Geweldige service

Service is prima , als er problemen zijn worden deze op een perfecte manier opgelost . Chapeau

Prettig, vakbekwame informatie.

Vriendelijke, geen opdringerige behandeling. Stelde zelf voor om een lichte beschadiging alsnog te laten spuiten. Betrouwbaar en aan te bevelen.

Klantgericht en vriendelijk

Prettig geholpen door Laurents (niet het type van een gladde verkoper) met de koop een Citroën C3 Picasso. Flesje wijn bij aflevering wordt zeer op prijs gesteld! Afgesproken dat ik in de garantietijd kleine reparaties door mijn eigen garage mag laten uitvoeren.

in één woord Top.

Ik heb recentelijk bij de firma Zweekhorst een Nissan Juke aangeschaft. We werden in Vaassen zeer goed en vriendelijk ontvangen in hun zeer goed uitziende showroom wat mij gelijk het vertrouwen gaf de juiste keuze te hebben gemaakt. Er was een kleine issue aan de verlichting waar zonder morren de verantwoording werd genomen en deze naar alle tevredenheid werd hersteld waarvoor mijn dank Ik wil dan ook heel graag garage Zweekhorst aanbevelen

Zeer positief.

Het kopen van een andere auto bij Autohuys Zweekhorst heb ik als heel prettig ervaren. Laurens Zweekhorst heeft niet veel woorden nodig om informatie te geven, die als betrouwbaar en degelijk overkomt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk en betrouwbaar autobedrijf met afspraken en service

Op zoek naar een 2-hands VW-Tiguan met alles "erop en eraan" kwam ik bij AutohuysZweekhorst in Vaassen terecht. Hier stond wat ik zocht in "perfekte" staat. Het was meteen raak, de koop was al gauw met de jonge vriendelijke eigenaar Laurens geregelt.Naast en normale verkoopprijs was er nog 6 maand BOVAG-garantie, nieuwe APK, onderhoudsbeurd met kleine reparaties afgesproken. Ook de nieuwste versie software navigatie werd gratis geleverd. Bij overdracht was alles gereed en zelfs de bezinetank was 50% afge- tankt voor de thuisreis. En -last buth not least- is er nog een fles goede wijn door Laurens met de sleutels overhandigd. De erste 1100km sinds begin Oktober 2020 zonder problem gereden! 5 sterren zijn hier wel verdiend.

Zeer net bedrijf

Fijn en zeer correct

Komt afspraken na

Zeer blij met mijn nieuwe auto, goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Nette inruilprijs eigen auto. Komt afspraken na, verkeerde automatten in de auto. Bij de dealer nieuwe matten besteld, deze zijn zoals afgesproken door Autohuys Zweekhorst betaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk en klantgericht geholpen. Prima auto en service!

De auto is bij mij gebracht en heb een testrit kunnen rijden. Samen met de verkoper ook nog een extra rit gemaakt. Auto heb ik gekocht en heb de bovaggarantie van 6 maanden ontvangen. Ik mag bij mijn eigen garage in de buurt problemen met de auto laten maken. Goedkoop en prima. Zeer aan te raden! Met vriendelijkw groet, Martin Rotgans

Duidelijk.

Komt afspraken na. De nieuw aangeschafte auto blijkt toch nog een mankement te hebben. Dit wordt zonder problemen netjes opgelost.

Goed vertrouwelijk

Prima ontvangt prettige sfeer

• Deskundigheid/Vakmanschap

prettige garage om zaken mee te doen

Fijne ervaring om hier een auto te kopen/in te ruilen. Vrijblijvende proefrit gemakkelijk gemaakt. Komt geloofwaardig over, wekt vertrouwen bij mij daardoor aankoop makkelijker te sluiten. Fijne/nette auto gekocht, al ca 1500 km mee gereden binnen 4 weken, voldoet aan de verwachtingen. Lof! Hoop er nog jaren plezier aan/van te hebben

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige benadering en een prima service in dit goed verzorgd bedrijf.

Klantvriendelijke eigenaar die veel vertrouwen en kundigheid uitstraalt.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Geven goed advies,wat hij beloofd komt hij na.Auto goed en netjes afgeleverd.Kunt gerust daar een auto kopen.En altijd KOFFIE.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

We werden vriendelijk ontvangen, proefritje gemaakt en een bakkie gedaan!!

We hebben er een hele leuke wagen gekocht, een Ford Ecosport!! Mooie hoge zit, bouwjaar 2016 en ziet er keurig uit!!! Het enigste wat er voor mij een beetje aan tegenviel waar ik wat later achter kwam is dat er geen cruise control op zit.. Maar ook dat gaan ze zeer waarschijnlijk fijn voor mij oplossen, kortom tot zover prima service!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ontvangst en mooie producten

Warme ontvangst van de jonge eigenaar in een verrassend mooi pand. De auto waar ik voor kwam uitgebreid kunnen bekijken, vragen stellen en een proefrit maken. Het gesprek over de financiën verliep probleemloos en vlot met een heerlijke kop koffie. Een week later de auto opgehaald en alle afspraken en opmerkingen uitgevoerd Kortom , perfect.

TOP bedrijf

Wij zijn heel vriendelijk en deskundig geholpen door Laurens. Nette inruilprijs voor onze “oude” auto. Extra kentekenplaat, geen probleem. Franstalig instructieboekje? Laurens zorgt er voor dat er een Nederlandstalig versie komt. Vergeleken met andere autohandelaren/dealers een verademing. Wij zijn heel erg tevreden met onze Skoda Yeti. Laurens, oprecht bedankt voor de fijne contacten. Jij hebt de 5 sterren verdiend!!

Goede en betrouwbare zaak

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

klantvriendelijk

nog geen ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke man die weet waar Hij het over heeft, Hij stelt je zeer op je gemak en geeft je alle tijd om iets rustig te bekijken.

Uitstekende service!

Vriendelijke man. Na een belletje konden we direct een proefrit maken! Gekocht zonder toestanden. Zeer behulpzame verkoper! Prachtige auto! Ziet er goed uit! Een echte aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer net bedrijf met jonge professionele eigenaar die helder en duidelijk communiceert.

Prima uitstraling van een mooi, schoon bedrijf met nette voertuigen. Een jonge eigenaar die het familiebedrijf voortzet. Auto's staan netjes binnen en buiten opgesteld. Duidelijk geen "rommelaar" en heeft nette auto's van diverse merken met "normale" prijzen die ongeveer overeenkomen met de ANWB standaard. Door de corona-crisis heb ik nog niet veel kunnen rijden maar ben tot zover prima tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Bij de overdracht was alles geregeld, zelfs reparaties en apk zijn gratis uitgevoerd en (voor de ouderen heel herkenbaar en correct!) werd de sleutel vergezeld van een mooie fles wijn overhandigd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn goed geholpen, afspraken zijn netjes nagekomen. Ga een volgende keer graag terug.

Betrouwbaar en servicegericht.

Vriendelijk en niet opdringerig, niets is teveel.

Te mooi om waar te zijn

In januari onze Peugeot ion hier gekocht, leuk contact met Laurens. Snel tot de koop gekomen, de elektrische auto werd netjes thuis gebracht en kregen er een heerlijke fles wijn bij. Na er een paar weken mee te hebben gereden gaf het dashboard aan dat er iets mis was, in overleg met Laurens de auto door laten meten en ook bij de dichtstbijzijnde Peugeot dealer laten maken . Wat een service want alle kosten werden meteen door autohuys Zweekhorst voldaan. Dit is onze eerste auto bij hun maar hopen niet onze laatste!! Wij zijn super tevreden!