij hadden de deal gesloten maar toen we wegreden van het terrein stopte onze eigen auto ermee...... te bizar. Wij terug naar Dethivans en daar hebben ze (na een aantal belletjes, want al hun eigen leenauto's waren uitgeleend) een leenauto voor ons geregeld! Echt geweldig, toppers!!!!! Heel blij met deze service! Onze auto hebben ze ook nog even gemaakt! Top bedrijf, zeker aan te raden!

Absolute super service

Fijn geholpen, netjes te woord gestaan. Prettige omgang.

Goede service, vlotte afhandeling

Deskundig, vlot, en duidelijke communicatie

Fantastisch geholpen.

Nette en snelle service

Nette en snelle service

Goede service, vriendelijk personeel

De medewerkers zijn vriendelijk en denken mee, geen gladde verkoop praatjes.

Super snel service

Alles super snel en professioneel geregeld . Ik ben er super blij mee.

Top bedrijf en goed comunicatie

Goede en snellen afhandeling Dit bedrijf is echt een aanrader

Vriendelijk eerlijk maakte voor mij de goede service

Op al mijn vragen hadden ze een goed antwoord. Dit maakt dat ze zeer betrouwbaar overkwamen. Ook was de eigenaar erg vriendelijk en had die een lekkere babbel. Dit maakte het contact erg aangenaam.

Super service

Toen ik de auto kocht super service En toen ik schade had alles perfect geregeld door Thijs Bij Thijs voelt het als thuis komen!

strak, duidelijk en eerlijke mensen!!

Mooie bus gekocht, alle vragen zijn uitgebreid beantwoord. Thijs geeft je alle ruimte en opties voor vragen en opmerkingen. netjes en strak. alles volgens afspraak.

Super goed geholpen, alles goed geregeld

Snelle levering en hele mooie auto’s. Voor de volgende kom ik zeker terug.

Aalbosweg 41 8171MA Vaassen

06 43 19 94 07

Over Dethivans

Welkom bij Dethi Vans, dé toonaangevende bedrijfswagen leverancier van de Veluwe. Wij verkopen jong- gebruikte en nieuwe bedrijfswagens. Dit doen wij met veel enthousiasme! Door onze jarenlange ervaring en een uitgebreid netwerk, kunnen wij altijd de gewenste uitvoering leveren. Wij kopen uitsluitend voertuigen van gerenommeerde partijen waaronder banken, leasemaatschappijen en fleetowners. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze voertuigen waarborgen.