• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar bedrijf. Klant is koning. Je wordt netjes geholpen en helemaal niet opdringerig. Alle gemaakte afspraken komen ze na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, \r\nIk was hier nog niet eerder geweest.\r\nVriendelijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, niet opdringerig maar wel behulpzaam, uitstekende service.\r\nNa aanschaf van de auto kwam er een storing te voorschijn die naar volle tevredenheid is opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Heel klantvriendelijk. Afspraken worden nagekomen, erg belangrijk. De kwaliteit van de auto is zoals besproken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne service, vriendelijk en klantgericht. Fijne auto bij hen gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aardige en nette verkoper kwam vertrouwd over en heeft alles wat hij heeft beloofd waargemaakt auto stond op afgesproken dag kant en klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en betrouwbaar\r\nKlacht werd keurig opgelost

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring. Makkelijk contact en informatie te verkrijgen. Aardige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Prettige aandacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto gekocht voor- in vergelijking met andere aanbieders- relatief weinig geld. Juist daarom vroegen wij ons eerst af of er een addertje onder het gras zou zitten, maar daar is niets van gebleken. Alleen de trekhaak ontbrak terwijl daar wel mee geadverteerd werd, maar dit was voor ons op zich geen punt. Allemaal verder prima geregeld en afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een hele goede ervaring met uw bedrijf. Professioneel en betrouwbaar. En we werden zeer fijn geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer net bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren al enige tijd op het internet aan het speuren naar een auto met hoge instap . Zo kwamen we hier terecht . Ruime keuze , betaalbaar en zeer correct en eerlijk het een en ander uit gelegd gekregen . Dit hebben wij als zeer prettig ervaren .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een echte aanrader! We werden correct en vriendelijk geholpen . De auto werd keurig afgeleverd. Volgende auto zeker weer een Zweekhorst auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats de auto gekocht.\r\nTelefonisch contact gaf direct goed gevoel en ook tijdens het bezoek goed gesprek met laurens zweekhorst gehad.\r\nZijn tot goede deal gekomen en de auto gekocht.\r\nAuto rijd prima en kunnen er voorlopig weer jaren mee vooruit.\r\nEchte aanrader firma Zweekhorst te bezoeken op de website.\r\n\r\n