Prima service !

Ik kreeg heldere en duidelijke informatie over de bestelwagen en ook over het lease contract. Verder goed op de hoogte gehouden van leverdatum. Al met al een topservice.

Mooie sprinter gekocht

Goed geholpen. verkoper nam de tijd om mee te denken en luisterde naar mijn vragen.

Fijn en snel geholpen aan mijn mooie vw crafter

Heel erg bedankt

Very goed service

Very goed service. Friendly and professional . Smoorh walk throughout the process. . I wish liife was as easy and painless as this. Thank you

Toppers!

Zojuist een dikke Ford bus aangeschaft bij Dethi Vans. Ben er super tevreden mee.

Uitstekende service, vriendelijk en snel geholpen.

Super snelle service en snelle en nette aflevering

Ik heb mijn Volkswagen Caddy op mogen halen bij Dethivans. Ik ben super tevreden met de snelle handeling en de aflevering. Je word altijd snel geholpen en onwijs vriendelijk personeel. Ik raad iedereen zeker aan om een kijkje te nemen.

Vriendelijk bedrijf

Hier mijn bedrijfswagen gekocht, Thijs heeft mij een mooie auto beloofd en ook gekregen, erg tevreden.

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen, denken goed mee en vlot geregeld.

Vriendelijk personeel, komt afspraken snel na.

Auto keurig en netjes opgeleverd

Voor de eerste keer zaken gedaan met Dethivans en dat is zeer goed bevalen.

Dethivans is klantvriendelijk en correct in het nakomen van afspraken. Bij een volgende bus gaan wij hier zeker weer kijken

Prettig en snel geholpen onder goede voorwaarden

Het contact met Thijs en zijn medewerkers was heb ik als prettig ervaren. Uiteindelijk heb ik snel een mooie bedrijfsauto kunnen aanschaffen onder goede voorwaarden.

Net bedrijf

Net bedrijf mooie busjes, goede prijs!

Goed en klantvriendelijk

Goed en klantvriendelijk

Netjes en klantvriendelijk

Vandaag me Opel Vivaro mogen ontvangen. Bus zeer netjes afgeleverd en het was leuk om de aankoop te doen. Ruime keuze aan bedrijfswagens. Bij me volgende aankoop kom ik zeker weer een kijkje nemen!

Prachtig en goed bedrijf

Mooie bus gekocht bij Dethi. Helemaal black uitvoering. Ziet er dik uit en tijd perfect. Wat kleine dingetjes gehad maar alles is prima opgelost. Daarnaast ook andere verteld over men tevredenheid bij Dethi en die hebben ook beide een bus gekocht van Dethi. Leuke jong bedrijf. Super!!

Alles prima naar wens

Alles is snel en zonder problemen verlopen ben heel blij met mijn nieuwe bus

Uitstekend!!!

Vanaf het eerste contact tot en met nu een prettige ervaring, thijs komt zijn afspreken na en levert wat afgesproken is

Uitstekend mooi bedrijf

Aangezien ik erg sceptisch was omdat onze contact over telefoon en digitaal is verlopen, Hebben ze in 5 minuten mijn vertrouwen gewonnen bij aankomst. Het was snel allemaal geregeld. En afgehandeld mooi dynamisch en uitstekend bedrijf.

Zeer klant vriendelijk

Na een lang zoektocht bij dethi vans terecht gekomen, na een aanvraag gedaan te hebben op de website zeer snel telefonisch contact gehad. Na het bezichtigen/ proefrit van de auto zeer heldere offerte gekregen met een goeie bak koffie. Zeer klantvriendelijk, en vlak voor de proefrit nog een aandachtspunt gekregen met een eventuele storing die nog niet hersteld was. Alles uiteindelijk zeer snel geregeld en de bus werd thuisbezorgd. Voor een volgende bus zal ik zeker weer terug komen bij dethi.

Netjes geholpen met een nieuwe bus zeker een aanrader!

Mooie bus gevonden bij dehti en binnen een paar dagen rijden

Super service

Wij hebben bij Dethivans pasgeleden een bus gekocht en hadden een mankementje . Dit hebben ze ondanks de afstand netjes en snel opgelost . Top .

Goed geholpen en goed advies

Vriendelijke, goede service

Goed geholpen.

Over Dethivans

Welkom bij Dethi Vans, dé toonaangevende bedrijfswagen leverancier van de Veluwe. Wij verkopen jong- gebruikte en nieuwe bedrijfswagens. Dit doen wij met veel enthousiasme! Door onze jarenlange ervaring en een uitgebreid netwerk, kunnen wij altijd de gewenste uitvoering leveren. Wij kopen uitsluitend voertuigen van gerenommeerde partijen waaronder banken, leasemaatschappijen en fleetowners. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze voertuigen waarborgen.